الی لیک: چگونه بایدن می تواند مجازات پوتین

با توجه به یک سری از جزئیات اعزام از نیویورک تایمز نظامی روسیه آژانس اطلاعات ارائه شده نعمت به مبارزان طالبان

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

با توجه به یک سری از جزئیات اعزام از نیویورک تایمز نظامی روسیه آژانس اطلاعات ارائه شده نعمت به مبارزان طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان است. برخی جزئیات باقی می ماند مشخص نیست و کاخ سفید می گوید که "این رئیس جمهور بود که هرگز در جریان این."

با این وجود: بی چون و چرای حقایق به اندازه کافی بد. اگر این درست است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دانست و در مورد روسیه طرح در ماه فوریه آن را هولناک که به تازگی به عنوان آخرین ماه او لابی متحدان دوباره دعوت روسیه به گروه هفت, کشورهای صنعتی می باشد. و اگر تهمت نمی بخوانید هوش خود و یا کارکنان خود را نگه داشته و خبری از او در آن است بهتر است. حتی اگر تمام این اطلاعات هنوز تایید سیاسی در خطر است که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر می یابد خود را به خوبی سزاوار است.

که گفت: مجلس نانسی پلوسی پاسخ در یکشنبه بود توهم. "فقط به من گفته اند که به رئیس جمهور با او همه راهها به پوتین," او گفت:. "من نمی دانم چه روسها در, رئیس جمهور, سیاسی, شخصا, مالی, و یا هر آنچه در آن است." Pelosi ظاهرا معتقد است با وجود این شکست ویژه دادستان وظیفه با بررسی روسیه را به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016 برای پیدا کردن مدرکی از تبانی بین مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین و روسیه است.

بیشتر با فشار دادن سوال برای هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن و حریف خود را در ماه نوامبر جو بایدن چیزی است که باید انجام شود.

متن در اینجا مهم است. هیچ کس نباید تعجب کرد که اطلاعاتی روسیه آژانس GRU خواهد هدف نیروهای آمریکایی در افغانستان است. بیش از دو سال پیش به طور کلی مسئول نیروهای ائتلاف در افغانستان گفت: شواهد وجود دارد که روسیه به مسلح کردن طالبان. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آشکارا groused در مورد فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده آمریکا به عنوان کشور اصلی دشمن. و در حالی که آن را هیچ بهانه ای روس ها را متهم کرد آمریکا از حمایت برخی از پروکسی در سوریه است که حمله به مواضع روسیه.

مهم تر از GRU طولانی تخصصی دلال موجه قابل انکار اقدامات تحریک آمیز علیه آمریکا و متحدان آن است. این GRU هماهنگ هک و انتشار دموکراتیک ایمیل در طول سال 2016 انتخابات, البته, اما این تنها مثال های اخیر. در سال 2010 وجود دارد اقدام به بمب گذاری در سفارت آمریکا در تفلیس. خوشبختانه بمب برداشته شد قبل از آن منفجر شد. اما دولت اوباما بود و در میان آن "تنظیم مجدد" را با روسیه پس از یک تحریک روشن است که آمریکا و سازمان های اطلاعاتی دوخته بود در GRU را تصویب کرد بدون آمریکا پاسخ.

مغلوب ساختن پیشی جستن تا کنون نشان داده است هیچ نشانه ای که او در نظر دارد برای پاسخ به GRU شوم دخالت در افغانستان است.

بایدن اگر چه یک فرصت.

او باید اعلام کند که اگر رئیس جمهور منتخب او را تعیین GRU به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی. سابقه در اینجا چیزی است که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را با ایران و انقلاب اسلامی سپاه پاسداران در سال 2019.

این امر مزیت ساخت GRU دارایی های سمی برای مشروع مالی میباشد. این امر همچنین نیروی پوتین را انتخاب کنید.

در حال حاضر پوتین به دو سیاست خارجی: دیپلمات های خود را تقاضا که روسیه نشان داده شود و احترام یک قدرت بزرگ در حالی که جاسوسان خود را ترور رقبا پشتوانه تروریست ها و دخالت در انتخابات است. اگر پوتین می خواهد احترام و رژیم او باید آن درآمد.

الی لیک یک بلومبرگ نظر مقاله نویس پوشش امنیت ملی و سیاست خارجی. او ارشد امنیت ملی خبرنگار به صورت روزانه وحش و پوشش امنیتی و اطلاعاتی برای واشنگتن تایمز نیویورک خورشید و آپی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب