ورونیکا کلارک خانواده خوشحال و برای دیدن او وارد اسکیت کانادا سالن از شهرت

نزدیک به 80 سال پس از ورونیکا کلارک مجازی بازنشستگی از رقابتی شکل اسکیت کودکان خود را خوشحال و برای دیدن او می

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

نزدیک به 80 سال پس از ورونیکا کلارک مجازی بازنشستگی از رقابتی شکل اسکیت کودکان خود را خوشحال و برای دیدن او می خواهد در اسکیت کانادا سالن از شهرت.

کلارک بود که پس از مرگ نام یک عضو از کلاس 2019 مجموعه به پذیرفته شود در سال 2020 فصل 20 سال پس از درگذشت او بود. تورنتو بومی در نظر گرفته شده است پیشگام در تک آهنگ های دونفره و چهار دست و پا روی یخ, اما بازنشسته و از رقابت در نخست او هنگامی که او ازدواج کرده و نقل مکان کرد و با شوهرش به نیوبرانزویک.

"هنگامی که من شنیده ام در مورد این القای من gobsmacked. من گفت: "این خیلی فوق العاده است,'" گفت: او دختر هیلاری Bruun. "ما می تواند آن را باور نمی کند."

کلارک شروع به اسکیت در سن 10 سالگی بود اما در نخبگان مسابقات در شش سال کنار هم قرار دادن چشمگیر دهه از سال 1928 به سال 1938. در آن span او برنده 20 کانادا مدال — 10 که طلا — و همچنین سه بین المللی مدال.

او و جفت شریک رالف McCreath برنده 1937 آمریکای شمالی در مسابقات قهرمانی و همچنین به عنوان سه کانادا شد. کلارک McCreath تنیس Wilson-ساموئل و مونتگمری ویلسون برنده طلا در چهار رویداد در سال 1938 به کانادا شد.

اما در سال 1938 او ازدواج دکتر C. H. Bonnycastle که مدت کوتاهی پس از آن بود که نام جدید headmaster از معتبر Rothesay دانشگاهی مدرسه در Rothesay N. B. حرکت به دور از انتاریو رقابتی شکل اسکیت روی صحنه به طور موثر به ارمغان آورد کلارک حرفه ای به پایان رسید.

"من فکر می کنم برای کسی که با تجربه و شهرت به طور ناگهانی بازیگران به نور مختلف که در آن او واقعا نمی توانست دنبال اسکیت ... احتمالا ناامید کننده گفت:" آنگوس Bonnycastle Clarke پسر. "او در نهایت می شود برخی از به رسمیت شناختن آنچه او انجام داد و آنچه او انجام داد این است که بسیار قابل توجه است."

پیوستن کلارک در سالن از شهرت را در کلاس حرفه ای دسته هستند مربی لی Barkell از Kirkland Lake, Ont., طراح رقص David Wilson تورنتو و سازنده آدری ویلیامز از ونکوور.

در دو نوبت دیگر گسترده تر به رسمیت شناختن فرار کلارک: او آماده رقابت برای کانادا در المپیک برلین 1936 اما مادر او حاضر به او اجازه رفتن به خارج از کشور.

بعد Clarke — شناخته شده برای او باب روز, پاهای, از سال از رقابتی اسکیت — نزدیک شد به یک مدل برای یک شرکت است. دوباره مادرش حاضر به اجازه او.

"مادر بزرگ من خشمگین بود. شما می توانید تصور کنید ؟ به طوری که در آن بود گفت:" Bruun. "من هرگز فراموش نکنید که داستان. آه هنوز هم وجود دارد یک خشم بسیاری از سال بعد."

نه Bruun و نه Bonnycastle متوجه آنچه قابل توجه حرفه ای خود را کرده تا آنها نیز به سالهای نوجوانی خود را. اما آنها را به یاد داشته باشید که روز یکشنبه بعد از ظهر در مدرسه آرنا او می تواند سکوت جمعیت با مهارت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"هر زمان که او در یخ مردم فقط توقف و تماشای او گفت:" Bonnycastle که هنوز زندگی در Rothesay. "او چیزی است که هیچ کس در اطراف در اینجا تا به حال واقعا قبل از دیده می شود.

"قبل از روز از تلویزیون و روزنامه ها عکس, هیچ کس تا به حال در واقع دیده می شود شکل اسکیت باز در عمل واقعا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب