چگونه استخر پیش ساخته خود را شبیه یک میلیون دلار کنید

همانطور که گرانش آب استخر را به پایین میکشد، با توجه به نوع فیلتر شما که ماسه، خاک دیاتومه، پارچه یا هر چیز د

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

همانطور که گرانش آب استخر را به پایین میکشد، با توجه به نوع فیلتر شما که ماسه، خاک دیاتومه، پارچه یا هر چیز دیگر باشد، این ذرات را میگیرد. باشد. پارچه برزنت محفظه اصلی این استخر ها را میسازد و از درز و نشت آب به بیرون جلوگیری میکند. او همچنین خاطرنشان کرد که مسجد اصلی شهر با سرستونهای گاو نر تزئین شدهاست. اما هنوز از این شهر در جنگهای صفاریان و والیان خلیفه در فارس یاد شدهاست. قابل تنظیم بودن شکل استخر های بتنی از بزرگترین مزیت های این نوع استخر ها به حساب می آید. با ساخت استخر خانگی، میتوان از ورزش و تفریح بی نظیر شنا در خانه خود استفاده کرد و آرامش و سلامتی را برای خود و خانواده هدیه گرفت همچنین یک جز زیبا و لاکچری برای خانه به حساب می آید و ارزش افزوده بسیاری برای ملک به همراه خواهد داشت. عدم نیاز به تهویه، رطوبت، سرمایش و گرمایش، بالا رفتن ارزش ملک، آفتاب گرفتن در فصل تابستان از دیگر مزایای این نوع استخر به حساب می آید. این استخر فریمی intex با حجم آب 13365 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید. یکی دیگر از معایب آسترهای استخر وینیل این است که تمایل به حباب، چروک و سست شدن دارند.

هدف ما در این مقاله آشنا کردن شما با استخرهای پیش ساخته بود تا با آگاهی از مزایا و معایب آن، بهترین گزینه را برای ساخت استخر در نظر بگیرید. استخر سرپوشیده، و استخر سرباز یکی از تقسیم بندی هایی می باشند که از نظر مکان جایگذاری، استخر را طبقه بندی می کنند. استخر سرپوشیده، برای مکان هایی که دمای هوا کم است و امکان ساخت استخر در فضای باز وجود ندارد انتخاب بسیار مناسبی می باشد. یک لوله کش بی تجربه به غیر از ایجاد هزینه بدون دلیل هیچ کار مناسبی انجام نخواهد داد . این عملیات شامل تسطیح کف استخر به همراه کمپکت کردن شن و خاک کف استخر است که باید توسط دستگاه های کمپکت انجام شود . 1- پس از اتمام جایگذاری استخر، ابتدا لوله های خروجی تصفیه کف و زیر اسکیمر، با توجه به محل نصب تاسیسات تصفیه و ورودی استخر متصل و تا محل تاسیسات کشیده شود. 2- در مرحله بعد با استفاده از بتن با عیار 250 کیلوگرم سیمان، کف گودال را به ضخامت 15 الی 20 سانتیمتر میپوشانیم. سپس تیمی از مهندسین برای نقشه برداری استخر، به محل مذکور اعزام می شوند و بعد از آن مهندسین معمار برای لکه گذاری ( فاز صفر) در محل حاضر می شوند.

تمامی نکاتی که اشاره شد بخشی از جزئیات بسیار مهمی است که باید قبل از شروع پروژه احداث استخر با پیمانکار ساخت استخر در میان گذاشت و پس از حصول نتیجه و اطمینان از صحت مسائل فنی شروع به اجرای عملیات نمود . مسائل فنی که از جانب پیمانکار ساخت استخر ارائه می شوند به طور قطع لازم الاجرا بوده و تاثیر مهمی در سلامت سازه خواهد داشت .برای ذخیره مقدار بیشتری از آب استخر می تواند عمیق تر باشد ولی به همان اندازه باید بر استحکام توجه ویژه ای نمود . در نظر داشته باشید که هر چه مقاومت و استحکام بیشتری از سازه انتظار داشته باشیم و رویه ساخت استخر پیچیده تر باشد ، در کل هزینه ساخت استخر بیشتر خواهد بود و باید قبل از شروع عملیات نسبت به بررسی وضعیت اقتصادی اقدام نمود . در مرحله بعدی مهندسین مدرن استخر، فاز یک که همان جانمایی نقشه استخرُ می باشد را مورد بررسی قرار می دهند و سپس نقشه های فاز دو آماده می شود که به این نقشه ها، نقشه های اجرایی می گویند. این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند اتصالات این محصول نیز نسبت به تولیدات سال های قبل اینتکس بسیار در راه اندازی سهل تر و کاربردیتر می باشد . This post was generat ed  by G SA C ontent᠎ G en erat​or  DEMO!

لازم به ذکر است که استخرهای فایبرگلاس ناژو دارای 5 سال گارانتی و 20 سال وارانتی و خدمات پس از فروش هستند. به همین دلیل حدود 6 تا 8 ساعت در روز روشن بودن فیلتر تصفیه استخر کافی است. در حالت کلی به دلیل آن که این استخر ها از ساخته شده و آماده هستند، برای استفاده تنها نیاز به نصب در محل معین دارند. بهتر است قبل از آغاز بتن ریزی استخر به چندین نکته ویژه توجه نمایید . در آغاز هزاره، سفرنامهنویسان و جغرافینویسان متعددی دربارهٔ استخر نوشتند. سنگهای تمیز و بدون سنگ ریزه باعث میشوند تا دیوارههای استخر به خوبی حفظ شوند. از مزیت ها و خصوصیت های این مدل استخر پیش ساخته اینتکس پرتابل میتوان به قیمت پایین و بسیار ارزان , جا به جایی راحت , استفاده و کارایی های مختلف , جنس بدنه برزنتی مقاوم , نصب سریع و آسان , قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه با قدرت تصفیه بالا و کم , بدون نیاز به لوله کشی , بدون نیاز به کندن زمین و احداث دیواره بتنی , استفاده برای بیمارانی که از درد مفاصل رنج میبرند . دقت کافی شود که تمام شبکه لوله کشی مورد نیاز نصب شده باشد و مورد تست فشار و نشتی قرار گیرد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402