کانادایی Hadwin تیلور و اسلون در نزدیکی بالا در PGA Tour رویداد

DUBLIN, اوهایو—سه نفر از کانادایی ها در نزدیکی بالای رهبران پس از باز کردن دور از PGA Tour روز کاری خیریه باز

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

DUBLIN, اوهایو—سه نفر از کانادایی ها در نزدیکی بالای رهبران پس از باز کردن دور از PGA Tour روز کاری خیریه باز در روز پنج شنبه.

آدم Hadwin از Abbotsford, B. C., ارسال شده بالاترین نمره در میان کانادا بازان با 6-تحت 66. او یک سکته مغزی را پشت سر رهبر Collin Morikawa, که به ضرب گلوله یک 7-تحت 65.

نیک تیلور همچنین از Abbotsford در یک گروه از چهار گلف بازان دو عکس از پشت در 5 زیر در حالی که راجر اسلون از مریت, B. C., شات 4-تحت 68 پنج شنبه. او در 11 راه برای بستن مکان هفتم.

تیلور در حال پخش است در اولین مسابقات در تور پس از PGA دوباره ماه گذشته در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

Hadwin که خود را به ضرب گلوله هشتم متوالی دور در 60s در حال آمدن است یک کراوات برای چهارمین هفته گذشته در موشک وام مسکن کلاسیک در دیترویت.

مکنزی هیوز از Dundas, Ont., شات 2-تحت 70 در حالی که دیوید Hearn از Brantford زده 71.

Hadwin bogeyed اول خود را قبل از وضعیتی وخیم کردن هفت birdies.

"حتی دو هفته به عقب, من احساس می کنم بازی بسیار مناسب و معقول گلف. من فقط از نوع ساخته شده برخی از فرسوده اشتباهات" Hadwin گفت.

"من می خواهم یک توپ خارج از محدوده و یا در آب که در آن من باید یا شاید سعی کنید بیش از حد از یک شات در حالی که من فکر می کنم در هفته گذشته آن هم از نوع گرد هم آمدند. من در انجام بسیاری از چیزهای مشابه اما من نمی هر یک از این اشتباهات. من احساس وجود دارد در هفته گذشته که من احتمالا می تواند بدست چند عکس, اما من واقعا نمی هر گونه خطر است. این نوع از جریان آزاد آسان-نوع گرد و نه فقط یک مقدار زیادی از استرس. هنگامی که شما می توانید انجام دهید که از طریق چند هفته آن را کمک می کند تا بسیاری."

تیلور در زمان زمان به عنوان این تور دوباره شروع می شود با هشت ماهه ،

"بدیهی است که شکستن عالی بود زمان برای بسیاری از دلایل ... یک بیت از یک کوسن نگاهی به برخی از زمان من واقعا لذت می برد که پس از فقط در حال انتظار اضافی چند هفته (آن) عالی بود به خانه" تیلور گفت. "آره, من هیجان زده به عقب بر گردیم در اینجا و بازی خوب بود اما به خانه."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن