پس از مصاحبه شغلی از طریق زوم جدید WSU کشيش می گوید متقابل کشور حرکت خواهد بود 'یک جهش از ایمان' - Sat, 09 May 2020 PST

ویدئو کنفرانس یک راه عجیب و غریب برای دیدار با همکاران – و آن را حتی غریبه راه به مصاحبه برای بالا نقش رهبری د

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

ویدئو کنفرانس یک راه عجیب و غریب برای دیدار با همکاران – و آن را حتی غریبه راه به مصاحبه برای بالا نقش رهبری در یک دانشگاه بزرگ دولتی.

فقط بخواهید الیزابت چیلتون که به تازگی به عنوان انتخاب بعدی شهردار و معاون اجرایی رئیس جمهور از دانشگاه ایالتی واشنگتن.

چیلتون هرگز پا در پولمن با توجه به COVID-19 pandemic, اگر چه او صحبت کرد و با WSU هیات علمی, کارکنان و مدیران در طول یک مجازی ملاقات و خوش آمد می گوید در ماه آوریل است. و در حال حاضر پس از انتخاب شدن برای $460,000-یک-سال کشيش موقعیت بیش از سه فینالیست او در حال آماده سازی برای حرکت در سراسر کشور با شوهرش پسر و دو سگ. آنها با استفاده از آنلاین تورهای مجازی برای خرید یک خانه.

"این اولین بار در زندگی من پذیرفته ام یک کار چشم نهان" چیلتون گفت: در زوم مصاحبه پنج شنبه از خانه اش در نیویورک است. "پس از آن کاملا جهش از ایمان اگر چه این بار تماس برای زمینه های مختلف تصمیم گیری از همه ما استفاده می شود."

چیلتون در حال حاضر ریاست Harpur, کالج هنر و علوم در دانشگاه بینگهمتون در نیویورک کار او آغاز شده و در سال 2017.

آموزش به عنوان یک انسان شناس در دانشگاه آلبانی و دانشگاه ماساچوست امهرست او به دست آورده دکترای خود را در سال 1996 و صرف چندین سال تدریس و گردآوری موزه در دانشگاه هاروارد. او پس از بازگشت به UMass و صرف 16 سال در انواع مختلف آموزشی و اداری نقش.

"هنگامی که من برای اولین بار شروع به وارد شدن به دانشگاهی, رهبری, من واقعا متوجه شدم که جایی است که من احساس می کنم می تواند مهم ترین تاثیر" چیلتون گفت.

چیلتون گفت: او را مشتاق برای رسیدگی به چالش های بزرگ در آموزش عالی مانند افزایش هزینه شهریه و کاهش حمایت از دولت. او در میان اولین بار در خانواده او برای حضور در دانشگاه و امید به بهبود دسترسی برای دیگر نسل اول دانش آموزان است. با اشاره به زمان خود را در UMass, او گفت که او می داند این ماموریت از زمین های عمومی-گرنت دانشگاه مانند WSU.

شهردار است WSU بالاترین رتبه علمی افسر نظارت بر تدریس و تحقیقات در سراسر دانشگاه از پنج دانشگاه. و به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور چیلتون خواهد بود دوم-در-دستور رئیس جمهور کرک Schulz.

او شروع به کار در ماه اوت به عنوان دانشگاه آماده برای یک ترم پاییز شبیه هیچ دیگر – مراقب بازگشت به فرد آموزش پس از دوره منتقل شدند آنلاین و مدارس در زمان عمده مالی بازدید با توجه به همه گیر.

چیلتون نیز بیش از یک موقعیت است که با سه نفر دیگر در طول یک سال است. او را جایگزین Bryan Slinker که در خدمت به عنوان موقت کشيش از اواخر ماه سپتامبر هنگامی که Mitzi مونتویا ترک موقعیت برای یک دانشکده در دانشگاه کارسون دانشکده کسب و کار.

مونتویا صرف کمتر از دو ماه به عنوان شهردار پس از او استخدام شد و دور از دانشگاه ایالتی اورگان. در داخلی WSU, ایمیل, او توضیح داد که دریافت جنسیتی بررسی عملکرد و همچنین مقاومت مواجه از دیگر مدیران. او و دانشگاه به حل و فصل قانونی که او را توصیف خروج از کشيش موقعیت به عنوان یک تصمیم متقابل بین او و شولتز.

روز جمعه در دانشگاه نیومکزیکو اعلام کرد آن را استخدام کرده است مونتویا به عنوان دین خود را مدیریت مدرسه توصیف او به عنوان "یک رهبر فکری در آموزش عالی" و "مبتکر با یک ماموریت به یک عامل تغییر برای خوب بیشتر است." او شروع خواهد شد که در ژوئیه 1.

WSU استخدام یک شرکت حقوقی به بررسی چگونه مونتویا درمان شد از جمله اتهامات از تعصب های جنسیتی و هر گونه "نامناسب نفوذ یا فشار" در اطراف تصمیم گیری برای پایان دادن به انتصاب وی به عنوان شهردار. WSU سخنگوی فیل ویلر روز جمعه گفت که تحقیقات ادامه خواهد داد.

چیلتون گفت که او تا به حال خوانده شده در مورد مونتویا زمان به عنوان کشيش در اخبار گزارش. خواسته در مورد هر چالش های او ممکن است به عنوان یک رهبر جدید در WSU, چیلتون با اشاره به تجربه خود در بینگهمتون است که یک بخشی از دانشگاه ایالتی نیویورک سیستم.

"زمانی که من به اینجا آمدند به بینگهمتون آنها شده بود از طریق یک زن و شوهر از متفاوت رؤسای قبل از من در جانشینی سریع بود و بسیاری از شک و تردید در مورد دوباره, دیگر دین در آینده," او گفت:. "و بنابراین من تا به حال برای ایجاد اعتماد."

در طول آن سال برای اولین بار به عنوان دین چیلتون گفت: او احساس "تست شده" توسط همکاران که می خواستم او را به درک اولویت ها و سبک رهبری. این همه بخشی از روند, او گفت:. او رویکردهای این چالش ها از طریق لنز یک انسان شناس تلاش برای درک فرهنگ و تاریخ این نهاد که در آن او کار می کند.

"انسان شناسان واقعا روت نگاه به کل سیستم و کل فرهنگ که آنها در حال بررسی این که آیا آن را بررسی ایالات متحده فرهنگ یا فرهنگ بومیان آمریکا از 5000 سال پیش," او گفت:.

"من بوده ام در اینجا در نیویورک به مدت سه سال و هر روز و یا هفته من یادگیری چیزی جدید در مورد تاریخ و محل را به انگیزه ایجاد یک برنامه. و امیدوارم که فرایند یادگیری هرگز متوقف نمی شود برای هر دانشگاهی رهبر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن