زمین شکسته در شمال, St. Paul پروژه مسکن برای بی خانمان دامپزشکان

طرفداران مسکن زمین شکست به تازگی در یک خانه جدید در نورث سنت پل به عنوان مسکن موقت برای بی خانمان جانبازان و خ

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

طرفداران مسکن زمین شکست به تازگی در یک خانه جدید در نورث سنت پل به عنوان مسکن موقت برای بی خانمان جانبازان و خانواده خود را.

مسکن اولین مینه سوتا بنیاد و سازنده خانه Lennar جشن آغاز کار بر روی چهار اتاق خواب خانه در مارس 22. این پروژه در همکاری با مینه سوتا کمک شورای جانبازان خواهد شد که مدیریت این اقامت پس از ساخت و ساز.

"هر بار که ما را وادار به شکستن زمین در یک خانه جدید ما یک ابزار جدید برای کمک به مردم می گوید:" جان Lovald ارشد مدیر عامل در مینه سوتا کمک شورای جانبازان. "این خانه خاص مناسب است سراسر از جانبازان پارک یادبود که بسیار نمادین است."

با کمک مسکن اولین و Lennar کمک های شورا برای جانبازان ساخته شده است سه خوابگاه در سه سال گذشته به عنوان بخشی از مسکن خود را برای قهرمانان پروژه. در طول اقامت خود جانبازان با کار مورد مدیران برای غلبه بر چالش ها و آماده شدن برای آینده خود را.

وجود دارد 246 جانبازان ثبت نام به عنوان بی خانمان در ایالت مینه سوتا است. 175 از آنها واقع در رامزی و Hennepin شهرستان.

دانی براون مدیر در بنیاد مسکن گفت در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس باعث می شود برنامه های مسکن حیاتی تر آن را نیز ساخت برنامه های سخت تر به صندوق. مسکن اولین متکی بر وقایع است که تولید کمک های مالی و درآمد و با توجه به اجتماعی فاصله سفارشات آن وقایع نمی افتد.

"ما جریان درآمد کاهش یافته اند" براون گفت.

COVID-19 نیز به شمار موانع برای ساخت جدول زمانی و کارکنان در دسترس است. بدون در نظر گرفتن قهوه ای می گوید او بنیاد قصد دارد به نگه داشتن فشار برای شود.

یک پنجم خانه توسط این گروه است که در آثار به جنوب مینیاپولیس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن