مینه سوتا گارد ملی برای اعزام به 'تهدید معتبر' از خشونت در فارگو تظاهرات

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz فعال مینه سوتا گارد ملی اواخر روز چهارشنبه برای ارائه ایمنی و حفاظت خاک

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz فعال مینه سوتا گارد ملی اواخر روز چهارشنبه برای ارائه ایمنی و حفاظت خاک رس شهرستان در لبه غربی از دولت در طول تظاهرات برنامه ریزی شده در داکوتای شمالی در پی جورج فلوید مرگ است.

"اجرای قانون محلی مقامات آگاه از معتبر تهدیدات خشونت آمیز و فعالیت های در طول تظاهرات برنامه ریزی شده در داکوتای شمالی است که می تواند تاثیر نزدیکی مینه سوتا جوامع و درخواست کمک از مینه سوتا گارد ملی برای کمک به تامین امنیت و حفظ ایمنی عمومی" آزادی از دفتر والی می خواند. "گارد ملی یاور به طور کلی کار با سازمان های دولتی محلی برای ارائه به پرسنل و تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای پاسخ به عنوان لازم است."

آخرین شنبه شب شورش در محل در مرکز شهر فارگو که منجر به خرابکاری گسترده و بیش از یک دوجین بازداشت. شورش به دنبال عمدتا تظاهرات مسالمت آمیز در اوایل روز شنبه در فارگو و وست فارگو. بعد از ظهر روز جمعه یکی دیگر از راهپیمایی اعتراض و تحصن در شهر فارگو در سالن برنامه ریزی شده است.

"مینه سوتا گارد ملی آمادگی خود را برای ارائه حفاظت برای همه Minnesotans" گفت: رژیم صهیونیستی است. Walz. "در حالی که Minnesotans به نوبه خود توجه خود را به بازسازی جوامع ما و مهلت نژادی و بی عدالتی در پی جورج فلوید مرگ ما دولت متعهد به فراهم کردن حفاظت از محله های ما و کسب و کار و خانواده به منظور برای کسانی که معنی دار مکالمات اتفاق می افتد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن