دیو Feschuk: چگونه تورنتو ادمونتون ضرب و شتم از لاس وگاس به عنوان NHL hub شهرستانها ؟ این همه در مورد شانس

آن چیزی را می گوید که در لاس وگاس به نظر می رسد که تصویب شده است به عنوان یکی از NHL مدتها در انتظار جفت hub ش

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

آن چیزی را می گوید که در لاس وگاس به نظر می رسد که تصویب شده است به عنوان یکی از NHL مدتها در انتظار جفت hub شهرستانها.

وگاس بعد از همه بود شانس-در مقابل-دونده از همان ابتدا بازیکنان انتخاب از شروع. و شما می توانید درک که چرا. اگر شما یک حرفه ای ورزشکار خیره کردن چشم انداز از یک ماه-بلند مستند در یک بیماری همه گیر ضد حباب در پایان بار پیگیری از جام استنلی یک شهرستان ساخته شده به عنوان یک فرد بالغ در پارک تفریحی که به یک قابل قبول تنظیم. کار کار, بعد از همه. اما وگاس ممکن است به نوبه خود یکنواخت خرد کردن به یک کمی بیشتر پر حادثه یکی. اگر شما آماده به رول تاس خود را با سلامت جسمی و روانی در خدمات خود را به حق رای دادن و در تعقیب پول و میراث چرا باید این گزینه نیز نورد برخی از واقعی تاس ؟

افسوس که لیگ lurches نزدیک تر به هدف خود از حذف یک جن در میان همه گیر و برنامه ریزی شده شروع به بازی در دور که در آن افرا برگها چهره کلمبوس در بهترین پنج سری جولای 30 — آن چیزی را می گوید که شهر گناه با تمام حواس او را پرت نمی تواند در نهایت متقاعد کردن NHL و بازیکنان خود را که آن را یکی از دو بهترین گزینه برای برگزاری نصف لیگ 24 تیم جام استنلی مسابقات است. در انتظار تصویب اکثریت با عضویت NHL بازیکنان ارتباط آن انتظار می رود تورنتو ادمونتون خواهد بود نهایی برندگان در این قرعه کشی. مبارک روز کانادا به عبارت دیگر: به عنوان coronavirus پاسخ به northland دقیقا نمی شده است کامل است. اما انباشته بعدی به نتایج فاجعه آمیز در جنوب مرز کانادا احترام به نظر می رسد کاملا آرمانی است.

اشتباه نکنید: این هشدار ظاهرا unabating سنبله در موارد این ویروس در ایالات متحده — و به طور خاص در شهرستان کلارک که در آن لاس وگاس واقع شده است — آورده است که ما را به یک محل که در آن به نظر می رسد به عنوان اینکه در جام حذفی اگر به آن تعلق می گیرد و در همه این سال تحویل داده خواهد شد در خاک کانادا.

NHL است که در حال حاضر دیده می شود در حدود پنج درصد از بازیکنان انتظار می رود برای شرکت در بازگشت-به-بازی مسابقات تست مثبت برای coronavirus به وضوح نمی خواهید برای پیدا کردن خود را در وضعیت NBA در حال حاضر رو تلاش برای ساخت یک بازگشت-به-بازی بازی حباب در میان دیگر دولت که مواج coronavirus نقطه داغ. در مورد NBA نیز با گذشت بیش از لاس وگاس به عنوان یک گزینه که فلوریدا, صفحه اصلی به والت دیزنی جهان پردیس که در آن رپتورز در حال برنامه ریزی برای از سرگیری قهرمانی خود دفاع Aug. 1 در یک تا فصل به طور منظم بازی برابر LeBron James و لس آنجلس لیکرز. تورنتو FC است که در حال حاضر پناه میبرند در دیزنی آماده شدن برای MLS برگشت مسابقات برنامه ریزی شده است برای شروع بازی در 10 ژوئیه pandemic اجازه.

به عنوان این حال ورزش در بازگشت ورزشی طرفدار بازگشت به خط شروع است اثبات محل مهم است. شما می توانید موعظه اهمیت پروتکل به بازیکنان است. شما می توانید در قرعه کشی قوانین. شما حتی می توانید با اعمال تهدید و انضباط در کسانی که شکستن قوانین (و NBA گفت: آن را به طور موثر تعلیق بازیکنان که پشت سر هم حباب توسط, بئب آنها را با حداقل 10 روز دوره قرنطینه). اما پروتکل نیست ، یک رفت و آمد مکرر با قوانین نیست زندان است. و طبیعت انسان می تواند یک مشکل وحش شامل.

اگر شما صحبت می کنند به مدیران و بازیکن عوامل متصل به تورنتو اصلی تیم شما می دانید وجود سطح بالایی از شک و تردید است که هر ورزش حرفه ای حباب خواهد بود مهر و موم شده. ورزشکاران حرفه ای که عمدتا عادت به گزینه های نامحدود نیست به طور ناگهانی رفتن به جلوه های ویژه گرافیکی را به راهبان. وجود خواهد نشت.

اما اگر یک حباب ثابت می کند چکه کن در تورنتو یا ادمونتون که در آن موارد بوده است در کاهش خطر ابتلا به بازیکنان است که به لحاظ نظری بسیار پایین تر از اگر یک فواره نشت در نوادا و فلوریدا که در آن موارد شده اند رفتن در جهت اشتباه روز بیشتر از نه.

NHL هوشمند اذعان این واقعیت است که باعث می شود, می گویند, لیگ اصلی بیس بال برنامه شروع به 60 بازی فصل بعد در این ماه به نظر می رسد دور از ذهن است. در حالی که NHL و NBA را زحمت برنامه ریزی شده خود را ثابت محل اقامت بیس بال به نوعی معتقد است که آن را موفقیت در اجازه می دهد آن 30 تیم به صرف بقیه از تابستان hopscotching از طریق مجموعه ای از آمریکای شمالی در فرودگاه ها و هتل ها و ballparks. بی اعتنایی توقیف آمریکا و کانادا مرز. مردمی که اجرای Blue Jays به نحوی بر این باورند تیم خود و مخالفان متعدد باید باشد اجازه پرواز به عقب و جلو بین نامتجانس coronavirus شرایط. هیچ کس متصل به تیم یا به ورزش داد و علم پشت چگونه است که رفتن به نفع کانادا.

چگونه میزبانی hub سود تورنتو ؟ طرفداران قادر نخواهد بود برای رفتن به بازی و یا جمع آوری خارج Scotiabank عرصه هنگامی که افرا برگها در حال بازی — حداقل نه در اعداد یک بازی حذفی به طور معمول الهام بخش. تولدش متقاضیان قادر نخواهد بود برای دسترسی به بازیکنان. برخی از هتل ها و رستوران ها را OK. اما با توجه به این عرصه است که در اصل بودن تبدیل به یک استودیوی تلویزیون بازی می تواند فقط به عنوان به خوبی اتفاق می افتد در ماه چنین ارقام به محیطی جو است. شاید وجود خواهد داشت برخی از آشنایی برای تنها تیم در خانه. اما عدم وجود یک خانه جمعیت را به لحاظ نظری کاهش این اثرات است.

ما می گویند "تئوری" از آنجا که اگر شما شده است با توجه به وضعیت شما, شما می دانم که هیچ چیز را یک چیز مطمئن است. در روز سه شنبه NBA کمیسر آدم نقره نسبی حقیقت گوی میان قدرت های ورزشی کارگزاران اذعان کرد احتمال این که او لیگ را راه اندازی مجدد به زحمت برنامه ریزی شده به آن شده است می تواند هنوز هم به kaput.

"ما قرار نیست یک تعداد دقیق بر روی آن اما اگر ما به دیدن تعداد زیادی از موارد و ببینید در جامعه ما است که می تواند یک علت برای جلوگیری از" نقره گفت: در طول یک ظاهر در زمان 100 مذاکرات در روز سه شنبه.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

نقره ای می داند که حقیقت: NBA جامعه تا آنجا که آن را تلاش برای جدا کردن خود از فلوریدا جامعه که در آن شما راه اندازی فروشگاه نمی تواند موجود در انزوا. NBA مانند NHL در حال حاضر دیده می شود یک قایق مثبت آزمون در میان بازیکنان خود را. و طبیعت انسان است دشوار وحش شامل. وجود خواهد نشت. دقیقا چگونه بسیاری از تلقی خواهد شد بیش از حد بسیاری از سوال این است که هیچ کس نمی تواند جواب فقط رتبهدهی نشده است. اما اگر هر کسی فقط نورد تاس, NHL به احساس بدجور خوب است که این تخمگذار آن شرط در یک کشور است که تا به حال کمی بهتر شانس مرور این نامشخص روز.

"بسیار غیر قابل پیش بینی است" نقره روز سه شنبه گفت. "اگر موارد جدا شده است. اما اگر ما تا به حال بسیاری از موارد ما در حال رفتن به توقف. ما هیچ چاره ای جز یادگیری برای زندگی با این ویروس. هیچ گزینه های در حال خطر رایگان در حال حاضر."

Dave Feschuk


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن