بوندسلیگا, فوتبال, به, رزومه, on May 16 در خالی استادیوم

برلین—بوندسلیگا, فوتبال فصل خواهد شد و در 16 ماه مه در خالی استادیوم چیدن تا جایی که آن را به سمت چپ خاموش دو

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

برلین—بوندسلیگا, فوتبال فصل خواهد شد و در 16 ماه مه در خالی استادیوم چیدن تا جایی که آن را به سمت چپ خاموش دو ماه پیش میان coronavirus بیماری همه گیر.

شنبه اعلام می آید یک روز پس از باشگاه گفتند که این فصل می تواند راه اندازی مجدد پس از دیدار آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و کشور را از 16 دولت فرمانداران.

"همه روشن شود. ما در حال بازی در مشروط شدن", آلمانی, فوتبال, لیگ, مدیر عامل مسیحی Seifert گفت. "من انتظار دارم همه به زندگی می کنند تا به این مسئولیت. مفهوم ما طراحی شده است برای گرفتن عفونت اولیه است."

Seifert گفت: بازگشت فوتبال به دلیل موفقیت رهبران این کشور و مقامات بهداشت تا به حال در پاسخ به شیوع بیماری است.

آلمان تا به حال تعداد زیادی از COVID-19 عفونت — حدود 170,000 روز با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز — با حدود 7000 مرگ و میر پایین تر در مقایسه با جاهای دیگر.

این کشور نسبت موفقیت در مبارزه با این ویروس شده است نسبت به اوایل تست قوی خدمات بهداشتی دقیق و مستند اقدامات است که در حال حاضر در حال سست.

"که ما مجاز به بازی دوباره جوش پایین به سیاست آلمان برای مدیریت این بحران و سیستم بهداشت و درمان در آلمان با" Seifert گفت. "اگر من به نام تعدادی از تست های که از من خواسته شد در مورد در teleconferences با دیگر لیگ های حرفه ای با آمریکا, لیگ حرفه ای, با, باشگاه, از, NFL, NHL, لیگ اصلی بیس بال و دیگران و من به آنها بگویید که چگونه بسیاری از آزمون ها ممکن است در آلمان, آنها به طور کلی بررسی و یا وجود دارد سکوت به دلیل آن را فقط غیر قابل تصور در این وضعیت بیش از وجود دارد."

تنها حدود یک سوم از آلمان عظیم تست ظرفیت تقریبا 1 میلیون یک هفته است که در حال حاضر استفاده می شود گفت: Lars Schaade معاون رئیس موسسه کخ رابرت.

Seifert گفت: فصل را راه اندازی مجدد با 26 دور از بازی ها از جمله دربی روهر میان بوروسیا دورتموند و شالکه در افتتاحیه شنبه. که بازی را تست مقامات محلی که امید به حفظ گروه از طرفداران از تجمع در اطراف ورزشگاه و یا در میله برای تماشای تلویزیون است.

پرداخت-TV broadcaster آسمان گفت: آن را نشان می دهد تمام بازی ها در دو تعطیلات آخر هفته به صورت رایگان در آلمان است.

Seifert که صحبت کردن در فرانکفورت پس از یک ویدئو کنفرانس با اعضای از هر باشگاه هشدار داده است که هر کس که نیاز به حفظ دقیق بهداشت اقدامات برای اطمینان از یکی دیگر از تعلیق نخواهد بود و لازم است.

بوندسلیگا بود به حالت تعلیق در مارس 13 با نه دور باقی مانده است. Seifert گفت: آخرین دور است که در حال حاضر برنامه ریزی برای تعطیلات آخر هفته از ماه ژوئن 27-28. او گفت: در بخش دوم نیز آغاز خواهد شد در مارس 16.

"این تصمیم به معنی بقای اقتصادی برای برخی از باشگاه" Seifert گفت.

Seifert گفت: وجود داشته است 10 موارد مثبت COVID-19 در دو امواج آزمون میان 36 حرفه ای باشگاه ها با یکی دیگر از موارد مثبت موجود در موج سوم.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

در ابتدا برنامه ریزی شده است که تیم خود را صرف دو هفته در قرنطینه قبل از بازی می تواند از سر گرفت اما یک توافق کوتاه اردوگاه های آموزشی در انزوا برای هر تیم رسیده بود چرا که بازیکنان شده اند تحت آزمایشات منظم.

Seifert گفت: تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به طور موقت اجازه می دهد پنج تعویض در هر بازی بستگی به قوانین فیفا. فیفا ساخته شده این پیشنهاد برای کمک به بازیکنان در مقابله با بازی احتقان اما هنوز هم موضوع را به تصویب بین المللی فدراسیون فوتبال هیئت فوتبال قانون-ساخت بدن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن