5 راه برای کمک به بچه احساس دیده و شنیده نامشخص زمان - Sun, 26 Jul 2020 PST

حوادث اخیر از خشونت پلیس و تظاهرات برجسته سیستمیک نژادپرستی و نابرابری های اجتماعی و خشونت پلیس باعث شده است ب

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

حوادث اخیر از خشونت پلیس و تظاهرات برجسته سیستمیک نژادپرستی و نابرابری های اجتماعی و خشونت پلیس باعث شده است بسیاری از نوجوانان و بزرگسالان – در حال حاضر غرق در ادامه همه گیر به احساس به طور فزاینده ای مضطرب و نگران است. چند ماه گذشته بوده است طاقت فرسا برای بسیاری از ما. می توان آن را آسان برای مردم مرور لایه های بسیاری از عدم قطعیت به احساس محاصره با درد و غم و اندوه است.

پدر و مادر ممکن است تعجب که چگونه به توصیه کودکان بی سابقه ای مواجه لحظه با هیچ طرح یا کتاب راهنما. چگونه ما می تواند کمک به بچه خود را پیدا صدا و احساس شنیده می شود و اجازه می دهد آنها را برای پردازش احساسات و تجربیات خود را در چنین هرج و مرج و نامشخص ،

در اینجا پنج راه بزرگسالان می تواند آدرس نوجوانان ناامیدی و از دست دادن و خشم:

تعریف تصدیق و اعتبار زیان و نا امیدی ها (بزرگ و کوچک). در بسیاری از ما که در این. در اولین هفته از پاچه pivoting به کنترل از راه دور یادگیری و کار از خانه ما شاهد گرفتن را از طریق روز و ساعت و دقیقه به موفقیت است. به عنوان وضعیت همچنان ادامه دارد و به عنوان آن را همچنان به تغییر آن زمان به شیرجه رفتن عمیق تر به تأمل در چگونه ما می توانیم کنار بیاییم و زندگی جدید ما در واقعیت است.

Jeanmarie کاهیل یک روان درمانگر در منطقه خلیج سان فرانسیسکو گفت: بسیاری از والدین در حال مبارزه با چگونه برای حمایت از کودکان خود را از طریق دست دادن و ناامیدی احساسات است که مرکب عدم اطمینان در مورد آینده. پدر و مادر "نمی دانم چه عادی رفتار نوجوان و یا چه با (coronavirus) و یا چیزی است که با دیدن یک عکس در Instagram از دوستان خود را اجتماعی فاصله و آنها را دعوت" کاهیل گفت.

اجازه می دهد بچه ها زمان و فضا به اذعان خود تجارب و احساسات است. اجازه دادن به آنها در تعریف ضرر به آنها حس مالکیت و تایید نگرانی های خود را. این به ویژه مهم است زیرا عمق بحران مشخص شده در اخبار, داستان و تصاویر را می توانید نگرانی های خود را به نظر می رسد کوچک در مقایسه ،

احساسات ممکن است تقویت شده برای کودکان و نوجوانان پردازش لایه های متعدد از غم و اندوه و/یا تروما در پی جورج فلوید مرگ است. در اخیر سی ان ان/"Sesame Street" تاون هال در نژادپرستی آتلانتا دموکراتیک شهردار Keisha لنس کف مشترک رویکرد او برای صحبت کردن و گوش دادن به فرزندان او. "گاهی اوقات من فقط به سادگی نیاز به گوش دادن و اجازه دهید آنها را احساس می کنید و اجازه دهید آنها را به بیان احساسات خود را," او گفت:. "از آنجا که من لازم نیست که همه از پاسخ. و من در جستجوی پاسخ در همان راه آنها هستند."

کمک به بچه های شناسایی گزینه های روزمره و آداب و رسوم. من مشغول به کار با دانش آموزان برای نزدیک به دو دهه در اجرایی عملکرد مهارت که شامل سازماندهی ، برنامه ریزی اولویت تمرکز و تکمیل وظایف. در طول چند ماه گذشته از دست دادن ساده روزمره و آداب و رسوم – سلام به همکلاسی در راهرو صحبت کردن به یک معلم بعد از کلاس رفت و آمد روزانه به و از مدرسه – دارای اختلال در حس عادی است که تقویت امنیت و ثبات است. در حال حاضر بیشتر از همیشه, انتخاب, آداب و روال موضوع و در نظر گرفتن زمان برای کمک به کودکان و نوجوانان شناسایی راه هایی برای شروع و پایان روز و هفته و برای انتقال بین فعالیت ها می تواند به ارائه یک مفهوم ساختار.

Matty Pahren, 21, یک تازه وارد در دانشگاه دوک می گوید: داشتن یک زندگی روزمره امری ضروری است به خوبی بودن. Pahren از ریچموند و خواهرش, بکی, 17, رفتن برای پیاده روی و یا اجرای تقریبا هر روز حتی اگر "قبل از این کار متنفر بودم, در حال اجرا, و من می خواهم که به کشیدن خودم به ورزشگاه در مدرسه." زمانی که او نمی باید مجموعه برنامه های او در بر داشت یک ریتم با در نظر گرفتن زمان برای خودش انجام کاری سازنده استراحت و پس از آن کار کردن. Pahren همچنین نشان می دهد که فعالیت های "را جمعه و شنبه احساس کمی متفاوت" از جمله بازی و چیزهای بی اهمیت شب با خانواده او نقش بازی های آنلاین مانند کسانی که در Jackbox یا بازی مانند اسامی و Skribbl.io با دوستان است.

تشویق نوجوانان به منظور توسعه یک حس شایستگی. این طبیعی است که یک فرصت را برای بچه ها به عمل اجرایی عملکرد مهارت های خلاق حل مسئله و تفکر انتقادی برای افزایش اعتماد به نفس.

میمی Zoila, 19 و تیانا روز 17 ملاقات از طریق Instagram کمتر از دو روز قبل از آنها سازماندهی یک تظاهرات مسالمت آمیز بیش از پل گلدن گیت در ماه ژوئن. Zoila یک دانش آموز در Orange Coast College در کوستا مسا کالیفرنیا و ساکن شهرستان مارین در شمال کالیفرنیا به دست آمده بود یک مجوز برای 50 تا 300 نفر به راه رفتن در سراسر پل بود و او به دنبال کسی برای کمک به سازماندهی و گسترش این کلمه در.

روز که به تازگی از دبیرستان فارغ التحصیل شد و در سن رامون کالیفرنیا منجر شده بود اعتراض در زادگاه خود و ارائه شده برای کمک به. یک دوست ایجاد یک حال پرواز و روز و Zoila مشترک هر دو آن را در رسانه های اجتماعی. بعد گفت: پدر و مادر او ارائه شده مهم حمایت و مادر او سوار به سان فرانسیسکو با روز قبل از این رویداد را شناسایی و پارکینگ و دیگر مسائل تدارکاتی.

همواره وجود دارد قدرت در نظر گرفتن عمل در یک لحظه است که ممکن است در غیر این صورت شما احساس ناتوان است. در حال حاضر این توانایی تجربه حس استقلال و شایستگی است همه مهم تر این که آیا آن مربوط به مدرسه یا فوری مسائل اجتماعی. اقدام به عنوان پس زمینه خوانندگان فرزندان خود را به خواننده می تواند کمک به آنها را سفت و مهارت های به دست آوردن یک حس شایستگی که ایجاد اعتماد به نفس.

دانش آموزان نیازی به سازماندهی تظاهرات بزرگ به احساس صالح. کمک به کودکان به طور فعال درگیر در مطالعه درک و بحث در مورد رویدادهای مربوط به نژادپرستی و خشونت پلیس و بی عدالتی ساختاری را می توان مهم نقطه شروع.

ترویج اکتشافی ذهن-مجموعه. آن را حیاتی برای تشویق نوجوانان به فکر می کنم خلاقانه و آمد تا با راه حل های جایگزین زمانی که طرح اولیه حل می شود.

الیور Gower, 18 اخیر دبیرستان فارغ التحصیل از نیوتن ماساچوست بوده و به دنبال آنلاین برای شغل او می تواند انجام دهد در حالی که در خانه گیر کرده. مادر خود را که با این نسخهها کار در بازاریابی به او کمک کرد تا خط تا یک کار انجام می دهند صدای اور و او در حال حاضر تا حدودی کار مداوم – انجام چیزی است که او هرگز تصور نمی کردم.

برای پدر و مادر و مراقبان آن ممکن است به عنوان ساده به عنوان درخواست سوالات باز و بدون قضاوت: آیا پنج مهارت های شما می خواهم به یاد بگیرند که بیش از تابستان ؟ چه طور شما می توانید از خدمات خود را به خانواده و جامعه? چه هستند برخی از عادات روزانه که خود را ترویج اجتماعی و عاطفی سلامتی?

یکی از دانش آموزان من تصمیم به بررسی کنید در همه همسایه سالمندان (از یک فاصله امن) در مورد کمک به ماموریت. در این لحظه می توان آن را آسان گیر بر آنچه نمی تواند انجام شود. تفکر خلاق می تواند باز کردن راه های جدید است.

آنها را تشویق به ایجاد ارتباط. هنگامی که مدارس تعطیل و دانش آموزان شروع به انجام همه چیز آنلاین, قوانین قدیمی در مورد رسانه های اجتماعی و تکنولوژی استفاده از رفت و از پنجره به بیرون. با بسیاری از راه های برقراری ارتباط خارج از محدوده به دلیل اجتماعی فاصله افراد جوان می تواند به نفع از پدر و مادر تشویق مثبت راه برای همیشه در ارتباط ماندن برای کمک به بچه های مقابله با استرس و منعکس کننده تغییرات اجتماعی.

تیانا فورد, 19 بود در سال اول خود را از یک شتاب شش سال برنامه های پزشکی در دانشگاه میسوری در کانزاس سیتی. فورد در ادامه او سخت ترم آنلاین پس از آمدن به خانه به St. Louis, اما او تا به حال به حقه بازی است که با کمک به او و خواهر و برادر و سنین 13 و 7 با کنترل از راه دور آموزش از آنجا که مادر و ناپدری هر دو از پزشکان. آن را قریب به اتفاق در زمان. در حال حاضر که خواهر و برادر هستند از آن است که تا حدودی ساده تر هر چند فورد نتواند دیدن دوستان و همکلاسی های هر روز.

او با استفاده از FaceTime و دیگر برنامه های رسانه های اجتماعی به آرام ماندن و نگه داشتن در تماس با دوستان مدرسه. "من فقط به استراحت در نظر گرفتن زمان [برای] خودم قبل از من به عقب بر گردیم به حالت مطالعه."

اجازه می دهد بچه فضایی برای ارتباط با دوستان و همچنین ایجاد فرصت های بیشتر برای ارتباطات معنی دار با بزرگسالان در زندگی خود را و آن را می تواند به کاهش درگیری و اجازه می دهد برای احترام متقابل در ارائه رهایی از دام nonstop پدر و مادر/کودک انتظارات.

و این البته خوب است برای همه.

همایون یک نویسنده سه کتاب از جمله "رسانه های اجتماعی سلامتی: کمک به Tweens و نوجوانان رشد نامتعادل دیجیتال جهان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب