فهرست کشورهایی که برای مسافران بین المللی قرنطینه می شوند

[ad_1] نسخه جدید COVID-19 B.1.1.529 که برای اولین بار این هفته در آفریقای جنوبی رونمایی شد، به عنوان "نگرانی

توسط NASERINEWS در 9 آذر 1400
[ad_1]

نسخه جدید COVID-19 B.1.1.529 که برای اولین بار این هفته در آفریقای جنوبی رونمایی شد، به عنوان "نگرانی WHO" شناسایی شده است.

دهلی نو: پس از اینکه سازمان بهداشت جهانی Omicron را "نگرانی" اعلام کرد و هشدار داد که "خطر بسیار بالایی" دارد، هند غربالگری مسافرانی را که از کشورهای دیگر وارد می‌شوند تشدید کرد.

وزارت بهداشت اتحادیه روز یکشنبه دستورالعمل های ورود بین المللی به هند را بررسی کرد که از اول دسامبر اجرایی می شود.

این دستورالعمل‌ها مسافران را ملزم می‌کند قبل از سفر برنامه‌ریزی شده، فرم خوداظهاری را در پرتال آنلاین ایر سوویدا ارسال کنند و جزئیات سفر 14 روز گذشته را ارائه دهند.

دستورالعمل ها همچنین نیاز به آپلود گزارش های آزمایش RT-PCR منفی در پورتال Air Suvidha قبل از سفر دارند. این آزمایش باید 72 ساعت قبل از شروع سفر انجام شود.

برخی از ایالت‌ها قرنطینه را برای مسافران بین‌المللی اجباری کرده‌اند، در حالی که بسیاری از کشورهای دیگر نظارت دقیقی بر همه مسافران از کشورهایی که قبلاً موارد ابتلا به نوع جدید کووید را گزارش کرده‌اند، آغاز کرده‌اند.

در اینجا لیستی از کشورهایی که مسافران بین المللی را قرنطینه کرده اند آمده است:

دهلی

دولت دهلی روز دوشنبه گفت که آزمایش‌های RT-PCR روی همه مسافرانی که از شش کشور پرخطر وارد می‌شوند، در میان نگرانی‌های فزاینده در مورد نوع Omicron انجام خواهد شد.

7 روز قرنطینه خانگی برای افرادی که در بدو ورود جواب منفی می‌دهند اجباری است و پس از هفت روز فرد باید آزمایش RT-PCR دیگری انجام دهد و در صورت منفی بودن مجدد می‌تواند از قرنطینه خارج شود، اما باید آنیل باجال، معاون فرماندار دهلی گفت: سلامتی را برای هفت روز آینده زیر نظر بگیرید.

وی ادامه داد: پس از بحث و گفتگوهای دقیق با توصیه کارشناسان، تصمیم گرفته شد تا همچنان به استراتژی «آزمایش، نظارت، درمان» با تمرکز ویژه بر نظارت، جداسازی موارد مثبت، ردیابی مخاطبین و اجرای دقیق رفتار مناسب در بیماری کووید، پایبند باشیم. توییت کرد.

بمبئی

کیشوری پدنکار، شهردار بمبئی روز شنبه اعلام کرد همه مسافرانی که از آفریقای جنوبی به این شهر می آیند قرنطینه خواهند شد. وی افزود: نمونه هایی از این مسافران نیز برای تعیین توالی ژنوم ارسال خواهد شد.

وی گفت: "خطر ابتلا به ویروس کرونا در کشورهای خارجی افزایش یافته است، بنابراین افرادی که از خارج از کشور می آیند باید تحت آزمایش ژنوم قرار گیرند."

لاکناو

اداره منطقه روز یکشنبه اعلام کرد همه مسافران بین المللی که به فرودگاه لاکنو می رسند باید آزمایش RT-PCR و قرنطینه خانگی هشت روزه را پشت سر بگذارند.

تمامی مسافرانی که به پایانه های بین المللی و داخلی می رسند تحت اسکن حرارتی قرار خواهند گرفت. همه مسافرانی که به ترمینال بین‌المللی می‌رسند تحت آزمایش RT-PCR قرار می‌گیرند، در حالی که مسافران در ترمینال داخلی که علائم را نشان می‌دهند، تحت آزمایش رایگان RT-PCR قرار خواهند گرفت.

از مسافران بین المللی که وارد شهر می شوند نیز خواسته می شود نام، شماره موبایل، آدرس محلی و مقصد نهایی خود را ارائه دهند.

در این بخشنامه آمده است که این مسافران باید هشت روز قرنطینه خانگی را پشت سر بگذارند. هشت روز دیگر تست RT-PCR آنها دوباره انجام می شود.

تلانگانا

دولت تلانگانا روز دوشنبه یک کمیته فرعی کابینه را برای مقابله با وضعیتی که ممکن است به دلیل Omicron ایجاد شود، تشکیل داد.

این کمیسیون چهار نفره به ریاست هاریش رائو، وزیر بهداشت ایالتی، اقدامات لازم را برای مقابله با وضعیت همه‌گیری کنونی و همچنین سرعت بخشیدن به واکسیناسیون علیه کووید-19 به دولت ایالتی توصیه می‌کند.

آندرا پرادش

دولت آندرا پرادش بر ورود مسافران بین المللی برای محدود کردن توزیع نوع کووید-19 Omicron تمرکز خواهد کرد.

دولت ایالتی گفته است که در فرودگاه های بین المللی حیدرآباد، چنای و بنگالورو، از جمله، میزهای کمکی برای ردیابی مسافران بین المللی، به ویژه مسافرانی که از آفریقای جنوبی و کشورهای همسایه می آیند، ایجاد کرده است.

این دفاتر علائم را در بین مسافران بین المللی بررسی می کنند و با حمایت مقامات دولتی محلی وضعیت کووید-19 آنها را مشخص می کنند. اگر مسافران منفی تشخیص داده شوند، اجازه خواهند داشت تا مقصد خود ادامه دهند، اما برای مدتی تحت نظر خواهند بود. در صورت مثبت بودن آزمایش، آنها به مدت هفت روز قرنطینه می شوند و آزمایشات تکمیلی مانند تعیین توالی ژنوم انجام می شود.

مقامات بهداشتی همچنین به مردم توصیه کرده اند در صورت مشاهده علائم کووید-19 در خانه بمانند و از اجتماعات عمومی خودداری کنند و فاصله اجتماعی را به شدت رعایت کنند و آزمایش کووید را انجام دهند.

در همین حال، دولت ایالتی همچنین قصد دارد ماشین‌های تست توالی‌یابی ژنوم را خریداری کند تا به سرعت این گزینه را در ایالت پیدا کند.

دکتر G. Himawati مدیر بهداشت گفت: "به عنوان بخشی از آماده سازی خود برای رویارویی با Omicron، ما بر مسافران بین المللی، به ویژه از آفریقای جنوبی و سایر کشورها تمرکز می کنیم. بر اساس نتایج آزمایش، آنها اجازه خواهند داشت تا به مقصد خود بروند و برای مدتی از نظر علائم توسط مقامات بهداشتی محلی تحت نظر خواهند بود.

تامیل نادو

دولت تامیل نادو یک هفته قیراط خانه برای مسافران بین المللی که از 12 کشوری که نسخه جدید کووید در آنها گزارش شده است، وضع کرده است.

دبیر کل سازمان ملل در عراق گفت: مسافران این 12 کشور - یعنی بوتسوانا، آفریقای جنوبی، همه کشورهای اروپایی، انگلیس، هنگ کنگ، چین، اسرائیل، نیوزلند، زیمبابوه، سنگاپور، برزیل، بنگلادش و موریس - تحت نظر خواهند بود. یک بیانیه مطبوعاتی پس از جلسه بررسی با مقامات ارشد سطح ایالتی و جمع آوری کنندگان منطقه در روز دوشنبه.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: حتی اگر آزمایش مسافران این کشورها منفی باشد، باید یک هفته قرنطینه خانگی را انجام دهند و در روز هشتم آزمایش RT-PCR دیگری را انجام دهند.

آزمایش‌هایی برای شناسایی انواع مختلف کووید-19 با استفاده از تجهیزات کامل توالی‌یابی ژنومی در آزمایشگاه بهداشت عمومی دولتی انجام شد و تاکنون از 469 نمونه آزمایش‌شده، تنها 95 درصد به‌عنوان واریانت‌های دلتا شناسایی شده‌اند.

بنگالورو

در حالی که باساواراج بومای، رئیس کارناتاکا، نگرانی‌های برخی محافل در مورد محاصره احتمالی موارد کووید در برخی موسسات آموزشی و افتتاح Omicron را رد کرده است، بنگالورو قرنطینه 7 روزه را برای همه مسافران بین‌المللی اجباری کرده است.

تیپسومی، مسئول بهداشت روستایی بنگالورو در گفتگو با رسانه ها گفت: «همه مسافران بین المللی که در بدو ورود به بنگلور آزمایش COVID-19 منفی دارند، به مدت هفت روز قرنطینه خواهند شد. آنها هفت روز دیگر دوباره آزمایش خواهند شد."

وی افزود که شرکت شهری 598 مسافر از این قبیل را تحت نظر داشت.

مسافرانی که از کشورهای پرخطر می آیند نیز برای گزارش واکسیناسیون، آزمایش RT-PCR و گزارش های آزمایش آنتی ژن سریع غربالگری می شوند.

ما همچنین در حال انجام آزمایش RT-PCR در فرودگاه برای مسافرانی هستیم که از کشورهای پرخطر وارد می شوند. اگر نگاتیو پیدا شود، برای قرنطینه خانگی ارائه می شود. این پلیس افزود: در صورت مثبت بودن آزمایش سرنشینان برای ایزوله به بیمارستانی خاص اعزام می شوند.

وی افزود: قبلاً به خطوط هوایی دستور داده‌ایم که گزارش‌های RT-PCR را بررسی کنند و اجازه ندهند کسی بدون گزارش سفر کند.

کرالا

ایالت جنوبی همه مسافران بین المللی را که از کشورهای پرخطر وارد می شوند اجباری کرده است که تحت قرنطینه 14 روزه قرار گیرند.

وینا جورج، وزیر بهداشت کرالا نیز در گفتگو با رسانه ها در این باره گفت: «مسافران کشورهای پرخطر باید به مدت هفت روز قرنطینه شوند. روز هشتم باید تست دیگری بدهند. هفت روز دیگر در قرنطینه بمانند.»

وزیر افزود: موارد مثبت به دستور دولت صنفی به موسسات درمانی منتقل و ادارات جداگانه برای آنها در نظر گرفته می شود.

ما کارکنان بهداشتی بیشتری را در چهار فرودگاه بین‌المللی مستقر کرده‌ایم. ما به طور منظم مشاهده ژنومی را انجام می دهیم. ما در حال آزمایش هستیم که آیا گزینه جدیدی در کشور وجود دارد یا خیر. ما هنوز یکی را پیدا نکرده ایم. جورج اضافه کرد: اگر فردی از کشورهای پرخطر مثبت باشد، نمونه های آنها برای نظارت ژنومی ارسال می شود.

آخر

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن