نامه برای ژوئن 27 - Sat, 27 Jun 2020 PST

حقیقت SPD با تشکر از شما جو Schuable برای یادآوری ما را مورد حمله وحشیانه اتو Zehm در اینجا در اسپوکن ("درمان

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

حقیقت SPD

با تشکر از شما جو Schuable برای یادآوری ما را مورد حمله وحشیانه اتو Zehm در اینجا در اسپوکن ("درمان همه با احترام" 22 ژوئن). اگر تنها کسی که در ایستگاه گاز تا به حال یک تلفن همراه ، وجود دارد هیچ تظاهرات. ممکن است اضافه کنم که افسر لذت می برد خود را کامل حقوق و مزایا به مدت پنج سال – در حالی که در مرخصی – حتی قبل از رفتن به دادگاه? همکار خود را افسران در واقع ادای او را در دادگاه!

آنچه در مورد Shonto emma plows یک بومی آمریکایی که به ضرب گلوله کشته شد در خارج از وظیفه, مست, Spokane افسر زیرا او فکر می کردم که emma plows در تلاش بود به سرقت کامیون ؟ او نمی شد. خوشبختانه ضربه بود کشنده نیست اما این افسر شلیک سلاح خود را تحت تاثیر و نفوذ در یک محله مسکونی در اواخر شب.

خبر خوب این است که شده است وجود دارد پیشرفت های زیادی در اسپوکن اداره پلیس و در حال حاضر ماموران پوشیدن بدن کم.

Mindy Harte

Chattaroy

اجازه دهید زندگی می کنند مانند آنها مهم

با احترام البته تمام زندگی مهم است. اما مقابله با "Black Lives Matter" با "تمام زندگی" موضوع منحرف ما را از این مسائل است. من غمگین هستم ما هنوز این را توضیح دهد.

ما در برخورد با سیستمیک بی عدالتی اجتماعی است که ریشه در بسیاری از موسسات آموزشی در آمریکا مانند ما سیستم عدالت کیفری. پایه و اساس خیلی از ما سیستم عدالت کیفری ناقص است – آن را به انقیاد و ستم (سازمان دیده بان Ava Duvernay مستند "13").

ما که سفید نیاز به قطع مصرف تمرکز کردن "Black Lives Matter" با counterphrases. ما باید به صورت سیستمیک بی عدالتی از ملت ما; برای شنیدن داستان به عنوان خوانده شده تاریخ است که پنهان شده است از ما است. ما نیاز به درک آنچه که انجام شده است قبل از اینکه ما به کمک در تحقق آنچه می تواند انجام شود. برای بیش از حد طولانی و بیش از حد شده است نامرئی.

و زمانی که ما دانش ما باید از برادران و خواهران ما از رنگ آنچه که ما می توانید انجام دهید; و گوش دادن دوباره. ما هرگز از بازداشت توسط پلیس تنها به دلیل رنگ پوست ما و نه ما تا به حال برای تدریس به کودکان ما چگونه به کشته شدن "محافظ". بنابراین ما نیاز به شنیدن این داستان و به آنها بگویید.

تصور کنید که فرزند خود را کشته است. تصور کنید که شما در حال دادن به مداحی, صحبت های عاشقانه در مورد نحوه خاص فرزند خود شد. تصور کنید کسی که می ایستد و فریاد "همه کودکان به ویژه" ... که چه آن را مانند به شنیدن "تمام زندگی مهم است."

اجازه دهید بهتر است. سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. اجازه دهید زندگی می کنند مانند آن است.

ویکی بافتr

اسپوکن

ماسک ها یک عمل عشق

همان روز اسپوکن سلامت افسر دکتر باب لوتز توضیح داد که سربازان ارتش در coronavirus موارد و التماس کرد با جامعه ما به پوشیدن ماسک, من پیدا کردم خودم را در اسپوکن بچه Facebook ، یک عضو گروه توضیح داد که او دختر, ژیمناستیک, کلاس بود که نیاز به پدر و مادر به پوشیدن ماسک.

او نمی خواست.

پاسخ در بازه زمانی از دروغ و به آنها بگویید که شما یک بیماری قلبی به صورت هدفمند آن را می پوشند اشتباه است. موضوع مشترک این بود که آنها نمی توانند شما را می پوشند.

به عنوان خوانده شده هر یک از پاسخ من بیشتر دلسرد. پوشیدن ماسک نشانه آن است که شما در مورد مراقبت از جامعه ما است. که شما می خواهید برای کمک به محافظت از آن.

مانند هر کس دیگری من می خواهم به عقب بر گردیم به حالت عادی. من می خواهم دختران من به آغوش پدربزرگ و مادربزرگ خود و احساس راحتی از snuggling در دور خود را. و من می خواهم به انجام این کار بدون ترس از این که یکی از ما می تواند با قرار دادن دیگر در خطر است.

اما ما فقط می توانیم به این نکته که ما فکر می کنیم که چگونه ما می توانیم کمک به دیگران. در حال حاضر خود را فداکارانه عمل عشق است به عنوان ساده به عنوان یک قطعه کوچک از پارچه بر روی صورت خود.

استفانی مه

اسپوکن

پلیس اتحادیه های کارگری هستند که مانع

سیصد سلامتی برای سخنگوی-نقد و بررسی مقاله نویس شاون Vestal که به درستی اشاره می کند که پلیس اتحادیه های تک-بزرگترین مانع برای معنی دار پلیس اصلاحات.

قوانین جدید نیاز به نیروی تغییر بنابراین محک برای همه قانونی نامزدها این است که آیا آنها خواهد ایستاد تا برای تغییر و یا به سادگی بیش از رول دوباره برای پلیس اتحادیه های کارگری.

در اینجا در نیمی از واشنگتن مهار یک سرسخت اتحادیه قدرت باید آسان فروش.

ویلیام براک

پولمن

دیگر بیشتر شغل های خطرناک

رئیس جمهور تهمت به تازگی اعلام کرد که پلیس خطرناک ترین کار روی زمین است. طبق معمول او را نادیده گرفته و حقایق را با توجه به هدف خود را. در اینجا حقایق با توجه به U. s. اداره آمار نیروی کار و بیمه صنعت.

در سال 2019 پلیس قرار داده شده 16 در لیست خطرناک ترین مشاغل در کشور است. پانزده رایج دیگر حرفه ها از جمله وبلاگ نویس ماهیگیران roofers زباله مردان, کارگران معدن linemen دامداران و کشاورزان و کارگران کشاورزی خلبانان ساخت و ساز و رانندگان شد و به احتمال زیاد کشته در کار است. برای مثال 987 کامیونداران/رانندگان درگذشت این کار در سال 2017 نسبت به سال 89 پلیس. نود و یک roofers کشته شدند در این کار در همان سال است.

پلیس دشوار است اما نسبتا امن است.

تری نویمان

اسپوکین ولی ،

آمریکا امید

با توجه به تولد من کشور من باید حل و فصل استدلال که همچنان ادامه دارد. آن را نمی خونین انقلاب در سال 1776 که تاسیس امریکا اما چشم انداز, ظرافت, عشق, محبت و حساسیت La Virgen de Guadalupe در 1531. آن است که با دلیل خوب او به نظر می رسد در مکزیک در آمریکای شمالی است.

از آمریکا' چشم انداز برای همه فرزندان او در آرامش زندگی می کنند. کسانی که اخراج این چشم انداز به عنوان اسطوره یاد خواهد شد بهتر است به زودی. ما روح داشتن انسان سفر و ما هرگز زندگی کردن را به ما بالاترین آرمان مبادا ما را در آغوش زنانه دید. یکی از نیاز به کاتولیک به عقل ما اما همه در حال خوش آمدید.

زنان در سراسر جهان می خواهم به زندگی می کنند که زنان قدردانی می شود که زنان نه به عنوان توالت به برافروخته توسط شرکت سیستم فاشیستی است که باعث مسخره آلی سرمایه داری. خواهران و دختران من از شما می خواهم هرگز برای رسیدن به برابری با مرد با استقبال از بدترین صفات است. Womankind تنها جزء بین هرج و مرج و نظم است. مبادا ما در گرو این queenship از ازدواج و مادری برای خراب کردن از انسان فعلی اقتصاد ما باید نگه دارید برای یک جهان که در آن تمام زندگی باید برابر با ارزش است.

دوباره آمریکا تاسیس شد در همدردی با بانوی ما در میان جنگ و درگیری های آن روز. عاقلانه زنان در آغوش بانوی ما را دید و نه به دنبال مردان پایین جاده به خراب کردن در این روز در حال حاضر. با تشکر برای گوش دادن.

هایدی کریستنسن

لیبرتی لیک

یک نقل قول برای اندیشیدن

با انتخابات ریاست جمهوری فقط در اطراف گوشه و تأمل در مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری یک نقل قول به ذهن می آید از تئودور روزولت: "میهن پرستی به معنی موضع این کشور به این معنی نیست موضع رئیس جمهور است."

به شما رای دادن در این ماه نوامبر به یاد داشته باشید این نقل قول.

دیل E. Weilep

Veradale

مدسن اشتباه کردم

سو Lani Madsen نوشته است برخی از whoppers در طی سالها اخیر خود تقلید مسخره امیز در مورد ادامه تظاهرات سیاتل ممکن است کیک. شد او علاقه مند در هر چیزی به غیر از استفاده از ریز ریز کردن به عنوان بهانه ای دیگر برای پروژه خود را منزوی جهان بینی بر روی رویدادهای سیاسی, او ممکن است شجاعانه سرمایه گذاری در خارج از کشور و سر به سیاتل به بررسی. در عوض ما بیشتر از مدسن ضعیف تحقیق قابل پیش بینی ارتجاعی دری وری سخن گفتن.

به عنوان کسی توجه این گذشته هفته در حال حاضر می فهمد اداره پلیس سیاتل است مزمن متخاصم و یک دلیل وجود دارد که از آن شده است در زیر فدرال نظارت پس از اوباما در دوره اول. شرق حوزه به مدت طولانی نماد وزارت آستین ، حضور و آن جایی است که پلیس بارها و بارها حمله جمعیت های مسالمت آمیز معترضان با گاز اشک آور و فلش چتری جمعیت که یک شب شامل چند اعضای شورای شهر. که واقعی خشونت سیاسی.

اگر معترضان می خواستم به مشعل حوزه به عنوان Madsen نشان میدهد آنها در حال حاضر انجام شده است. آنها به دنبال به جای تبدیل آن به یک مرکز جامعه و برای ایجاد یک فضای باز برای گفتمان مدنی نیست "فضیلت سیگنالینگ" و یا هر چیز دیگری او را از تلویزیون. مانند او ایدئولوژیک همراهان Madsen نمی تواند کار کند که آیا برای پاسخ به ریز ریز کردن با smug تمسخر یا وجودی ترسناک.

خرد دموکراتیک آزمایش حول یک جایگزین سیاسی خیالی رایگان از پلیس که به طرز وحشیانه ای اجرای خود را به مفهوم "نظم است." آینده آن نامشخص است. اما برای شرکت در خیالی یک نیاز به یک تخیل است. مدسن به مدت طولانی نشان داده او دارای هیچ چیز مانند.

تیموتی Herold

اسپوکن

یک COVID-19 قیاس

من پیشنهاد قیاس ترویج استفاده از ماسک ، از آنجا که ویروس های میکروسکوپی و کوچک گرانشی و وزن آن خواهد شد در هوا معلق برای زمان بسیار طولانی. خوب پودر مانند تالک اغلب استفاده می شود به عنوان یک بصری اما تالک خیلی سنگین تر از یک ویروس و در نتیجه به آرامی می افتد. عامل اصلی که بر COVID-19 ویروس است که جریان هوا.

بنابراین به عنوان یک قیاس می گویند شما در داخل خانه و کسی flatulates (عبور گاز). آن را به عنوان چرخید عمدتا توسط جریان هوا دیگر افراد خواهد شد و بوی آن. اگر شما می توانید آن را بو شما آلوده شده است اگر آن را ویروس.

با یک ماسک بر روی صورت شما هنوز هم بوی آن. اما اگر ماسک قرار داده شد بیش از منبع آن را کاهش پراکندگی به درجه قابل ملاحظه.

ماسک برای جلوگیری از گسترش نه به شما جلوگیری از.

شاون Larsen

پست فالز

ترکیبی هزینه ناعادلانه

این خودرو هیبریدی هزینه ثبت نام وحشتناک است سیاست های عمومی. این 150 دلار هزینه مانع رانندگی یک ماشین است که خوب است برای محیط زیست و کاهش بزرگراه هزینه های تعمیر و نگهداری.

هدف این بود برای جبران کاهش گاز مالیات از برقی و پلاگین هیبریدی است که می تواند به معنای واقعی کلمه برای ماه بدون خرید هر گونه گاز. اما این هزینه بسیار ناعادلانه برای رانندگان مسن, غیر-پلاگین هیبرید است که تنها 25 درصد مسافت پیموده شده گاز بهتر از زمان احتراق داخلی خودرو.

به نظر من 2000 هوندا بینش در مقابل 2015 Subaru Impreza. بینش 50 مایل در هر گالن سوبارو 40. پس از 6000 مایل رانندگی, تفاوت در سوخت استفاده می شود تنها 30 گالن اما با 150 دلار هزینه برای ارقام مالیات $208.27 و تنها $74.10 به صورت معمولی.

بعلاوه یک ماشین معمولی وزن بیش از 3000 پوند در حالی که من ترکیبی وزن کمتر از 2000 نفر. چنین سبک وزن وسیله نقلیه است که فوق العاده آسان در جاده ها و پل ها و کوچک است و طول می کشد تا کمتر جاده فضا و فضای پارکینگ در عین حال دولت من مجازات برای رانندگی آن است.

به صورت تمام برقی و پلاگین هیبریدی این هزینه ممکن است حس را به آنها پرداخت سهم عادلانه خود را, اما برای غیر پلاگین در ارقام آن را مزخرف کامل است.

واشنگتن باید معاف غیر پلاگین هیبرید یا دورگه زیر 2.000 پوند از این مالیات. مردم از ذهن نیست پرداخت مالیات اگر آنها عادلانه است. ترکیبی مالیات ناعادلانه است و مانع مردم از تلاش برای کمک به محیط زیست است. ما باید انجام دهند مخالف است.

تام با شکوه

Millwood

صلح در سراسر

از آغاز وجود داشته است صلح.

آنها می آیند در همه اشکال و رنگ.

آنها نمایندگی از تمام نژادها و فرهنگ ها; هر دو جنس ،

آنها پوند ناخن, سنگ گهواره های حفاری زمین, پخت نان, درایو کامیون مبارزه با آتش سوزی, آواز خواندن و رقص.

آنها مواد غذایی کیسه شستشو, ویندوز, ساخت ماشین آلات و شرکت های بزرگ است.

آنها درمان, آموزش, موعظه, آهنگسازی, اختراع, اکتشاف.

به عنوان متنوع به عنوان آنها – با شخصیت های منحصر به فرد به عنوان اثر انگشت خود را – آنها در مجموع به اشتراک گذاشتن یک کد رفتاری: اصول اخلاقی و اعتقاد به حقوق اساسي بشر و اغلب با قرار دادن خود در معرض خطر در عمل از حفاظت است.

آنها احترام و افتخار انسان همکار و گرامی این زمین است که به همه ما است.

خجسته باد صلح!

Claudia L. Smith

اسپوکن

ما همه یک نژاد

کسی باور وجود دارد که مسابقه در این زمین معتقد است یک دروغ است. کتاب مقدس می گوید در اعمال 17:26 که "از یک مرد (آدم) او (خدا) هر ملت از مردان که آنها باید ساکن کل زمین است." (NIV) خدا به همه انسان ها و نژاد یک نژاد. وجود دارد نه چندین مسابقه تنها در جمع مردم و گروه ها و اقوام است.

شیطان به دنبال تقسیم و تسخیر. اگر او می تواند شما را به pridefully فکر می کنم که خود را سایه ای از پوست دارای ارزش بیشتر از دیگران او برنده جنگ برای ذهن خود را. خدا را به هر خاکی گونه توانایی برای انطباق با آب و هوا و محیط زیست است. من سفید نیست (یکی دیگر از دروغ) اما از بژ انواع. من در شمال زندگی می کنند, که در آن من نیاز بدن به جذب هر چه نور خورشید من می تواند به تولید ویتامین D به ساخت استخوان های قوی و به دفع افسردگی است. پوست تیره تر و سایه های مورد نیاز در افریقا, شرق میانه و جنوب آسیا برای جلوگیری از برخی از خورشید شدید درخشان.

به من بژ مردم گروه: خون خود را به رنگ های مختلف از دوستان ما که پوسته های متوسط به قهوه ای تیره? قرار دادن یک تکه گچ سفید بعد پوست خود را. آیا آنها مطابقت دارد ؟ رنگ سفید است نه بخشی از پوست انسان مگر اینکه شما یک نژاد جهش یافته. محل sharpie سیاه علامت بعدی به برخی از سیاه پوست است. آیا آنها مطابقت دارد ؟ ما همه از سایه های قهوه ای با برخی از آفریقایی بودن بسیار تیره قهوه ای اما هنوز هم قهوه ای است. هر نوع تعصب می آید از گودال های جهنم است. برای آن نمی افتد.

Merilee Moser

اسپوکن

مدسن دلسرد ماسک

من سخنگوی-نقد و بررسی جدید اپیدمیولوژی در کارکنان است. متخصص خود را از Edwall واشنگتن سو Lani Madsen. او بدیهی است که آموزش داده شده است تحت مراقبت و مواظبت چشم از جهان دیگری متخصص مشهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. من فکر نمی کنم کسی ادعا کرده است که ماسک در حال رفتن به پادزهر مناسب برای coronavirus اما آنها ضرب و شتم جهنم از انجام مطلقا هیچ چیز که او به نظر می رسد به مدافع.

با پوشیدن یک ماسک است که تا حدودی شبیه به پوشیدن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی و ... نیاز نیست هر بار یکی می شود در پشت چرخ, اما زمانی که غیر منتظره اتفاق می افتد, آن می تواند زندگی را نجات دهد.

من برای پیدا کردن آن بسیار دلسرد کننده است که این روزنامه انتخاب به چاپ چنین منفی تفسیر در مورد فرماندار ما و بسیاری از کارشناسان بهداشت و درمان در حال اشتباه در مورد پوشیدن ماسک. زندگی در یک شهر کوچک در شرق واشنگتن سو Lani ندارد قرار گرفتن در معرض به نگرانی در مورد اما برای کسانی که زندگی در مناطق پرجمعیت تر من فکر می کنم او مرده است اشتباه و ... است که می تواند در واقع به عنوان به خوبی به عنوان استعاری.

من آرزو می کنم شما را در ارسال مقالات است که تشویق به پوشیدن ماسک که احتمالا می تواند به نجات جان هزاران نفر به جای این نوع منفی.

پت O'leary

اسپوکن

سختی در مقابل ناراحتی

من به تازگی به عنوان خوانده شده "پر زرق و برق و ننگین" توسط اریک لارسون که وقایع رواقی دیدگاه اهالی لندن در طول حمله رعد اسا در سال 1941. من هم بازبینی سخت زندگی مهاجران نروژی در دشت در مدرسه ما جزء اصلی O. E. Rolvaag را "غول در زمین است."

دعوت می کنم هر کسی ناله مورد نیاز به پوشیدن یک ماسک برای محافظت از خود و به خصوص برای محافظت از همسایگان خود به آموزش خود را در مورد تفاوت بین درست مشکلات و ناراحتی.

Steven R. انبوه

اسپوکین ولی ،

"گناهان پدر"

مدیران چهار تنوع برنامه ها در شرقی دانشگاه واشنگتن نشان دادن عدم گسترده تر چشم انداز تاریخی در ژوئن 16, نامه, "بیانیه ای در حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند ..." خود را یک بعدی diatribe در برابر "عمیقا ریشه ... تاریخچه سفید برتری" را نادیده می گیرد این واقعیت است که بسیاری از مردم سفید نیز "عمیقا" درگیر در مبارزه با برده داری از قبل از انقلاب آمریکا از طریق جنبش حقوق مدنی و فراتر از آن.

اوایل اطناب شامل جامعه دوستان ("کویکر") در هر دو بریتانیا و مستعمرات آمریکایی. آنها و دیگر اطناب موفق به داشتن برده داری ممنوع در بریتانیا در سال 1807 و در شمال ایالات متحده توسط 1804. در جنگ داخلی تخمین زده شده 360,000 عمدتا سفید و اتحادیه سربازان به زندگی خود را برای حفظ اتحاد و در نتیجه پایان دادن به برده داری. (حدود 260,000 مؤتلفه سربازان پرداخت برای گناهان برده داری با مرگ است.)

سفید ایدئولوژیک فرزندان از اطناب همچنین شرکت در جنبش حقوق مدنی و همچنان به انجام این کار. با هم "ما غلبه کرده اند" بسیار است. مطمئن شوید که وجود دارد بیشتر به انجام, اما شرم بر گناه-سفر کسانی که در دام آمریکا در یک گودال پاتولوژیک جدل با کشتی با یک سفید "برتری" تار عزیزم.

"گناه اصلی" آمریکا برده داری نیست پس این نسل است. حزقیال 18:20 آمده است: "پسر باید رنج می برند نیست برای شرارت از پدر ... شرارت ستمکاران باید بر خود." علاوه بر این حس مشترک.

جهانی و سفید "گناه" به "سفید برتری" است خالص نژادپرستانه نفاق.

باب قوی

اسپوکن

Maskless در TulsaI تماشا رئیس جمهور تجمع در Tulsa, اوکلاهما و فکر کردم چه غم انگیز آن را به هزاران نفر از مردم با هم بسته بندی شده maskless.

آنچه را با نام خدا بودند کسانی که مردم فکر ؟ آیا آنها هیچ نگرانی در مورد چگونه آنها را به خطر انداختن خود و دیگران با پخش coronavirus? مطمئنا همه کسانی که مردم آنقدر احمقانه است که آنها اهمیتی نمی دهند که آنها ممکن است گسترش این ویروس را به فرزندان خود.

و من می گویم شرم بر رئیس جمهور تهمت برای نشان دادن کل بی اعتنایی خود را برای به اصطلاح پیروان که او مایل به افشای آنها را به بیماری یا مرگ فقط برای نفس خود. ظاهرا او نمی ذهن خطر قرار گرفتن در معرض خود را به بیماری یا مرگ به عنوان طولانی به عنوان آنها نشان می دهد حمایت از او را. آیا او می خواهم آنها را در اطراف برای حمایت از او ؟

البته یکی نیست باید برای رفتن به استرالیا برای دیدن افرادی که نمی مراقبت در مورد خود یا دیگران. فقط رفتن به فروشگاه مواد غذایی محلی و دیدن maskless و بی دقتی افراد که به نظر می رسد فکر می کنم آنها سیستم ایمنی بدن به بیماری است. یا شاید آنها فقط اهمیتی نمی دهند. من آن را دریافت نمی.

به هر حال من با تشکر از همه متفکر و نگران افرادی که به اندازه کافی در مورد خود و دیگران به پوشیدن ماسک. خوب شما.

نورمن R. Coffman

اسپوکن

Ellie آینده می کند Ellie این سکه فیل در خارج از فیل سفید را در آینده ؟ او سزاوار محترم محل در دوران بازنشستگی.

پس از همه, او هنوز ایستاده بود و برای چندین دهه در همه نوع آب و هوا تماشای ترافیک رفتن عمل در نقش سفیر به همه بازدید کنندگان و سمت چپ پدر و مادر حفاری در جیب خود را برای تغییر به یک لبخند برای کودکان کوچک است. شاید او ممکن است مانند نقل مکان? شاید به توان به قرار دادن بر روی صفحه نمایش در مسکن و ساختمان این چرخ فلک مرکز شهر? او را به احساس می کنم مثل او در میان خود. یا شاید او ممکن است مانند به نمایش در لابی مک در براون علاوه بر ؟

هر جا که او می رود و من آرزو می کنم او به خوبی در دوران بازنشستگی.

Eveline Baisch

نه مایل می افتد

آخرین مطالب