واشر سرسیلندر واشریست از جنس

در خیلی از سرسیلندرها از گایدهاي قابل تعویض که یک شکل از بوش هاي فلزي بوده و در سوراخ سرسیلندر جا زده میشوند،

توسط NASERINEWS در 30 شهریور 1400
در خیلی از سرسیلندرها از گایدهاي قابل تعویض که یک شکل از بوش هاي فلزي بوده و در سوراخ سرسیلندر جا زده میشوند، واشر سرسیلندر 530 استفاده میشود. برای اینکه راحتتر کار بکند مابین پوسته و میله یک بلبرینگ، کار گذاشته شده که در داخل بلبرینگ بعضی از واترپمپها گریس مخصوص وجود دارد که احتیاج به گریسکاری ندارد و همچنین برای جلوگیری از ریختن آب داخل واترپمپ به بیرون، از فیبر و فنر استفاده شده که به آن کاسه نمد نیز میگویند پشت فیبر و فنر سوراخی برای هوا وجود دارد که اگر گرفته شود فیبر و فنر خراب میشود. ساختمان واترپمپ: واترپمپ تشکیل شده از پوسته واترپمپ ـ شفت واترپمپ و آب پخشکن ـ فیبرو فنر (کاسه نمد) ـ بلبرینگ ـ پوسته واترپمپ با یک واشر ویکتوری به بدنه بسته میشود. برای روغنکاری در بلبرینگ واترپمپ ماشینآلات سنگین گریسخوری تعبیه شده است که باید مرتب گریسکاری کرد. ترموستات بر دو نوعاند ترموستات تابستانی با حساسیت 70 درجه و زمستانی آن با حساسیت 80 درجه سانتیگراد بوده که برای جلوگیری از عوض شدن حالت موتور به طور ناگهانی باید همیشه در روی موتور بسته باشد که ضمن تنظیم تدریجی حرارت موتور از وارد آمدن صدمه نیز ممانعت میکند. این فشردگی زیاد است که باعث ایجاد حرارت بسیار بالا میگردد. بلوک سیلندر چیست و چه وظایفی در موتور خودرو دارد؟ فشار داخل سیلندر تا حدود 40 اتمسفر بالا میرود و بر اثر این تراکم زیاد حرارت هوا داخل سیلندر به شدت افزایش یافته و به حدود 600 درجه سانتیگراد میرسد. اگر در زمستان آب در داخل موتور باقی بماند منجمد شده و حجم زیاد آب باعث ترکیدن بدنه سیلندر میشود، در یک طرف بدنه موتور تقریباً زیر منیفولداگزوزها پولکهائی به اندازه یک سکه بیست ریال با چسب جاسازی شده است که در زمان یخ بستن به وسیله پرتاب شدن پولک به بیرون از ترکیدن موتور جلوگیری میکند. تا اونجایی که میدونم وقتی کارخونه میگه فلان موتور مثلا تراکمی برابر با 10/4 داره همه چیز رو در شرایط فابریک و استاندارد در نظر میگیره و شما هر تغییری در قطر واشر سرسیلندر، کورس میل لنگ، قطر خود سیلندر یا حجم محفظه سرسیلندر ایجاد کنید تراکم را تغییر داده اید. بلوک سیلندر چیست و چه وظایفی در موتور خودرو دارد؟ یکی دیگر از اجزای مورد استفاده در موتور خودروهای احتراق داخلی میل لنگ است که وظیفه تبدیل حرکت خطی پیستون به حرکت چرخشی را بر عهده دارد. واشر سرسیلندر قطعه ایست در موتور خودرو که ما بین سیلندر و سرسیلندر قرار میگیرد و وظیفه آن ایجاد یک آبندی کامل بین سیستم های مختلف روغن رسانی . و برای مشتعل ساختن سوخت تزریق شده از یک لامپ الکتریکی و یا روشهای دیگر در خارج از سیلندر استفاده میشد. کانال دوم روغن : کانال دوم در قسمت میانی موتور یک لوله باریکی به طرف سرسیلندر جهت روغنکاری مجموعه قطعات سوپاپها منشعب شده است که روغن را به وسیله یک سه راهی و لوله رابط به مابین دو میل اسبک میرساند که بوشهای اسبکها و ساق سوپاپ و خود اسبک را روغنکاری مینماید و بقیه از طرف پیچ تنظیم اسبک به وسیله میل تایپیت روغن به سمت استکانی تایپیت سرازیر میشود و ضمن عمل روغنکاری استکانی و میل رابط عمل ضربهگیری را نیز انجام داده سپس از سوراخ استکانی بیرون میآید و جدار خارجی استکانی با بدنه موتور را روغنکاری کرده و بقیه روغن به زیر استکانی میرود در این مرحله بادامک میل سوپاپ و زیر استکانی تایپت روغنکاری شده و به این ترتیب از سائیدگی قطعات ذکر شده جلوگیری به عمل می آید. سرسیلندر ال 90 هر چند که این قطعه هم دارای طول عمر مفید است و بایستی به دلیل مستهلک شدن به موقع تعویض گردد تا از هزینههای اضافی جلوگیری به عمل آید. گفته میشود که آب بندی واشر سرسیلندر بسیار مهم است زیرا این قسمت برای جلوگیری از نشت گاز، سر سیلندر را با بدنه موتور ادغام میکند و عملاً باعث افزایش کارایی سرسیلندر 206 تیپ 2 فرانسوی موتور می شود. از فنریت افتادن رینگها، چسبندگی رینگ روغنی روبروی هم قرار گرفتن دهانه رینگها، سائیدگی سیلندر و خرابی لاستیک گیت سوپاپ، زیادی روغن در کارتر، قطع شدن برق همان شمع (افتادن وایز). علل بالا رفتن سرسیلندر 405 ایساکو فشار روغن چیست؟ علت تاب داشتن سرسیلندر سرسیلندر mvm 315 چیست؟ علت سوختن واشر بالا رفتن دمای موتور میباشد که این امر ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد . مخلوط شدن آب و روغن، (وجود روغن در رادیاتور، وجود آب در کارتر)، گرمای بیش از حد موتور، کمی کشش موتور زدن جوش کاذب در رادیاتور وجود آب در سرپیستونها، دیر روشن شدن موتور، بد کار کردن موتور، خروج بخار آب از اگزوز (البته خروج بخار سفید از اگزوز در زمستان موقع روشن کردن موتور دلیل سوختن واشر سرسیلندر نیست بلکه از برودت هوا میباشد و رنگ روغن موتور تقریباً به صورت شیری رنگ خواهد بود و همچنین که در درس اول گفته شده است درب موتور کپک سفید سرسیلندر 10 زانتیا رنگی خواهد داشت. سرسیلندر دوو ماتیزاگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد سرسیلندر استوک mvm 315 لطفا به بازدید از وب سایت ما.
آخرین مطالب