نمایندگان مجلس با در نظر گرفتن بسته کمک برای آسیب از ناآرامی های زیر جورج فلوید قتل

مینه سوتا قانونگذاران جمعه شب با توجه به بسته کمک برای کسب و کار و ساکنان در خیابان و مینیاپولیس تحت تاثیر ناآ

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

مینه سوتا قانونگذاران جمعه شب با توجه به بسته کمک برای کسب و کار و ساکنان در خیابان و مینیاپولیس تحت تاثیر ناآرامی های مدنی از اعتراض به قتل جورج فلوید که خشونت تبدیل شد.

سرنوشت قانون پیشنهادی مبهم بود جمعه شب به عنوان قانونگذاران رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و رهبران دموکراتیک-کنترل خانه و جمهوری خواه کنترل مجلس سنا مذاکره به شب در چند مسائل است.

به عنوان 12:45 صبح قانونگذاران و Walz باقی مانده در کاپیتول اما هنوز به توافق رسیدند.

خانه تصویب یک طرح است که به نظر می رسد به ارائه بیش از 290 میلیون دلار در اشکال مختلف امداد که شامل کمک های مالی و معافیت های مالیاتی برای کسب و کار و همچنین به عنوان تجاری و مسکونی اجاره امداد. این امر کمک کشش در امتداد خیابان دانشگاه در St. Paul کشش در امتداد خیابان دریاچه در مینیاپولیس و منطقه دیگر در اطراف غرب خیابان برادوی در مینیاپولیس.

این طرح که تا به حال دیده می شود کمی بحث های عمومی قبل از جمعه نیز مواجه فوری مخالفت جمهوری خواهان در جبهه است. این شامل یک جدید 0.125 درصد مترو گسترده مالیات بر فروش اجازه می دهد تا برای دامنه برجسته به عنوان بخشی از تلاش برای محافظت در برابر gentrification و ایجاد یک شبه سازمان دولتی اداره می شود توسط یک هیئت مدیره است که "هر منصوب باید یک فرد از رنگ و یا یک فرد بومی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب