گرفتن در ورزش: در هر محلی مدرسه ورزشی در بخش برخورد با ناملموس است که فراتر از خود را در مسائل مالی - Thu, 26 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • پول تنگ است در همه جا. و آن را به باقی می ماند تنگ برای آینده قابل پیش بینی. که در آینده نیست

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

گرفتن در ورزش • پول تنگ است در همه جا. و آن را به باقی می ماند تنگ برای آینده قابل پیش بینی. که در آینده نیست که قابل پیش بینی در حال حاضر ،

•••••••

• انگیزه برای این افکار می آیند از شنی که در آن شرقی دانشگاه واشنگتن است دست و پنجه نرم کردن با از دست دادن درآمد در سراسر هیئت مدیره. آن را فقط در دو و میدانی به عنوان چاد Sokol داستان امروز در S-R را نشان می دهد اما همانطور که با هر چیز دیگری دو و میدانی در حال جلو و مرکز.

عقاب سعی خواهد کرد برای رقابتی ماندن در آسمان پس از lopping کردن 30 درصد از بودجه یک شماره موجود در رایان Collingwood قطعه در بخش کاهش است. فوتبال ؟ بله. بسکتبال ؟ بله آقا. دولت. اطمینان حاصل کنید. یک مدرسه که در حال حاضر در عمل در یک ضرر مالی به برخی از مدارس دیگر در لیگ خواهد سعی کنید به نگه دارید تا به عنوان شکاف گسترده تر رشد می کند.

چیزی خنده دار ، هیچ کس واقعا نمی داند چگونه کاهش واقعا باید. در هر مدرسه است.

اگر عقاب بازی فوتبال در این فصل اما از دست دادن بازی خود را در فلوریدا و شش رقم تضمین کند که همراه با آن ؟ یا اگر بازی ها را به توان با خالی می ایستد در Roos میشه ؟ را 30 درصد بود به اندازه کافی پس از آن ؟

همان را می توان گفت برای واشنگتن و آیداهو و Gonzaga – هر چند Bulldogs نه وابسته به فوتبال باید کمی بیشتر گریز با زمان از مدارس که در حال تلاش برای ارائه رویدادهای ورزشی در ماه سپتامبر.

و به عنوان مالی اخیر بحث های پردیس گسترده ای در شرق نشان داده اند هر چه مسائل مالی مدرسه به عنوان یک کل است تاثیر چه ورزشی بخش به ادامه.

اگر WSU قادر نیست به استقبال دانشجویان به محوطه دانشگاه و یا حتی بیشتر مخل سناریو را به ارسال آنها را به خانه پس از یک COVID-19 شیوع بیش از هر احتمالی پیش بینی شده تا پس از آن را خرد می شود. طرح D, E و یا F ممکن است باید اجرا شود.

چه افتضاحی.

این امر می تواند چشم باز من مطمئن هستم که به صرف یک روز با پت چون یا لین Hickey و یا هر یک از همسالان خود را به عنوان آنها حرکت مالی میادین مین کاهش coronavirus. آن را احتمالا شامل برخی از Sugar Ray Leonard-شایسته bobbing و بافندگی به عنوان ضربات باران از هر تکه کاغذ را از ورود به اتاق.

تست شده به طور کامل و دقیق است. چگونه فراموش کنیم ؟ اگر کسی می آید تا مثبت آنها باید قرنطینه شود. چه بودجه را پوشش می دهد ؟ هیچ امتیاز فروش. چگونه یک آمار خواهد بود ؟ امنیتی اضافی مورد نیاز خواهد بود برای اطمینان از طرفداران در یک نیمه کامل ورزشگاه نمی دسته کردن. چه هزینه ؟

و دانستن بسیاری از گروه ورزشی کارکنان به عنوان من در انواع مدارس تصمیم گیری های مالی نیست بزرگترین نگرانی های خود را. قبل از هر چیز در ذهن خود است و سلامت دانش آموزان خود را شارژ کنید. به همین دلیل آنها در محوطه دانشگاه در وهله اول. آنها مانند زندگی دانشگاهی و آنها احساس یک تماس به کار با جوانان دانشجو. مراقبت از آنها. آنها می خواهند همه را به ایمن ماندن. و وجود دارد به برخی از عدم قطعیت در چگونه برای به انجام رساندن آن است.

این نمی تواند تابستان هر یک از آنها تصور در حالی که ماندم, به در ماه ژانویه تلاش برای به دست آوردن در اطراف دانشگاه به عنوان برف انباشته شده است. اما از آن است که تابستان به آنها تحویل داده شدند. و چالش آنها باید برای غلبه بر. آن را آسان نخواهد بود.

•••

Gonzaga: این مسابقات بسکتبال در مورد بازگشت به صحنه ملی اما جالب است که چگونه بسیاری از محصولات محلی خواهد شد. بسیاری از که حول محور Zags البته به عنوان جیم Meehan quantifies در این داستان است. اما دیگران وجود دارد در این مسابقات با روابط کنتون. برخی از بازی در اینجا در دبیرستان و کالج دیگران متوقف شده در حالی که به عنوان collegians. ... مسابقه برگزار شد در چه مقدار به یک حباب در کلمبوس, اوهایو, باید کمک NBA کشف کردن که چگونه برای مقابله با این ویروس کامل موضوع است. ... صحبت از جیم او در گفتگو با لری ویر دیروز برای آخرین مطبوعات جعبه پادکست.

WSU: پاشنه همچنان به اضافه کردن مرتکب به خود 2021 فوتبال استخدام در کلاس با نیک Rolovich تکان دادن پرچم دیروز در توییتر. آخرین cornerback از کالیفرنیا. تئو Lawson بیشتر است در این داستان. ... سابق ایالت واشنگتن گلف standout درک Bayley که با حضور Lakeland, بالا برنده های اخیر رنو باز که بدست آورده او معافیت به PGA مسابقات در اواخر ماه جولای. جیم بیشتری در این داستان است. ... رزمندگان انتظار کلی تامپسون برای بازگشت به عنوان خوب به عنوان جدید است. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی, کنفرانس, طرفداران مشترک بیشتر خاطرات با جان Wilner. ... بد آسیب دیدگی ACL متوقف نشده یکی واشنگتن بازیکن. ... سابق نیرومند و درشت هیکل پدید آمده از اعماق اعتیاد و افسردگی است. ... اورگان تصمیم خود را اعلام کند اگر هر کدام از ورزشکاران خود را رنج می برند از coronavirus. نه فردی نام. مدرسه حتی نمی خواهد می گویند اگر کسی آن. ...یک زن و شوهر اردک بودند به نام فصل همه آمریکایی تیم است. ... ایالت اورگان را در خط حمله است برخی از چاله ها را پر کنید. ... کلرادو بازیکنان فوتبال هستند و با تکیه بر هر یک از دیگر. امیدوارم آنها به این معنی است که شاید. ... یوتا انجام شده است خوب در فوتبال پس از پیوستن به Pac-12.

EWU: بله کاهش بودجه در حال آمدن به شرق دانشگاه واشنگتن. هشت درصد و یا بیشتر خواهد شد که برای بدن خارج از دانشگاه به طور کلی بودجه – چاد توصیف این روند در این داستان نیز مرتبط بالا – و تا آنجا که 30 درصد از ورزشی بخش. به عبارت دیگر, عقاب در حال انجام سهم خود را و بیشتر. رایان این توضیح چه ورزشی کاهش ممکن است به معنای. ... EWU مدیر ورزشی لین Hickey پیوست لری روز شنبه برای فشار جعبه pod من را فراموش کرده به لینک. با عرض پوزش.

Preps: این فصل جوایز شروع با آنهایی که بزرگترین در منطقه, Spokane, جوانان, جوایز ورزشی. هیچ ضیافت در این سال اما دیو نیکولز همه فینالیست های ذکر شده در اینجا. جوایز اعلام خواهد شد امشب در SWX. ... شمالی و مرکزی را Allie Janke است تا برای یکی از این جوایز است اما در حال حاضر شده است به نام Gatorade دختران آهنگ ورزشکار سال برای واشنگتن است. که اطلاعات منجر خاموش دیو نوت بوک.

اشراف: همه گیر نه تنها به پایان رسید اسپوکن فصل آن قرار داده و در برگزاری بسیاری از بازیکن برنامه ریزی برای زندگی پس از WHL. Dan Thompson طول می کشد نگاه در آنچه که اتفاق می افتد در چند ماه گذشته ،

Mariners: M را امضا خود را پیش نویس میدارد از جمله خود یکی از بالا.

Seahawks: وجود خواهد داشت یک سالن از شهرت بازی و یا القای این تابستان. همه چیز قرار داده شده است برای یک سال.

رونالدینیو: خواهد Bruin مجروح شده است. دوباره. اما او انتظار دارد به بازگشت در اواسط ماه جولای.

•••

• پس نام جدید برای کلید عرصه دیروز اعلام کرد فقط در مورد اکثر سیاتل چیزی که شما تا کنون شنیده می شود ؟ آب و هوا تعهد عرصه است. من تعجب وجود ندارد "تحویل داده شده توسط آمازون" اضافه شده و در پایان آن است. صبر کنید چند سال. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب