Bob Costas در بیس بال بازگشت: "من اعتقاد دارم آن زمانی که من آن را ببینید'

Bob Costas را پوشش داده است لیگ اصلی بیس بال در شبکه های تلویزیونی در سطح 40 سال به تماشای این ورزش از طریق کا

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

Bob Costas را پوشش داده است لیگ اصلی بیس بال در شبکه های تلویزیونی در سطح 40 سال به تماشای این ورزش از طریق کار نزاع استروئید عصر و زمان تغییر و تحول از بازی از سنتی استراتژی دفاعی شیفت یک "نوسان برای نرده ها" ذهنیت و پر پیچ و بازی.

در حال حاضر با بازیکنان MLB و صاحبان اختلافات بر سر پول در میان یک بیماری همه گیر است که منجر به رکورد بیکاری در امریکا و خاموش کردن و از همه مهم ایالات متحده ورزشی لیگ از اواسط ماه مارس او صداهای نا امید عدم پیشرفت دو طرف در بیس بال.

"من کمتر خوش بینانه امروز از من چند روز پیش گفت:" این هفته در مورد یک توافق رسید. در واقع, او گفت که او رسیده است "من اعتقاد دارم آن زمانی که من آن را" مرحله.

در حالی که NHL, NBA و لیگ برتر فوتبال در روزهای اخیر مشخص شده اند برنامه ای برای بازگشت در حال حاضر که تعداد coronavirus موارد در حال فروکش بیس بال هنوز است گرفتار در یک داد و بیداد بیش از پول تقسیم بازیکنان و صاحبان. آخرین تحول مهم در آمد چهار شنبه زمانی که صاحبان رد بازیکنان پیشنهاد 114-بازی فصل. صاحبان تن به تن بسیار کوتاه تر برنامه.

در نظر بگیرید که NHL و NBA می تواند خود را خیمه حوادث پلی آف در دنده بالا در آنچه که به طور معمول خواهد بود قلب فصل بیس بال. و بیس بال خواهد بود بیکار به طور کامل واگذاری یک مرحله آن به طور معمول برگزار می شود به طور انحصاری است.

"اگر آنها نمی تواند شروع در همه — نه به این دلیل که از شرایط تخفیف (مانند افزایش COVID-19 عفونت) — اما اگر بیس بال کردن صفحه رادار برای 18 یا 19 ماه تا زمان بازگشت در سال آینده است که واقعا صدمه دیده" بازی کوستاس گفت. "خشم مشروع خواهد بود."

کوستاس' پخش حرفه ای را آغاز کرد در سنت لوئیس جایی که او همچنان به زندگی می کنند برای بسیاری از سال پس از کنار رفتن کار خود را در KMOX (1120 AM) هنگامی که او تاسیس شد و سپس بعد از آن رونق در NBC. او کاملا آگاه است از رابطه بین کاردینالها و منطقه می گوید: هر زمان که بازی بیس بال, بازده, چگونه آن را در این بازار خواهد بود و شاخص مهمی از سلامت.

"سنت لوئیس خواهد بود یک تست بسیار خوب مورد او گفت:" و اشاره کرد که "بیس بال است به تقدم" در بازار است که تنها یکی از عمده دیگر طرفدار تیم ورزشی — البته نایب قهرمان جام استنلی بلوز.

او گفت: وجود خواهد داشت سه عامل کلیدی در سنت لوئیس برای اندازه گیری چگونه بیس بال بازگشت سنجیده خواهد شد.

  • افکار عمومی از جمله بحث را نشان می دهد.
  • فروش بلیط هنگامی که طرفداران مجاز به حضور در.
  • رتبه های تلویزیون.

در ضمن کوستاس یک توصیه به بازیکنان و صاحبان — جلوگیری از نشت اطلاعات است که گاهی انجام می شود سعی کنید به طرف دیگر نگاه بد.

"آنها رو به نگه داشتن درب ظرف را در این" او گفت:. "... شما می توانید برنده شدن در نبرد اما از دست دادن این جنگ است."

کوستاس خانه در زادگاه خود در شهر نیویورک و نیز نیوپورت بیچ کالیفرنیا شده است و در دومی از آنجا که ویروس-سوخت خاموش کردن ضربه.

"ما نمی باید به کشف کردن که آیا به ماندن و یا ترک" او گفت:. "ما انتظار آن را."

اگر چه او تا به حال هر بازی بیس بال به تماس MLB Network که او قرار بود انجام حدود یک هفته او فعال بوده است در امواج رادیو و تلویزیون. او ساخته شده است که حضور در ای اس پی و سی ان ان در علاوه بر این به MLB Network و محبوب است که در رادیو و پادکست مصاحبه مدار.

"من شده است مشغول," او گفت:, و اضافه کرد که میزان "کار" او قرار می دهد در این ظواهر نیست رویکرد سطح آمادگی او برای یک بازی پخش.

او نیز شده است عبور زمان مانند بسیاری از ما انجام داده اند — کانال گشت و گذار در تلویزیون. اما بر خلاف بسیاری از ما او گاهی اوقات دچار سردرگمی برجسته بر روی بازی او پخش به شبکه شده اند رفتن به بایگانی برای کمک به پر کردن مقدار زیادی از اعتبار کرده است که اشغال شده توسط رویدادهای زندگی می کنند.

تماشای خود تماس بگیرید و یک بازی در یک پیش مرحله ملی چیزی است که تنها یک گروه کوچک از مردم می تواند مربوط. کوستاس گفت: او به تازگی با در نظر گرفتن Al مایکلز که گفت "همه جا من به نوبه خود آن را به من!" سنت Louisan جو باک است که در میان کسانی که می گویند همین است.

بنابراین می توانید کوستاس بود که برجسته برجسته در بسیار موفق "آخرین رقص" 10 قسمتی در مورد مایکل جردن-led 1990s شیکاگو بولز سلسله که به تازگی زد ESPN. کوستاس آیا play-by-play برای NBC در بسیاری از که تیم های کلیدی بازی. و او به تازگی در سراسر یک MLB Network بلوک از سه بیس بال مسابقات او به نام به حال و تا به حال دیده نشده در بیش از 20 سال است.

"این مانند در خارج از بدن تجربه او گفت:" از آمدن در سراسر آن بازی. گفت: "من چیزهایی که من حتی نمی یاد داشته باشید."

بعد تا برای کوستاس یک سری از نشان می دهد در مورد یاد سابق بیس بال گوینده از جمله کاردینال' جک باک و هری Caray است که برای شروع دوشنبه با یک قطعه در داجرز' وین Scully. هوا تاریخ برای پس از آن قسمت در حال نهایی نشده هر چند آنها ممکن است آماده نشان داده می شود قبل از پایان این ماه است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"سپس ما خواهید بود به بازی بیس بال" کوستاس گفت.

اما در او نیست, اعتماد به نفس در مورد آن امکان.

"من در صبر و انتظار دیدن حالت," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن