پورتلند, اورگان, بی خانمان مالیات تست و رای دهندگان در خلق و خوی همه گیر - Fri, 15 May 2020 PST

پرتلند سنگ. – رای دهندگان در شهر پورتلند اورگان خواسته خواهد شد که روز سه شنبه به تصویب مالیات بر درآمد شخصی و

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

پرتلند سنگ. – رای دهندگان در شهر پورتلند اورگان خواسته خواهد شد که روز سه شنبه به تصویب مالیات بر درآمد شخصی و کسب و کار سود که منظور بالا بردن $2.5 میلیارد دلار بیش از یک دهه برای مبارزه با بی خانمانی حتی به عنوان دولت هایش با کروناویروس و بدترین رکود اقتصادی در سال است.

رای گیری برنامه ریزی شده بود قبل از همه گیر کاهش می یابد اقتصاد ایالات متحده به ژنده پوش. طرفداران از جمله بسیاری از رهبران کسب و کار و نهادهای عمده استدلال می کنند که مالیات مورد نیاز در حال حاضر بیشتر از همیشه در یک منطقه که مدت طولانی است که ضعف های خود را بی خانمان مشکل است.

چگونه رای دهندگان در شهرستان لیبرل واکنش نشان می دهند در میان همه گیر خواهد شد و آموزنده برای دیگر شهرستانها ساحل غرب در تلاش برای آدرس رو به رشد جمعیت بی خانمان به عنوان دیگر منابع درآمد ، اندازه گیری اعتقاد بر این است به عنوان یکی از اولین در سراسر کشور به درخواست رای دهندگان برای باز کردن کیف پول خود را در یک پست-COVID -19 جهان است.

"من فکر می کنم آن را واقعا می خواهم به شما یک حس در مورد چگونه نگران هستند و مردم هنوز هم در مورد بی خانمانی به عنوان یک مسئله و آنچه که آنها مایل به پرداخت برای حل این موضوع گفت:" Marisa زاپاتا که اجرا می شود پورتلند ایالت دانشگاه بی خانمانی پژوهش و عمل مشترک است.

"ما می دانیم که بودجه دولت در حال رفتن به eviscerated پس این به چه معنی برای درآمد اضافی-افزایش فرصت ؟" او گفت:. "چه کسی می تواند ما را به یاد برخی از این مسئولیت و چگونه خواهد رای دهندگان واکنش نشان می دهند؟"

یک مطالعه اخیر توسط زاپاتا موسسه تخمین زده می شود که در یک دوره یک ساله نزدیک به 40 ، 000 نفر در پرتلند با تجربه یک قسمت از بی خانمانی و 105,000 خانواده ها مواجه مسکن ناامنی.

مخالفان می گویند آنها شگفت زده دهندگان همچنان به مبارزه برای اندازه گیری زمانی که اکثریت اورگان جمعیت همچنان تحت مستند و اقتصاد متوقف شده است. یک "هیچ" کمپین تقریبا به طور کامل تامین می شود, شمال, مواد غذایی, انجمن در تلاش است به منظور جلب رای دهندگان توجه است.

"مردم نا امید. آنها از کار آنها عصبانی و آخرین چیزی که آنها در حال فکر کردن در مورد در حال حاضر است که افزایش مالیات گفت:" آماندا دالتون این انجمن قانونی مدیر.

رای دهندگان در سه شهرستان را تشکیل می دهند که بیشتر پورتلند مترو منطقه خواسته خواهد شد که به نظر 1% حاشیه مالیات بر درآمد ثروتمندترین ساکنان و 1% مالیات بر سود ناخالص برای منطقه بزرگترین کسب و کار.

اندازه گیری اعمال می شود به فردی filers با درآمد مشمول مالیات از بیش از $125,000 یا مشترک filers با درآمد مشمول مالیات از بیش از $200,000. مشترک filers ساخت $215,000 یک سال و برای مثال می تواند مشمول مالیات 1% در $15,000 یا 150 $در سال است.

اندازه گیری تا 10 سال غروب بند است و انتظار می رود برای تولید $2.5 میلیارد و اگر چه رکود اقتصادی و تاثیر آن بر کسانی که برآورد نامشخص است. اگر از آن می گذرد برای اولین بار مالیات خواهد شد جمع آوری نمی شود تا 2021.

تقریبا 90 درصد از ساکنان و 94 درصد از کسب و کار خواهد بود معاف از مالیات گفت: آنجلا مارتین مدیر مبارزات انتخاباتی برای HereTogether ائتلاف که گردد اندازه گیری.

رای دهندگان در این منطقه که سابقه حمایت از اقدامات به آدرس اجتماعی گلایه. همان منطقه تایید شده حدود 653 میلیون دلار اوراق قرضه برای ساخت مسکن ارزان قیمت در سال 2018 است. سازمان دهندگان پرده در مورد سرمایه گذاری در آن تاریخ برای آزمایش محدودیت های رای دهندگان pocketbooks در خیلی زمان های مختلف.

پورتلند کسب و کار داد که عضویت بارها شناسایی بی خانمانی به عنوان یک عامل مهم موثر بر توانایی خود را برای گسترش و جذب حمایت های اندازه گیری. بنابراین یک میزبان از دولت و دولت های محلی رهبران و عمده فرانشیز ورزشی از جمله NBA پورتلند تریل بلیزرز.

پول از قبلی پیوند اقدامات تنها می تواند صرف مسکن و ساختمان در حالی که این پول خواهد بود اختصاص داده شده به اصطلاح "بسته بندی کردن در اطراف خدمات" برای کمک به بی خانمان ها و یا کسانی که در آستانه بی خانمانی. که شامل اجاره, کمک, مورد, مدیریت و توسعه, آموزش های شغلی و بهداشت روانی و درمان سوء مصرف مواد.

راهبرد منطقه ای با همکاری قوی از جامعه کسب و کار می تواند الگویی برای دیگر شهرها مارتین گفت.

"آن را به عنوان یک شاخص از آنچه که ما می توانید انجام دهید نه فقط در بی خانمانی اما در محدوده حمایت اقتصادی که جامعه ما در حال رفتن به نیاز به بیرون آمدن از این کوروناویروس" او گفت:. "این یکی از اولین آزمون از ما چه می خواهیم جامعه ما به مانند نگاه کنند و چگونه ما باید به پرداخت برای آن است."

مخالفان عصبانی هستند که سازمان نمی دور برگشت یک بار coronavirus وارد شده است. این اقدام جان سالم به در برد دو چالش های قانونی فقط به عنوان COVID-19 باعث اورگان اقامت در خانه سفارش دهید.

رژیم صهیونیستی. کیت براون هفته گذشته خواسته همه سازمان های دولتی به پیشنهاد راه هایی برای کاهش بودجه خود را با تقریبا یک پنجم و شهر پورتلند خود را پیش بینی مبلغ 75 میلیون دلار کاهش در درآمد. مترو آژانس که مراجعه کننده اندازه گیری برای رای دهندگان خود را تنها گذاشته و بیش از 700 نفر از کارکنان.

"کسب و کار و خانواده ها racking تا مقدار بسیار عظیمی از بدهی. شما باید افرادی که نمی پرداخت اجاره خود را و که تاخیر در وام مسکن خود را گفت:" اریک میوه یک مدیر پژوهش در بگمارند آبشار موسسه سیاست.

اندازه گیری سرنوشت در بخش بستگی به رای دهندگان. اورگان رای-توسط-mail دولت و ساکنان را تا 8 بعد از ظهر اقیانوس آرام در روز سه شنبه به نوبه خود در برگه های رای خود در فرد است. به عنوان روز پنج رای دهندگان بود و در 21 درصد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب