Delle Donne در حال انتظار برای شنیدن از WNBA پزشکی بررسی پنل

نیویورک—WNBA MVP النا Delle Donne است که در حال انتظار برای مورد او شنیده های لیگ مستقل پنل از پزشکان برای دید

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

نیویورک—WNBA MVP النا Delle Donne است که در حال انتظار برای مورد او شنیده های لیگ مستقل پنل از پزشکان برای دیدن اگر او می تواند پزشکی معاف برای فصل واشنگتن عرفای گفت.

عرفا ستاره, بود که لیگ را با ارزش ترین بازیکن سال گذشته تا به مبارزه بیماری لایم از سال 2008 و می تواند به طور بالقوه در معرض ابتلا به بیماری های جدی اگر او قرارداد coronavirus.

Delle Donne توییتی شنبه شب بود که او زیر پروتکل و انتظار برای نتایج حاصل از پانل.

"گمشده من اما هم تیمی های بهداشت و ایمنی اولویت," او گفت:.

جدید واشنگتن هم تیمی Tina Charles نیز در انتظار یک تصمیم از پانل. نه بازیکن در فلوریدا با این تیم است.

چارلز معامله شد به عرفا از نیویورک آزادی در خارج از فصل. اگر Delle Donne و چارلز از دست, فصل عرفا خواهد بود به 10 بازیکن در فهرست.

پانل پزشکان تصمیم می گیرد که آیا یک بازیکن خواهد بود پزشکی معاف و دریافت حقوق و دستمزد کامل برای فصل آینده که برنامه ریزی شده است برای شروع در پایان ماه در IMG آکادمی در فلوریدا. بازیکنان هنوز هم می توانید انتخاب کردن و جست و خیز فصل اگر پنل نیست و خداوند به آنان معافیت پزشکی. آنها نمی خواهد پرداخت اگر آنها انتخاب کردن.

Delle Donne و چارلز دو از یک تعداد انگشت شماری از موارد است که در حال انتظار برای شنیدن از لیگ مستقل پنل پزشکان.

اگر دو بازیکن خود را از موارد تایید شده توسط پانل عرفا نمی خواهد بود قادر به ثبت نام به عنوان جایگزین آنها خواهد بود بیش از حقوق و دستمزد کلاه. واشنگتن را مجبور به شروع فصل با 10 در فهرست خود را.

حتی اگر آنها می تواند امضای یک بازیکن نمی شود آن را به عنوان آسان که فصل گذشته. هر بازیکن است که واشنگتن یا هر تیم دیگری را نشانه می خواهد برای رفتن به فلوریدا و قرنطینه می شود و خارج از محوطه دانشگاه به مدت سه روز و سپس چهار روز اضافی در محوطه دانشگاه. بازیکن خواهد بود آزمایش COVID-19 هر یک از آن روزها.

عرفا وارد شده در روز دوشنبه و اردوگاه های آموزشی است که میله میله برای شروع جمعه فرض کنید همه چیز خوب می رود با زمان قرنطینه که همه WNBA تیم زیر پس از ورود در IMG آکادمی.

واشنگتن در حال حاضر بدون ناتاشا ابر و LaToya ساندرز که تصمیم به انتخاب کردن خارج از فصل در ماه گذشته.

Delle Donne معامله شد به واشنگتن قبل از 2017 فصل و کمک به حق رای دادن برنده اول آن WNBA قهرمانی سال گذشته است. او اولین WNBA بازیکن به شلیک بیش از 50 درصد از زمینه (51.5) 40 در صد از پشت سه نقطه از خط (43) و 90 درصد از خط ناپاک (97.4). تنها هشت بازیکنان NBA انجام است feat.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

شش پا-پنج all-star رو به جلو از طریق سه فتق دیسک در پشت او در طول سال گذشته نهایی.

چارلز که به طور متوسط 18.1 نقطه در زندگی حرفه ای او است که هنوز هم به دنبال او اولین WNBA قهرمانی. او پیوست با مایک Thibault, مربی او هنگامی که او برای کانکتیکات خورشید قبل از گرفتن معامله به نیویورک است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن