نامه: یک بار سنگین اما Minnesotans باید پرداخت قیمت برای شورش تعمیر

در حالی که DFLers هستند استراتژیسازی پال خواستار قطع بودجه دولت ادارات پلیس و تهیه صورتحساب برای "reimagine" ا

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

در حالی که DFLers هستند استراتژیسازی پال خواستار قطع بودجه دولت ادارات پلیس و تهیه صورتحساب برای "reimagine" امنیت عمومی رژیم صهیونیستی است. Walz جذاب به دولت فدرال برای کمک به تعمیر و 500 میلیون دلار خسارت ساخته شده توسط تظاهر کنندگان در خرداد ماه.

در زمانی که ما در حال ترغیب به فکر بی عدالتی گذشته و حال آن را به وضوح ناعادلانه به چوب بقیه کشور با برگه برای رژیم صهیونیستی است. Walz عدم اعزام به موقع و موثر به شیوه ای صلح-نگه داشتن نیروهای ارائه شده توسط Minnesotans' مالیات دلار است.

من درک می کنم که بسته به پایین هماهنگ با Walz و دولت او را ترک کرده است کشو پول نقد نگران کننده تخلیه و شورش بودند از این رو بسیار بد به پایان رسیده است. من تن است که پاک کردن یک بار بسیار سنگین برای Minnesotans به تحمل تنهایی — اول به پرداخت برای پاسداران صلح که مجاز به انجام شغل خود را و پس از آن به پرداخت برای بار دوم به تعمیر خرابی که منجر شد.

اما آیا این حق را به چوب بقیه کشور با مسئولیت ظروف سرباز یا مسافر ما آورده خودمان است ؟ ما هستند که انتخاب Walz و همکارانش بعد از همه.

به عنوان یک ماده دادگستری رژیم صهیونیستی است. Walz باید مشغول ساخت کاهش بودجه و افزایش مالیات — تحمیل درد خواهد شد که لازم است برای بازگرداندن محله های کسب و کار و اموال عمومی را از بین برد خود را در سازمان دیده بان و به دلیل لرزشی. سپس ما مینه سوتا رای دهندگان باید به او پرداخت سیاسی قیمت.

Debra L. Kaczmarek, Northfield

آنها به لطفا

من می بینم که وزیر بهداشت ، ران جانسون (R-Wis) می خواهد به جبران یکی از "هزینه" ایجاد یک تعطیلات ملی برای Juneteenth با کاهش زمان پرداخت کردن برای کارمندان فدرال. بیش از حد بد او آنقدر نگران فدرال کسری زمانی که او تصمیم به رای دادن برای تریلیون دلار سادگی lavished در غنی در سال 2017 کاهش مالیات. نه به ذکر است که همانطور که در مقاله خود متقاعد شد جناح راست رسانه ها به توقف تلاش خود را برای از بین بردن روز کلمبوس به عنوان افست برای تعطیلات. من حدس می زنم ما می دانیم که سناتور واقعا می خواهد به لطفا.

کن Thielman Woodbury

که انجام همه این تیراندازی ؟

من واقعا بر این باورند که زندگی مهم است. اگر من جوان بودند و نه یک شهروند ارشد من خواهد بود در خارج وجود دارد, حمایت از آنها.

در ژانویه سال 2017, من راهپیمایی با دختر من در واشنگتن دی سی برای حقوق زنان. که در آن زمان وجود داشت هر دو زنان و مردان راهپیمایی با هم. نیز وجود دارد یک فرد حامل Black Lives Matter ثبت نام.

اما آنچه اتفاق افتاده است به آمریکا در سال 2020?

پس از مرگ وحشتناک جورج فلوید ما در حال حاضر وحشتناک موج خشونت اسلحه. آن را به ارمغان می آورد اشک به چشمان من وقتی که من خواندن مقاله و یا تماشای اخبار تلویزیون. تعداد کودکانی که قربانیان خشونت اسلحه وحشتناک است. این افراد چه کسانی هستند که در حال تیراندازی در خیابان, پارتی, تیراندازی به یک خودرو تیراندازی, در, فوتبال, تمرین, تیراندازی, زنان باردار و تیراندازی یک پسر کوچک در پا که بیرون آمدن از یک فروشگاه با پدر ؟ چون من اعتقاد دارم که تمام زندگی مهم نیست من پیشنهاد می کنم که برخی از این رهبران در جریان اعتراضات تشکیل یک گروه شامل خشونت اسلحه در نگرانی های خود را. کجا هستند این افراد در گرفتن این اسلحه ؟ وجود دارد و روانی-مسائل مربوط به سلامت است ؟

ما نیاز به همکاری با پلیس و دیگر رهبران شهر.

DeAnne گیلاس, Woodbury,



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب