نامه: 'Black Lives Matter' نیست در مورد درمان خاص

همه ما می دانیم "سفید زندگی می کند مهم است." سوال این است که "آیا سیاه زندگی مهم است؟" چالش برای افرادی که سفی

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

همه ما می دانیم "سفید زندگی می کند مهم است." سوال این است که "آیا سیاه زندگی مهم است؟" چالش برای افرادی که سفید است به نگاه عمیق تر.

در نظر گرفتن آنچه در آن به معنی در هر روز برای یک فرد از رنگ به رانندگی یک ماشین سوار یک اتوبوس وارد یک کلاس درس, فروشگاه در یک فروشگاه درخواست برای وام یک اقلیت در محل کار, jog از طریق یک محله استراحت در یک پارک یک کودک بی ادبی برای کمک بخواهید. چگونه آن را احساس به تماشا اجتناب طلبه قبل از قضاوت و demeaned هستند بارها و بارها ؟ شعار "Black Lives Matter" است نه درخواست های خاص برای درمان و یا وضعیت. آن است که برای درخواست عدالت برای همه, برای سفید و دیگر از رنگ سفید است. آن است که با ملاحظه نظر در مورد ستیز وضعیت احتمالا غم انگیز است که ممکن است به دروغ و یا گزارش نادرست و یا درک. حقیقت چیست ؟ آنچه درست است ؟

فراموش سیاه زندگی مهم است ؟ وجود ترس تروما تحقیر و ناامیدی و کتک اعتماد به نفس پشت این درخواست مردم از رنگ برای به چالش کشیدن تفکر است. این تماس به آگاهی و تلاش برای به اشتراک گذاشتن از کسانی که هویت اصلی توسط white مردم می آید از رنگ پوست خود را. آن است که محروم از مزایای خانه رهن عادلانه درآمد برابر آموزش و پرورش و آموزش. آن است که به نام و به حساب اعمال دیگران فقط به دلیل مشترک رنگ پوست. (اگر چه افرادی که سفید بودند را تکذیب کرد یک وام خانه یا شغل خود را به دلیل رنگ پوست ؟ و یا در نظر گرفته شود و بر اساس اقدامات دیگر سفید مردم؟) مردم از رنگ هستند و نه "آنها" اما نه "ما". همسایگان کلیساها و خانواده ها و رسیدن به کسانی که در میان شما که در حال مبارزه امروز است. نشان می دهد مراقبت از شما.

مرلین Theesfeld, St. Paul

به همین دلیل در حال حاضر و پس از آن ؟

من در جایی بین خوشحال و منزجر توسط دوقلوها مینه سوتا سازمان تصمیم به حذف مجسمه Calvin گریفیث از هدف زمینه 42 سال پس از او گزارش شده برخی از نظرات نژادپرستانه.

یکی فکر می کنم که اگر این دوقلوها واقعا نگران این نظرات آنها را گرفته قدم برای اصلاح این وضعیت مدتها قبل در حال حاضر به طور خاص که می تواند آنها تصمیم گرفتند به جای مجسمه در هدف درست زمانی که از آن ساخته شده بود. این فقط به نظر می رسد یکی دیگر از سازمان disingenuously تلاش خود را به نظر می رسد به مراقبت و نوع دوستانه.

باب Kingdon, رزویل

این سیاست نه filibuster قانون

اگر شما می رویم به استفاده از یک "اقتصاد" ستون برای عقاید سیاسی حداقل دریافت حقایق هستند. اد Lotterman ژوئن 21, ستون "مهاجرت و بازگشت به کانون توجه" به نظر می رسد نشان می دهد که دلیل اصلی جامع مهاجرت-لایحه اصلاح نمی شد گذشت پنج سال پیش و که می ایستد در راه است که امروز در مجلس سنا قانون در مورد filibuster.

فقط به بررسی اصلاحات جامع مهاجرت عمل (CIRA S. 2611) معرفی شد و در مجلس سنا توسط آرلن اسپکتر در 7 آوریل 2006 و co-اسپانسر شده از طرف چاک هیگل مل مارتینز, جان مک کین, Ted Kennedy لیندزی گراهام و سام براون بک. آن تصویب شد و در تاریخ 25 مه سال 2006 با رای 62-36. موازی, خانه بیل (H. R. 4437) در برخورد با مسئله مهاجرت های مختلف با مقررات. این واقعیت است که دو خانه قادر به رسیدن به یک توافق برای رفتن به یک کنفرانس کمیته دلیل اصلی بود که با شکست هر دو صورتحساب.

هر دو طرف دلایل خود را دارند و حوزه است که این موضوع دشوار است. اما حق با شما است باید آن را دوباره در کانون توجه است.

غنی McCabe, St. Paul

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن