Maeda تامین تبادل سانو به ارمغان می آورد و آتش بازی به عنوان دوقلوها ضرب و شتم کلیولند

Kenta Maeda تغییر شکل خود را کشویی میگوئل سانو قرار دادن دست خود را در جعبه خمیر را. نتایج برای دوقلوها مینه س

توسط NASERINEWS در 12 مرداد 1399

Kenta Maeda تغییر شکل خود را کشویی میگوئل سانو قرار دادن دست خود را در جعبه خمیر را. نتایج برای دوقلوها مینه سوتا شد افسانه.

سانو homered دو بار و Maeda در زمان هیچ-hitter وظیفه به پنجمین دور به عنوان دوقلوها ضرب و شتم Cleveland Indians 3-0 در هدف حوزه در روز شنبه به تنها ماندن در بالای لیگ آمریکا مرکزی را بدست آورد.

ساخت دوم خود را شروع برای دوقلوها Maeda مجاز تنها یک زمین زیر کشت ضربه به Bradley زیمر راه می رفت یکی زده و شش در شش نوبت طولانی ترین تفرج برای هر دوقلوها نویسنده در این فصل است. او انداخت فقط 83 زمین بود و سرخپوستان نوسانی از دست رفته و تمام شب را در مقابل خود تقسیم انگشتی changeup و گیج با نوار لغزنده.

"Kenta تماشایی بود امشب از همان ابتدا" مدیر Rocco Baldelli گفت.

پس از صدور دو-از راه رفتن به فرانسیسکو Lindor در زمین باز یافته مائدا (1-1) بازنشسته 16 از 17 مورد. با یک نفر در پنجم زیمر شدید آهسته لی لی به سمت baseman دوم لوئیس Arraez. Arraez شارژ توپ و بازی اما زیمر ضرب و شتم خود را پرتاب نیم مرحله است.

دوقلوها (6-2) به چالش کشیده اما آن برگزار شد تا بعد از پخش بررسی است.

Maeda آمد و بازنشسته سرخپوستان به منظور در ششم زمین باز یافته. Maeda تنها به چهار بازدید در پنج نوبت در اولین شروع خود را یک 14-2 پیروزی در شیکاگو, اما آنها به وضوح او را م و ظاهرا در آمد لغزنده.

"بازدید من داد تا در شیکاگو آن را ندارد و اشکال از من بود," او گفت:. "بنابراین با تغییر شکل و حرکت کشویی آن کار می کرد خیلی خوب امشب."

در تمام چهار کوزه دامن زد 10 کلیولند hitters. تیلور راجرز تن به تن یک 1-2-3 نهم برای سوم خود را ذخیره کنید.

سانو به Maeda تمام جرم او نیاز به با یک leadoff صفحه اصلی اجرای سوم که جامعی 1-برای-17 ترمز ماشین برای شروع فصل است که شامل یک و هشت strikeouts. او به یک fastball از Carlos Carrasco به اغل گاو یا حشم در سمت چپ-مرکز زمینه.

سانو شد از صف برای شب جمعه 4-1 پیروزی بودند و از تماشای ویدئو از موفق ترین فصول به خصوص خود را همه ستاره سال 2017 — هنگامی که او به آمار 28 homers و سوار در 77 اجرا می شود در 114 بازی — و در فصل گذشته زمانی که او ضربه 34 homers و سوار در 79 در 105 بازی.

کلید کرد که نگه داشتن دست خود را بالاتر و در مرکز قفسه سینه خود را. "که" او توضیح داد: "اجازه می دهد تا من نوسان از طریق رسیدن به توپ است."

همه دوقلوها' اجرا می شود در آمد, انفرادی, صفحه اصلی اجرا می شود. ادی روساریو آمار یکی از میدان مقابل هومر فقط بر روی قسمت سمت چپ دیوار چهارم زمین باز یافته برای 2-0 سرب و سانو اضافه leadoff هومر در پنجم این زمان بوش به قسمت سمت چپ گوشه خاموش Carrasco کشویی.

"او قطعا قرار دادن در کار است. او را به قرار دادن در زمان" Baldelli گفت: از اولین baseman. "سال گذشته ما شاهد میگوئل واقعا نوع از چیزهای گام در راه آن نوع یک شبه. آن را به معنای واقعی کلمه او نشان داد تا یک روز او تصمیم گرفت که او قرار بود به یک تنظیم. او می دانست که او که قرار بود به پنج تا کمی در برخی از راه در برخی از قطعات از نوسان خود را. و او فقط آن را انجام داد.

"او فقط به بیرون رفت وجود دارد و آن را انجام داد. در بر داشت یک راه برای ایجاد یک تنظیم نیست تنظیم آسان به را و او بسیار پویا از آن نقطه در این فصل است. این نوع از نوسانات است که ما دیدم امشب."

دوقلوها و سرخپوستان را بپیچید تا چهار سری بازی با 1:10 گام اول در روز یکشنبه. دوقلوها شروع خواهد شد مسکن تایلر Clippard و امید به دریافت دو نوبت از او. Baldelli کاهش یافته است به نام دوم خود را با پارچ اما آن را به احتمال زیاد خواهد شد right-hander Devin Smeltzer.

یکشنبه هومر بیلی را به نوبه خود در چرخش است اما right-hander شروع خواهد شد دوشنبه در برابر دزدان دریایی پیتسبورگ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن