7 نکته در مورد برنامه نویسی

زبان برنامه نویسی JSON گرا که در آن '|' نماد برای اتصال فیلترها برای تشکیل خط لوله به روشی آشنا استفاده می شو

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

زبان برنامه نویسی JSON گرا که در آن '|' نماد برای اتصال فیلترها برای تشکیل خط لوله به روشی آشنا استفاده می شود. تاریخچه این زبان به سال 1970 برمی گردد، زمانی که IBM یکی از توسعه دهندگان پیشرو در بازار نرم افزار و سخت افزار جهان بود، در آن روزها هر بهترین ماشین در جهان توسط IBM ساخته می شد. روزهای گذشته را به خاطر می آورید که مجبور شدید تلویزیون را در زمان پخش واقعی تماشا وب سایت کنید؟ در عوض، یک برنامه زمان‌بندی سخت‌تر امکان توسعه ویژگی‌های پیچیده را در یک دوره چند روزه می‌دهد. این شرکت در سال 1985 عمومی شد. در اواسط سال 1986، شرکت به 255 کارمند با فروش سالانه بیش از 40 میلیون دلار افزایش یافت. در ژوئیه 2011، گروه OK Go با شرکت نوآورانه رقص هنر پرفورمنس Pilobolus برای آزمایش کروم HTML5 خود به نام "All Is Not Lost Video Dance Messenger" همکاری کرد. مشابه ویدیوی Arcade Fire، شما با وارد کردن متنی شروع می‌کنید و به برنامه اجازه می‌دهید آن ورودی را پردازش کند. This article w as cre​ated  by GSA᠎ Conte nt Ge᠎nerato r DEMO᠎!

در ژانویه 2011، کوری اوندریکا، توسعه‌دهنده اپلیکیشن فیس‌بوک، یادداشتی را در وبلاگ مهندسی این شرکت پست کرد که در آن پتانسیل HTML5 را ستایش کرد و توضیح داد که چگونه شرکت در حال آزمایش این فناوری به عنوان یک پلتفرم بازی است. اوندریکا، کوری. "بازی های HTML5 0.1: Speedy Sprites." فیس بوک. توسعه دهندگان برنامه های کاربردی تحت وب که برای پلتفرم های موبایلی مانند Apple iOS و Android هدف گذاری شده اند، از مزایایی که می توانند با برنامه نویسی این برنامه ها در HTML5 به دست آورند ابراز خوشحالی کرده اند. کیت توسعه نرم افزار iOS اپل شامل مجموعه های مختلفی است که برای گنجاندن ویژگی های مختلف در برنامه های آیفون استفاده می شود. به عنوان مثال، جایگزین کردن متغیرها با تصاویری که انبوهی از بازی‌ها و نرم‌افزارهای آنلاین انجام می‌دهند، باعث می‌شود که این روش کمتر ریاضی باشد. این ویدئو شامل تصاویر موقعیت جغرافیایی است که با تصاویر پرندگانی که بالای سرشان پرواز می کنند و شخصی که در خیابان ها می دود پوشیده شده است. اگر برنامه های زیادی دارید که همزمان اجرا می شوند، سرعت پردازش رایانه شما ممکن است به یک خزیدن کاهش یابد. در همان زمان، برخی از محدودیت های اصلی OOP ذکر شده است. محققین باید سه پایه را حرکت دهند و یک سری عکس دیگر برای ثبت آن چشم انداز بگیرند. اگر یک پروژه اتوماسیون برای فرآیند کسب و کار خود دارید، ایده خوبی است که PHP را به عنوان زبان برنامه نویسی انتخاب کنید.

این یک زبان نشانه گذاری فناوری هسته ای در اینترنت است که برای توصیف ساختار اسناد متنی استفاده می شود. همچنین از آنجایی که اینترنت به طور فزاینده ای در دسترس قرار می گرفت، به عنوان "نویسندگی اینترنتی برای کودکان" تغییر مکان داد. آیا ما اینترنت داریم؟ به عنوان مثال، وقتی به یک سوال نظرسنجی در یک وب سایت پاسخ می دهید و یک تصویر گرافیکی نشان می دهد که آرا چگونه توزیع شده است، احتمالاً مقداری PHP در صفحه کار می کند. او انتظار نداشت که این کالا واقعاً بفروشد، اما زمانی که این اتفاق افتاد، امیدیار متوجه شد که مفهوم حراج اینترنتی ممکن است کارساز باشد. در این مقاله، اجزای HTML5 و نحوه همکاری آنها برای ایجاد شاهکارهای وب را منبع کشف کرده ایم. HTML5 یک زبان نشانه گذاری برای ساختاردهی و ارائه محتوا در شبکه جهانی وب است. این زبان برای اثبات قضیه، سیستم‌های خبره، بازنویسی اصطلاحات، سیستم‌های نوع و برنامه‌ریزی خودکار، و همچنین زمینه اصلی استفاده مورد نظر، یعنی پردازش زبان طبیعی، استفاده شده است. ᠎This content h​as been do ne with GSA C᠎onte᠎nt Gen᠎er​at​or D​em ov er sion​!

زمینه رو به رشد رایانش ابری در حال حاضر به این رابطه مشتری-سرور از طریق وب بستگی دارد. HTML5 آماده است تا این رابطه را از سمت مشتری تطبیق دهد. تا اینجای کار، بخش سمت کلاینت HTML5 را بررسی کردیم. همانطور که تا کنون خواندید، HTML5 به خودی خود تجدید نظر در رابط های برنامه نویسی برنامه (API) و استانداردهای استفاده از آنها است. با این حال، یک چیز مسلم است: طراحان وب به لطف ویژگی های HTML5 مانند بوم، توانسته اند هنر خود را به سطح جدیدی برسانند. رشته های علوم کامپیوتر دروس برنامه نویسی بیشتری نسبت به رشته های علوم اطلاعات خواهند داشت. با انعطاف پذیری وب و ویژگی های روزافزون فناوری مانند HTML5، این امکان وجود دارد که برنامه های کاربردی وب بیشتری از نرم افزارهای سمت سرور برای پشتیبانی تماس بگیرند. یکی دیگر از فناوری های سمت سرور که می تواند از صفحات وب HTML5 پشتیبانی کند، نرم افزار پایگاه منبع منابع داده است. با این حال، استانداردهای HTML5 به طرف دیگر آن اتصال نیز می رسد. اکنون که جنبه‌های فنی پشت HTML5 را بررسی کرده‌ایم، اجازه دهید به برخی از برنامه‌های کاربردی HTML5 که به شدت تبلیغ شده‌اند نگاهی بیندازیم که به ایجاد شهرت آن کمک کرده‌اند. در مرحله بعد، بیایید به فناوری سمت سرور در پشت HTML5 نگاه کنیم.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از سایت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب