جیمی مک میلان یک جانباز TFC اجرایی می پیوندد Columbus Crew به عنوان معاون رئیس جمهور

جیمی مک میلان شد که یک عضو کلیدی از تورنتو FC مقابل دفتر پس از آمدن در هیئت مدیره در سال 2010 اتحاد پیوست Colu

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

جیمی مک میلان شد که یک عضو کلیدی از تورنتو FC مقابل دفتر پس از آمدن در هیئت مدیره در سال 2010 اتحاد پیوست Columbus Crew SC.

کلمبوس پنج شنبه اعلام کرد که آن را به نام McMillan, معاون رئیس جمهور, فوتبال, مدیریت و عملیات. مک میلان اخیر نقش با تورنتو شد, مدیر ارشد, مدیریت و عملیات.

فیلم reunites McMillan با کلمبوس جمهور و جنرال موتورز تیم Bezbatchenko که در پایین پا تورنتو به عنوان معاون ارشد رئیس جمهور از فوتبال عملیات و جنرال موتورز در ماه ژانویه 2019 برای پیوستن به زادگاه خود در اوهایو.

"ما هیجان زده به استقبال جیمی مک میلان به باشگاه" Bezbatchenko در بیانیه ای گفت. "جیمی نقش مهمی را در مقابل دفتر به طور همزمان مدیریت و اجرای بالا-سطح پروژه ها در طول زمان خود را با تورنتو FC عنوان شد چندساله MLS جام مدعی است و من می دانم که او خواهد بود یک دارایی بزرگ برای خدمه به عنوان ما همچنان به رشد ما جاه طلبی و بالا بردن باشگاه در این عصر جدید."

McMillan نظارت کلمبوس' دولت و مدیریت در غیر فنی مناطق از جمله فوتبال انجام عملیات اجرایی و امکانات و بودجه.

خدمه گفت: نقش "را نیز شامل تمرکز بر روی بازیکن و کارکنان دولت, آکادمی دولت و دیگر باشگاه حمایت از مناطق."

تورنتو لذت می برد شهرت به عنوان یکی از MLS' بهترین تیم در کمک به بازیکنان حل و فصل کردن این زمینه با McMillan پیشرو در راه است.

مک میلان پیوست تورنتو در سال 2010 به عنوان هماهنگ برای عملیات کسب و کار. او در ادامه برای تبدیل شدن به مدیر ارشد تیم توسعه (2013-15) مدیر تیم توسعه (2015-16) و مدیر ادارات و عملیات (2016-18) قبل از مصرف در نقش مدیر ارشد اجرایی و عملیات.

تورنتو برنده یک MLS Cup (2017) یکی از حامیان' سپر (2017) و شش کانادا قهرمانی (2010, 2011, 2012, 2016, 2007, 2018) در طول McMillan تصدی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن