بازنشستگی اسپوکن معلمان نگاه از روی علاقه در حرفه که سال تحصیلی به پایان می رسد در طول همه گیر - Mon, 22 Jun 2020 PST

ماریون Bageant بود تنها سه ماه از بازنشستگی در زمانی که کلاس او بود گستاخانه اخراج coronavirus. او می توانست c

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

ماریون Bageant بود تنها سه ماه از بازنشستگی در زمانی که کلاس او بود گستاخانه اخراج coronavirus.

او می توانست cruised به خط پایان; به جای او بزرگنمایی شده.

Bageant همچنین مطمئن ساخته شده است که هر یک از دانش آموزان کلاس اول در گارفیلد مدرسه ابتدایی بود آنچه را که آنها مورد نیاز: کاغذ و مداد درس برای بقیه سال های دوستانه صورت در طرف دیگر از صفحه نمایش لپ تاپ و حتی یک پروانه در حال ظهور از یک جنین.

چرا که آنچه که معلمان انجام دهد.

در همان زمان معلم پائولا گیبسون-اسمیت بود در وحشت از سه ماه پیش به عنوان کلاس های درس خود را تعطیل و در اسپوکن عمومی مونته سوری.

سپس او رفت و به خانه, به روز رسانی اینترنت خود را از جیب خود و شروع به ساخت فیلم های یوتیوب.

در Lewis and Clark, دبیرستان, معلم تاریخ, جان Hagney پوش ممتاز 45 سال کار حرفه ای انجام آنچه او بهترین کند: "بررس" گذشته تا به امروز.

موضوع – بیماری های همه گیر و نژادی ناآرامی های پس از آن و در حال حاضر نیست اما دانش آموزان خود را کردم ،

در راجرز دبیرستان دستیار اصلی مارتی Robinette نگاه به عقب در 40 سال سختی مکالمات بلکه تجربه تقریبا سه دهه در کلاس درس در LC.

"من فقط به حال یک انفجار" Robinette گفت.

و در حال حاضر آن را بیش از برای آنها و صدها نفر از دیگران – با هیچ بازنشستگی احزاب هیچ قلبی آغوش در راهرو فقط رضایت از دیدن آن ،

چرا که در زمان های خوب و بد این چیزی است که معلمان انجام دهد.

"آنها به من خیلی عقب'

ماریون Bageant سپاسگزار است برای بسیاری از چیزها, اما اغلب این شانس را به عنوان من مدرسه مانند گارفیلد.

"این بود که همیشه برای من مهم رفع نیازهای هر کودک" گفت: Bageant که صرف گذشته 27 سال در شمال اسپوکن مدرسه.

در اوایل Bageant رفتگی در دیوار به عنوان یک پزشک از تفکر بصری استراتژی یا VTS. معرفی شده به عنوان انتخاب کردن در برنامه در اسپوکن حدود 10 سال پیش VTS به دست آورده کشش در سراسر منطقه و فراتر از آن.

Bageant خوشحال است در فرآیند مشارکتی از VTS از جفت شدن دانش آموزان به "همکاری همکاران" و سپس تماشای آنها را در تعامل بسیار متمرکز طراحی و انعکاس.

پیدا کردن پاسخ مناسب است که اهمیت آن کمتر از توضیح روند فکر – یک استعاره برای زندگی به عنوان به خوبی به عنوان کلاس درس.

این روند شد لوسیون صورت سه ماه پیش توسط coronavirus اما Bageant نمی از دست ضرب و شتم.

"VTS آشنایی خود را به زوم بنابراین من به سرعت در هیئت مدیره گفت:" Bageant که راه های خلاق برای ارتباط برقرار کردن تقریبا هر روز.

برجسته بود و به اشتراک گذاری جوجه ریزی از یک جنین به یک پروانه زنده از Bageant خانه.

با استفاده از یک پروانه قفس Bageant مطرح 12 chrysalises در گلخانه. او دانش آموزان کلاس اول به دنبال همراه در زوم مارک رشد خود را در پروانه بسته شوی قطعات از یک پروانه و تماشای آنها را به بیرون آمدن از خود chrysalises.

"آنها واقعا آن را دوست داشت" Bageant گفت. "آنها به نام هر یک از آنها 'Flutterby,' 'گاس' 'فرشته' و غيره و مشغول شد با آنها را به پایان."

برای کسانی که بدون اینترنت و او مونتاژ کاغذ و مداد آموزش بسته – 64 روز ارزش برای پوشش بقیه سال تحصیلی. او همچنین آنها را تشویق به استفاده از تلفن های همراه خود را به گرفتن عکس از خود و ارسال آن به او.

زمانی که coronavirus زده Bageant متوجه شدم که "این مهم بود برای من به آدرس احساسات خود را. ... من اجازه دهید آنها را در مورد خود صحبت کنید و مراحل آن است."

اما اگر Bageant یک سیستم پشتیبانی برای بچه های خود را در طول دوران سخت آن رفت و هر دو راه.

"آنها به من بسیار عقب," او گفت:.

Bageant همان احساس در مورد گارفیلد پدر و مادر او تشکر برای "حلق آویز در آن وجود دارد و رو به افزایش به مناسبت ما در طول آموزش از راه دور" او گفت:.

"این سخت بود اما آنها آویزان در آن وجود دارد و من افتخار من, دانش آموزان و والدین برای کار خیلی سخت" Bageant گفت.

پس از برخورد به خط پایان در یک حداکثر سرعت دویدن Bageant را به سختی از دست دادن یک مرحله است. او را به پیاده روی و یوگا درس ادامه نوشتن گرانت و سفر به زادگاهش آلمان است.

"من دست همه از آن اما پس از 30 سال از آن زمان به حرکت به جلو و یافتن هدف جدید یک لنز های مختلف در زندگی," او گفت:.

'آموزش است مانند باغبانی'

جان Hagney رفته سه ماه بدون کوتاه کردن مو و که فقط احساس نمی شود.

بنابراین به جای ژست برای عکس های جدید برای سخنگوی-نظر او با ارسال یک عکس فوری. گرفته شده در باغ خود آن را به یک تصویر و استعاره و همه در یک, نقش معلم در کاشت بذر یادگیری است.

به دنبال بازگشت به 4½ دهه به عنوان یک معلم Hagney نگران است که بازتاب خواهد "صدا مانند چیزی از یک مشخصه کارت."

اما آنها آمد از قلب است.

"این بوده است که نه فقط فکری است بلکه از لحاظ معنوی و لذت بخش" Hagney گفت. "به عنوان معلمان ما دانه های گیاهی و در طول عمر ما می بینیم برخی از کسانی که با جوانه زدن دانه و ما می دانیم که دیگران را درو خواهد کرد آنچه که ما کاشته اند."

"من قصد دارم به دست که چون آموزش های زیادی مانند باغبانی" گفت: Hagney که پیدا کرده است زمین های حاصلخیز در AP European history کلاس.

مکالمات اند نیرو به عنوان Hagney سعی شده است با آوردن زمینه به رویدادهای تاریخی است.

با وجود اختلال در COVID-19 که به نظر می رسید راحت تر از همیشه در طول Hagney نهایی سه ماه در LC. به عنوان شهر تولسا آماده برای این آخر هفته گذشته این تجمع توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن شهردار این شهرستان شد غافل از مرگبار حملات نژادپرستانه در کسب و کار از یک قرن پیش.

"این همیشه یک چالش به صدای بی صدایان" گفت: Hagney که تدریس به مدت شش سال در Garry دبیرستان.

در طول راه Hagney شده است, نام منطقه ای, معلم, از سال است. در سال 1997 رئیس جمهور بیل کلینتون ارائه شده او را با جمهوری ایالات متحده محقق برجسته جایزه معلم.

سه سال قبل از آن در سال 1994 Hagney ایجاد یک کلاس مدل که یک مدل ملی برای مدنی مدرسان که در آن یک دانش آموز را انتخاب کنید سطح کالج کارآموزی در هر یک از 100 سازمان های جامعه است.

"او یکی از ما ستاره" گفت: هدر Bybee برنامه درسی هماهنگ کننده برای اسپوکن مدارس دولتی.

Hagney نیز صریح در مورد تغییرات او شاهد در آموزش و پرورش و جامعه علف های هرز در حال رشد در میان ردیف مشتاق آموزان.

در خود ریشه Hagney گفت: رشد شکاف درآمدی در جامعه آمریکا و در نتیجه استرس در والدین.

"کسانی که پدر و مادر لزوما abdicating اما تعویق انداختن توجه به اولویت های خود را ... اعتماد در سیستم مدرسه به انجام آنچه آنها قادر به انجام" Hagney گفت.

کار معلمان شده است مانع Hagney معتقد توسط آزمون های استاندارد که مانع از عمیق تر بررسی موضوع "و آن را بسیار دشوار است برای گرفتن عمیق تر به محتوا."

Hagney بزرگترین سرخوردگی است که با رسانه های اجتماعی که او را مقصر می داند برای یک میزبان از مشکلات در کلاس درس.

"دانش آموزان باید یک زمان سخت تر ماندن با خطی فکر" Hagney گفت. "و نفوذ رسانه های اجتماعی اخلال نه فقط یادگیری است اما دستگیری توسعه اجتماعی است. و اضافه کردن به که کل موضوع قلدری آنلاین نیست."

Hagney خود deprecatory در چشم انداز بازنشستگی. "من پوشیدن یک ماسک چیزی است که من دانش آموزان قدردانی کرد.

Hagney نمی رفتن بی سر و صدا به بازنشستگی ، در طول سال ها او شده است فعال در تعقیب جوانی کمیسیون اراضی شورای Spokane, ایران راه, Spokane, شهر-شهرستان تاریخی و حفظ و کمیته ای Spokane County مرز نقد و بررسی هیئت مدیره و دیگران.

وجود خواهد داشت بیشتر فعالیت های پیش رو هر چند Hagney کاهش یافته است برای رفتن به جزئیات.

'ارتباط بود و مهم ترین چیز'

برای سه دهه پائولا گیبسون-اسمیت ارزشمند است صمیمی تجربه مونته سوری که در آن آموزش و پرورش است که کودک محور و معلمان اغلب همان کودکان را برای چندین سال.

در Havermale مونته سوری او را مشغول به کار به طور عمده با 6-به-9-ساله.

"آنها واقعا می پرستمش شما و آنها فقط فکر می کنم که هر چه به شما می گویند که راه می رود و من فقط نیاز به بیشتر ستایش از خود را به طور متوسط ششم-گریدر قادر به" گیبسون-اسمیت گفت.

"شما واقعا به آنها را می دانیم و این واقعا ارزشمند" گفت: Gibson-اسمیت که هم کار می کرد در چند مونتسوری دیگر تنظیمات .

که چیزی است که ساخته شده آن را بسیار دشوار است برای خداحافظی در مارس 16, هنگامی که مدارس تعطیل و تنها چهار روز اطلاع.

گیبسون-اسمیت بستری طلسم مختصر از ترحم "که من نمی ثبت نام برای این به دلیل مونته سوری است تا دست در که من نمی بینم که چگونه ممکن بود."

چند معلمان کمتر شده و آماده برای آموزش از راه دور از گیبسون-اسمیت که مسلما قدیمی مدرسه با خانه اینترنت سیستم برای مطابقت با.

اما کمی وجود دارد زمان تاخیر در طول, انتقال, به عنوان گیبسون-اسمیت به روز رسانی خود را سرعت اینترنت و شروع به ساخت فیلم های یوتیوب از خانه اش.

"نبود محتوای آنها می خواستند ارتباط بود و مهم ترین چیز" گیبسون-اسمیت گفت: "اگر آنها می تواند شنیدن صدای من و دیدن من چهره آنها می تواند اتصال با من."

یک چیز نمی تواند تکرار در یک لپ تاپ: سالانه مونته سوری آتش کامل با s'mores. این رویداد را سال لغو شد توسط pandemic, اما او هنوز هم امیدوار است تا یک مراسم از انواع بعد از این تابستان.

اما وقتی که پاییز می رسد او نمی خواهد بیکار.

گیبسون-اسمیت خواهد بود آینده آموزش مونته سوری معلمان در Whitworth دانشگاه و حمایت از Salish-مدرسه زبان در Omak واشنگتن.

"این همیشه برای من سرگرم کننده'

بیش از هر چیز مارتی Robinette را از دست ندهید مکالمات.

آنها با هر نوع مخاطب تروریست حرفه ای است که به طول انجامید چهار دهه: این را از یک مطالعات اجتماعی کلاس پپ مذاکرات با مربیان و حتی یک نوجوان مشکل رو به نظم و انضباط.

Robinette یافت ارزش در همه آنها – به طوری که به جای بازنشستگی او قصد دارد برای به دست آوردن یک مدرک در دانشگاه ضربه شارپی و دنبال یک شغل جدید در, ازدواج و مشاوره خانواده.

پس از بدست آوردن تدریس خود را در درجه شرقی واشنگتن در سال 1979 Robinette فرود در مطالعات اجتماعی بخش در LC.

او در آنجا ماند برای 28 سال که رفت "و آن را همیشه سرگرم کننده برای من" گفت: Robinette.

او به خصوص لذت می برد و درگیر شدن دانش آموزان "مانند بزرگسالان با مسائل است که پیچیده و چیزهایی که نمی باید پاسخ آسان" مثل روانشناسی و جامعه شناسی.

Robinette هرگز فکر خود را به عنوان که "فوق العاده پویا در فرد است که می تواند سرگرم یک کلاس است." بلکه او کار می کرد به منظور توسعه استراتژی های نامزدی.

روز اندازهگيری شد که آیا دانش آموزان خود را به گفتگو و هیجان زده در مورد این موضوع.

در حال حرکت به دولت او بود که دین از دانش آموزان در LC و دستیار مدیر ورزشی و مدیر در شمال Centeral قبل از مصرف یک موقعیت مشابه در راجرز.

"من واقعا لذت می برد رفاقت من با تیم من اما همچنین کار با کودکان و نوجوانان" گفت: Robinette که او نیز تا به حال برای مقابله با "بسیار جدی رفتار و چند ناراحت پدر و مادر است."

زمانی که بازنشستگی وارد این ماه شد "عجیب و غریب" Robinette گفت.

"من تجسم کار سخت به پایان است و داشتن یک sendoff و شاید یک حزب است."

که امکان پذیر نیست اما Robinette اعتبار اصلی لری Wyborney با "انجام یک کار بزرگ از احترام من در یک زوم نشست."

این بود که همیشه برای من مهم رفع نیازهای هر کودک است." ماریون Bageant سابق گارفیلد مدرسه ابتدایی معلم کلاس اول دبستان که بازنشسته پس از 30 سال در این حرفه


tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن