امی لیندگرن: ادعا مجازی کار مهارت های خود را در رزومه

برای کسانی که کشت نقره ای-پوشش نقطه نظر یکی از "هدیه" ما همه گیر-محدود شیوه زندگی شده است پیش از مهارت های دیج

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

برای کسانی که کشت نقره ای-پوشش نقطه نظر یکی از "هدیه" ما همه گیر-محدود شیوه زندگی شده است پیش از مهارت های دیجیتال در جمعیت عمومی است.

این هدیه نشده به طور مساوی توزیع شده متاسفانه همانطور که می دانیم وجود دارد که خانواده ها با دسترسی به اینترنت و یا بسیار ناکافی و تجهیزات کامپیوتری. اما حتی پس از اذعان به شکاف دیجیتال به نظر می رسد روشن است که امریکا این است که شتاب آن منحنی یادگیری وقتی که می آید به مجازی چشم انداز است.

فکر می کنم در مورد آن: در چهار ماه گذشته یک فرصت خوب وجود دارد شما سعی کرده اید و یا تسلط به حداقل یکی از جدید الکترونیکی روند. شما ممکن است پیوسته اند و یا میزبانی یک نشست مجازی برای اولین بار با حضور یک آنلاین کلاس ورزش, دانلود کتاب الکترونیکی خود را اول و یا منتقل خرید مواد غذایی خود را به صورت آنلاین خدمات تحویل.

شما همچنین ممکن است گرفته اند کلاس های آنلاین به صورت اعتباری و یا لذت بردن شاید پس از خود فرد در کلاس درس تعطیل برای این ترم.

این که آیا شما ترجیح می دهند مجازی این پروسه یا نه برای لحظه ای شما بخشی از یک grand اگر ناخواسته آزمایش در بازآموزی که اتفاق می افتند در مقیاس ملی است. ما همه به معنای واقعی کلمه در حال تحصیل در همه چیز از سفارش پیتزا الکترونیکی به در حال اجرا کسب و کار جلسات مجازی پلت فرم.

اگر شما کار از خانه و یا در حال اجرا یک کسب و کار در حالی که تیم خود را باقی می ماند در خانه شما ممکن است ساختمان و در عین حال یکی دیگر از مجموعه ای از مهارت های: کسانی که از پشتیبانی فنی متخصص. بدون دسترسی به همکاران و یا یک بخش آن بسیاری از کارگران نیاز به عیب یابی الکترونیک خود را آموزش برای نگاه کردن به دفترچه راهنما و گروه های چت در حالی که تجربه کار با راه حل.

رک و پوست کنده این همه کمی طاقت فرسا است. حتی پس از آن را نیز بسیار واقعی است. به عنوان در شما واقعا یادگیری این چیزها. که درد در گردن شما در حال تجربه فقط ممکن است مغز شما در حال گسترش به تمام دانش اضافی.

سوال این است که چگونه شما ادعا اعتباری برای جدید خود را از تجربه و تخصص که آن زمان به دنبال کار و یا درخواست افزایش ؟ از یک طرف شما نمی خواهید به این تصور که شما فکر می کنم تلاش های فوق العاده ای هستند اگر همه پارو زدن در قایق.

اما نه به توصیف دستاوردهای خود را در همه خواهد بود و نه استراتژیک. این یک کلاسیک به اشتباه فکر می کنند که معمولا برگزار شد مهارت های لازم نیست ذکر شده است. مشترک یا نه کارفرمایان نیاز به دانستن چه مهارت های شما.

علاوه بر این فقط به این دلیل که هر کس در تیم خود را پارو زدن در قایق همان معنا نیست که تیم های دیگر هستند. چه تبدیل شده است و هر روز خود را به کار گروه هنوز هم ممکن است لبه برش در یک سازمان دیگر.

چگونه شما را توصیف این مهارت شما بستگی دارد مخاطبان و هدف; یک جای خوب برای شروع است با رزومه کاری خود را. در اینجا برخی از راهنمایی برای کمک به.

1. ایجاد یک بخش برای "کار مجازی فرآیندهای." این امر به خوبی مناسب در نزدیکی بالا جلوتر از خود را تجربه بخش می تواند به اشکال مختلف. برای مثال شما ممکن است استخدام یک لیست گلوله از شرایط کوتاه مانند "میزبان جلسات مجازی," "کار با هر دو زوم و Webex سیستم عامل" و غیره. و یا شما ممکن است ساخت یک پاراگراف کوتاه به روایت زمینه به تجربه خود را.

2. ترکیب مجازی مهارت به شرح شغل. فرض کنید شما به عنوان مدیر دفتر و یکی از مسئولیت های خود را به منظور موجودی. فرصت را از دست ندهید روشن است که شما این کار را به صورت الکترونیکی: "استفاده از تامین کننده وب سایت به منبع موجودی; تاسیس حساب های آنلاین به صورت خودکار به منظور تحقق ...", البته, شما می توانید فقط می گویند "مدیریت موجودی" اما نه خود را ارائه مجازی قابلیت کار — که در حال تبدیل شدن بسیار مهم است که امروز کارفرمایان.

3. ساخت خود را به بخش آموزش. در نظر با استفاده از سنتی "آموزش و پرورش" بخش جزئی و تکمیل برنامه های تحصیلی, در حالی که ایجاد یک جدید "آموزش حرفه ای" و یا "آموزش مداوم" بخش کوتاه تر از آموزش و تجربه است. گواهینامه ها و کارگاه های آموزشی می تواند شکاف در اینجا اما شما همچنین می توانید ایجاد یک بخش برای "On-the-آموزش کار" و یا شاید "خود آموزش است." در حال حاضر شما باید یک محل برای "10+ ساعت مطالعه خود در زوم و Webex meeting سیستم عامل" یا موضوعات دیگر آن را دشوار است به ادعای اعتبار برای یادگیری است.

4. گرفتن مهارت های از زندگی شخصی خود را. حتی اگر شما در حال ساخت مجازی مهارت خود را در کار و زندگی شما تقریبا قطعا با اضافه کردن آنها را در جای دیگر. این هنوز هم می تواند هنرمندانه بافته شده را به رزومه کاری خود را. برای مثال اگر منافع خود را در بخش ممکن است به طور معمول لیست ایروبیک را نقطه به نقطه می گویند "مجازی کلاس های ایروبیک," فقط به تاکید است که شما در حال نگه داشتن گام پس به صحبت می کنند.

در حالی که رزومه کاری خود را در یک جای خوب برای گرفتن جنبه های مختلف خود را e-learning وجود دارد متوقف نمی. با ترکیب این نقاط به مکالمات خود را با زمان و یا کارفرمایان آینده شما باید تایید کنید که شما آماده هستید برای "جدید" محل کار هر جا که معلوم می شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب