Dear Abby: دوستی به پایان می رسد با سیل پیام های رسانه های اجتماعی

عزیز ابی: من تا به حال این دوستان که من هشت سال پیش در یک محلی بوکس در اینجا در شیکاگو است. ما در کنار هم بسیا

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

عزیز ابی: من تا به حال این دوستان که من هشت سال پیش در یک محلی بوکس در اینجا در شیکاگو است. ما در کنار هم بسیار خوب و حتی آویزان کردن یک زن و شوهر از بار. با این حال, او با ترک شغل خود در ورزشگاه دو ماه بعد و همه چیز شروع به سقوط از هم جدا.

من شروع به ارسال بیش از حد پیام های رسانه های اجتماعی خود را و او آن را دوست ندارم. توسط ماه پس از او تا به حال به اندازه کافی. او به من گفت من باید ناسالم دلبستگی به او و ما را از رفتن ما راه جداگانه. او مسدود شده و من از تمام رسانه های اجتماعی, و او نه با من تماس پس از.

چهار ماه بعد من بهتر است اما او هنوز در سر من. من واقعا می خواهم به نوشتن در او خوب و صادقانه حرف و آشتی با او و او دوست من دوباره. من نمی دانم که من انجام کاری اشتباه است.

من سعی کردم رسیدن به او چندین بار به تازگی از طریق ایمیل فایده ای نداشت. در ضمن یکی از دوستان به من گفت که او به تگزاس نقل مکان کرد, که باعث می شود آن را حتی بیشتر دلخراش. چگونه می توانم او را نشان می دهد من می توانید دوستان خود را دوباره و بدون برگزاری نمایشگاه همان کسانی که "سمی" رفتارهای? — با قلب زخمی

پسر عزیز: شما در حال حاضر انجام می شود به اندازه کافی. شما بسیار انجام داده اند, در واقع, که زن جوان احساس او بود که من کاین. او به شما فرستاده می شود سیگنال های روشن است که او علاقه مند بودن دوستان — یا هر چیزی بیشتر — با شما. خود را به خاطر, را به اشاره او را به تنهایی ترک و, لطفا, یادگیری از این تجربه بنابراین شما نمی خواهد تکرار آن با شخص دیگری.

عزیز ابی: من 60 و شوهر من است 64. ما از دست همه چیز در رکود است. دوست عزیز به ما کمک کرد به عقب بر گردیم روی پای ما و پسر من و شوهر و یک خانه ساخته شده در زمین ما خریداری شده با ما آخرین دلار. ما یک وام مسکن و تمام لوایح که با آن آمده است. ما هیچ پس انداز بازنشستگی یا بیمه عمر. من کار 40 ساعت در هفته و تا حدی غیر فعال از یک بیماری خود ایمنی است.

پسر من که در حال مطالعه برای تبدیل شدن به یک RN است 33. او با ما زندگی می کند و پرداخت 550 دلار در ماه است که پرداخت مالیات بر املاک. او به آرامی به ارمغان آورد دوست دختر خود را به خانه ما, که ما دوست داریم اما او نمی کمک مالی. من از پسر پرسید من برای برخی از پول اضافی و او خودداری کرد. ما همیشه چه قدر با او تن به تن در و کمک به ما در ایجاد یک خانه جدید. چه می توانم انجام دهم بدون شروع یک خانواده جنگ ؟ — حفظ صلح

عزیز نگه داشتن: این امر شده اند جالب است بدانید که به چه دلیل فرزند خود را به شما برای امتناع خود را. ادامه صحبت با او در مورد آن. مگر اینکه دختر بیکار است, او باید حداقل پرداخت برای مواد غذایی خود را و به اشتراک گذاری این نرم افزار اگر او زندگی در خانه خود را.

خوانندگان عزیز: این ملی سلامت زنان در هفته است. از آنجا که از زمان بحران بهداشتی, مراقبت از سلامت خود را در حال حاضر مهم تر از همیشه. آن را به یک اولویت است. غذا خوردن سالم به خودتان هدیه ای از ورزش خود را در مدیریت سطح استرس خواب شما نیاز دارید و برنامه ای که قرار ملاقات برای دیدن دکتر یا دندانپزشک خود را به عنوان به زودی به عنوان آنها در حال دیدن بیماران دوباره. مراحل را به خلاص شدن از رفتارهایی که شما را در معرض خطر سیگار کشیدن پیام کوتاه در حالی که رانندگی و نه با پوشیدن کمربند ایمنی. سلامت خود را با ارزش ترین شما در اختیار داشتن پس لطفا مراقبت از آن است. برای اطلاعات بیشتر womenshealth.gov. — عشق ابی

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن