St. Paul مرد به اتهام خشونت بار مشروب فروشی سرقت در حال حاضر تحت بازداشت در یکی دیگر از سرقت طی آن قربانی به ضرب گلوله کشته شد

بلومینگتون پلیس به آنها مشکوک یک St. Paul مرد متهم در اوایل این هفته در خشونت سرقت از یک St. Paul liquor store

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

بلومینگتون پلیس به آنها مشکوک یک St. Paul مرد متهم در اوایل این هفته در خشونت سرقت از یک St. Paul liquor store نیز یکی از دو نفر درگیر در سرقت و تیراندازی از یک صاحب رستوران در ماه ژوئن.

دوون Dwayne رجینالد Glover, 20, از, St. Paul متهم شد در ارتباط با خشونت ها را بیش از, سرقت از McCafferty خوب شراب و ارواح در Macalester-منگو. در آن زمان مقامات گفت که او نیز احتمالا به راش از سرقت های مسلحانه و carjackings.

دوون Dwayne رجینالد گلوور (حسن نیت ارائه میدهد از رمزی شهرستان کلانتر دفتر)

در روز پنج شنبه بلومینگتون محققان اعلام کرد که Glover را به اتهام جنایت در ارتباط با سرقت و تیراندازی از صاحب Penn Lake رست بیف در ژوئن 16.

یکی دیگر از Marshawn مایکل Davison, 19, از کلمبیا در ارتفاعات نیز دستگیر شنبه در بلومینگتون مورد است و زندانی به ظن سرقت تشدید.

محققان می گویند دو مرد شات صاحب Penn Lake رست بیف در قسمت فوقانی بدن در حین سرقت از فروشگاه خود را. مرد هنوز هم در بیمارستان بستری از صدمات است.

"تحقیق و تفحص در زمان چند هفته می توانید در اینجا گفت:" بلومینگتون پلیس معاون مایک هارتلی. "اما ما واقعا خوشحال دستگیری در این مورد. شده است وجود دارد بسیاری از جامعه پشتیبانی از (صاحب). قربانی واقعا یک مرد بزرگ شده است و در کسب و کار در اینجا یک زمان طولانی است."

St. Paul پلیس دستگیر گلوور در روز چهارشنبه. یک خودرو فرار از ماموران در ابتدا پس از توقف و Glover شروع به پریدن کرد یک زمان کوتاه بعد با توجه به گزارش پلیس.

در McCafferty را سرقت مقامات می گویند که گلوور و دو نوجوان به اتهام سرقت از یک کارمند تهدید به او شلیک کنید و سپس pistol whipped او هنگامی که او سعی در فرار کردن درب عقب.

گلوور گزارش برداشت نقدی ثبت نام خود را در حالی که 17 سال سن دیده می شد حمل کشو پول نقد. پلیس که در پاسخ به این صحنه در بر داشت کارمند در خارج از فروشگاه خونریزی از سر او و "مشخصه پریشان" با توجه به شکایت کیفری.

او گرفته شده بود به یک بیمارستان که در آن او نیاز اساسی به نزدیک سر او را زخم. او گفت ماموران او فکر کرد که او مظنون بودند و قصد کشتن او و که او هرگز نمی خواهد بازگشت به او دیرین کار پس از تجربه دادگاه اسناد و مدارک می گویند.

مقامات بر این باورند که سنت پل سرقت به یک راش از سرقت های مسلحانه و carjackings که باید شکسته در سراسر شهرستان رمزی به تازگی. با توجه به که شکایت کیفری وجود داشته است 30 گزارش از مردم دزدیدند یا carjacked با زور اسلحه به شیوه ای مشابه در ماه گذشته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب