Black voices توجه به رپتورز. ارتقاء John Wiley آخرین نمونه

آن را سه هفته پیش زمانی که رپتورز جمهور Masai Ujiri راه اندازی شد و به یکی از پر درخواست در مورد به یاد ماندنی

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

آن را سه هفته پیش زمانی که رپتورز جمهور Masai Ujiri راه اندازی شد و به یکی از پر درخواست در مورد به یاد ماندنی مشکلات جامعه امروز است.

نژاد پرستی.

بی عدالتی اجتماعی.

حقوق زنان.

تجاوز به حقوق.

خشونت پلیس.

همه مسائل در خط مقدم امروز تمام مشکلات است که باید به همه این مشکلات است که نیاز به رفع و حرکت وجود دارد که به ملموس تلاش در بهبود جهان است.

"ما قصد داریم برای مقابله با این موضوع به عنوان سخت به عنوان ما می تواند به دلیل آن را بسیار مهم برای ما و حرکت است که در حال حاضر," او گفت: آن روز. "مردم نگران هستند مردم مشغول هستند و ما باید به دلیل یک مشکل بزرگ وجود دارد و همانطور که گفتم قبل از اینکه مردم را به آن آدرس.

"ما به آدرس نژاد پرستی. آن را نیز در کانادا; ما نه سیستم ایمنی بدن به آن است. یک مسئله وجود دارد و ما در حال رفتن به پرداخت توجه به آن حمله می کند و این موضوع بهترین راه ممکن است که ما می توانیم."

یک مرد از کلام او. به عنوان همیشه.

رپتورز روز دوشنبه اعلام کرد که آنها را استخدام John Wiley, یک احترام بومی Mississauga که تا به حال اجرا شده است و G لیگ رپتورز 905 به عنوان معاون رئيس جمهور از فرهنگ سازمانی و شمول است. این یک موقعیت جدید و ملموس گام به سوی پرداختن به سراسر کشور مسائل هستند که بصورتی پایدار و محکم در آگاهی عمومی در این روز است.

"با این موقعیت ما به طور مستقیم می تواند تاثیر تغییر" Wiggins گفت. "این چیزی است که مرا به هیجان بسیار در مورد نقش این شانس را به تاثیر تغییر به طور مستقیم در سازمان جامعه و کشور است."

رپتورز می دانید که چگونه قدرتمند و مهم خود را صدا است که در سراسر کشور بیش از هر ورزش دیگر حق رای دادن. هاکی, فوتبال و فوتبال, تیم به طور کلی ناحیه و آبی جیز شده اند تقریبا به عنوان فعال اجتماعی و آگاهی و باعث می شود به عنوان رپتورز اند.

Ujiri کار با دانش آموزان در کوچک north Saskatchewan شهر La Loche در پی یک تیراندازی مدرسه وجود دارد در سال 2016 یک مورد در نقطه است.

"ما پرتاب یک حزب و سه میلیون نفر آمده" Wiggins گفت: از تیم ساحل به ساحل برسد. "ما احساس می کنیم که مسئولیت از ونکوور به هالیفاکس و می خواهید به تغییر همه چیز در سراسر کانادا است."

با استناد به دور گرفته تا مسائل مربوط به زنان بومی کانادایی و جامعه تجاوز Wiggins می داند این کار را نمی توان محدود به تورنتو و مسائل مربوط به نژاد. وجود دارد بیش از حد بسیاری از مناطق که در آن رپتورز می توانید تفاوت را با حمایت مالی کمک از هر نوع.

"ما می خواهیم به اثر تغییر در مقیاس جهانی و است که برای شروع در صفحه اصلی" Ujiri گفت: در یک نسخه. "جان می داند که این جامعه و او می داند که افرادی که زندگی در این جامعه است. او می داند که چگونه به انجام کارها و چگونه برای ایجاد اجماع."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این کار در حال حاضر است که به سرعت حرکت می کند. وجود دارد طرح کسب و کار برای توسعه تعهدات مالی به حک و ملی پانل از کارشناسان را گرد هم آورد. آن را تحت نظارت Wiggins خود را به تازگی ایجاد شده و در ادامه سراسر بزرگتر MLSE خانواده است.

"ما فقط استخدام در معاون رئيس جمهور در سطح ... و MLSE کردم یک شغل برای یک معاون رئیس جمهور از وی و کسانی که همه چیز impactful" مربی نیک پرستار گفت:. "آنها در آینده در سطوح اجرایی و داشتن کسی مسئول و فکر کردن در مورد که 24 ساعت در روز است."

آن را نباید از دست داد که ارتقاء ویگینز و عروج کورتنی چارلز به معاون رئیس جمهور از بسکتبال و عملیات برای رپتورز 905 می افزاید: دو مرد سیاه به بالاترین سطوح سازمان.

آن را یک گام Ujiri قول داد را و او آن را گرفت.

"در برخی از نقطه, انسانیت-حکیم درمان همه به همان اندازه دادن فرصت به زنان و مردان, مردم, از, رنگ, داشتن یک کار کلیدی است" گفت: Charles که صرف پنج سال گذشته به عنوان مدیر بسکتبال عملیات و توسعه بازیکن با رپتورز. "جان قرار دادن در کار با G لیگ من قرار داده و در این زمان با رپتورز و در حال حاضر ما به بود قرار داده و به مواضع رهبری است که واقعا همه عدالت اجتماعی است که صحبت کردن در مورد.

"اگر مردم به دست آورده اند حق چگونه ما قرار داده و سپس آنها را در موقعیت به صفحه نمایش است که به دیگران بنابراین مردم می توانند آن را باور و آن را ببینید و می توانید نگاه کردن و گفتن نه تنها ماسایی یک رئیس جمهور اما جان, معاون رئیس جمهور, کورتنی یک معاون رئیس جمهور و آنها هدایت مردم موفق باشد."

در حالی که Wiggins برنامه های خود را در محل — او شده است خانههای گلی خالی بیش از آن پس روند ارتقاء خود را واقعا در زمان برگزاری یک زن و شوهر از هفته قبل — تیم خود را آماده می شود به استفاده از پلت فرم های خود را هنگامی که بازی شروع در فلوریدا, با شروع در روز جمعه داد و بیداد در برابر هیوستون راکتس است.

آنها را به کار بر روی راه برای دریافت پیام را به طرفداران در کانادا و ایالات متحده است و آنها در حال تحول است.

"ما باید یک کمی فرعی که کایل (لوری) فرد (VanVleet) و Marc Gasol هستند که به هر کس یک فروم برای گرفتن ایده ها و طرح اقدام به گفت:" پرستار "و پس از آن می آید به ما دیگر فرعی است که شامل خودم و بابی (وبستر) و ماسایی و پت Mutombo, یکی از دستیاران ما افسانه Flournoy دیگر یکی از دستیاران Rae-ماری Rosant که با این نسخهها کار در دفتر جبهه.

"دیدار ما هر هفته نیز فقط تلاش برای نگه داشتن نه تنها ایده ها رفتن اما برنامه عمل و گرفتن آنها را اعدام دلیل آن نزدیک شدن به زمان است."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب