ریاضی سرد است: آزادی دریاچه کلاس پنجم برنده مسابقات قهرمانی - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

یک تیم از لیبرتی لیک ابتدایی کلاس پنجم جاروب نقاط بالا در اخیر اسپوکن ریاضی سرد رقابت انجام می شود به طور کامل

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

یک تیم از لیبرتی لیک ابتدایی کلاس پنجم جاروب نقاط بالا در اخیر اسپوکن ریاضی سرد رقابت انجام می شود به طور کامل آنلاین.

این تیم به عنوان یک کل موفق به کسب مقام اول و اعضای تیم در زمان بالا چهار نقطه در فرد بخشی از رقابت است. در تمام هفت نفر از 11 اعضای تیم به رقابت پرداختند که در بالا 11 در این رقابت فردی. از آن هفت, شش, دختران گفت: دریاچه آزادی ابتدایی اصلی جنیفر Tesky.

"من دوست دارم این واقعیت است که دختران ما بسیار رقابتی" Tesky گفت.

این تیم در آغاز جلسه برای تمرین دو بار در هفته بعد از مدرسه در ماه نوامبر. زمانی که مدارس بسته آنها شروع جلسه با مربیان جو فرانک و Sowmya Surapaneni در زوم در هر هفته. "مربیان دارا بودند آنها را به انجام برخی از به چالش کشیدن فعالیت های" Tresky گفت. "آنها در برخی از بسیار چالش برانگیز ریاضیات. آنها در حال کار بر روی همه چیز تا نهم-grade math."

هر چند اعضای تیم ماند مشغول Tesky گفت: آنها در ابتدا تصور نمی شود آنها قادر به رقابت در این سال است. "به طور معمول در دریاچه آزادی می کند واقعا به خوبی در رقابت" او گفت:.

رقابت های محلی است که معمولا برگزار شد در Mt. Spokane دبیرستان هر سال و در این سال های مجازی گزینه توسعه داده شد. "این یک راه منحصر به فرد به آنها اجازه رقابت خود را," او گفت:.

دانشجویان هیجان زده بودند برای رسیدن به رقابت پس از همه, او گفت:. "سال گذشته به عنوان چهارم کلاس آنها به مقام نخست و آنها واقعا امیدوار به نگه داشتن خود را به عنوان" Tesky گفت.

دستیار سرپرست ابتدایی برای یادگیری و آموزش Terrie VanderWegen گفت که او خوشحال است که جامعه دانش آموزان و والدین قادر به گرد هم می آیند برای قرار دادن در یک مسابقه مجازی برای دانش آموزانی که تا به حال تمرین است برای ماه می باشد. "ما فقط واقعا ممنون که همکاری," او گفت:.

در زمان عادی این تیم را در حال حاضر پیشرفت به منطقه ای ریاضی سرد است رقابت بر اساس اولین محل به پایان برسد. اما Tesky گفت که او شنیده نشده و در عین حال اگر وجود دارد خواهد بود.

آزادی دریاچه ابتدایی تیم به رقابت پرداختند در بخش Phi. اعضای برودی ساقی ابی Clevenger, Zayn Dawud, Breanna Everts, Maira فرانک لوکاس Hallowitz, Bannon Hanf, Kayla Jensen, Logan Mattioda, ادیسون قدرت و Sindhu Surapaneni.

Tesky گفت که او معتقد است ریاضی سرد کمک می کند تا ریاضی سرگرم کننده و کمک می کند تا دانش آموزان متوجه آن واقعا سخت است. "من فکر می کنم آن را می دهد آنها را حتی بیشتر اعتماد به نفس" او گفت:. "من فکر می کنم این کمک می کند تا دانش آموزان ما را در خود اعتقاد دارند."

مدرسه چهارم ابتدایی تیم نمی شرکت در مسابقه مجازی اما Tesky گفت: او خوشحالم که کلاس پنجم بود.

"من واقعا افتخار پنجم ابتدایی, گروه," او گفت:. "از آن زمان شن و عزم و اراده برای ادامه کار بر روی این هر روز حتی اگر آنها را ندارد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن