در آستانه Blue Jays اولین Nate پیرسون می توانید ببینید آینده

در آستانه عمده-لیگ اولین Blue Jays right-hander Nate پیرسون به حال آماده پاسخ زمانی که خواست آنچه که او فکر می

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

در آستانه عمده-لیگ اولین Blue Jays right-hander Nate پیرسون به حال آماده پاسخ زمانی که خواست آنچه که او فکر می کند که او قادر به این فصل است.

"من فکر می کنم من قادر به استارت در این تیم برای این فصل و برای سال آینده" پیرسون گفت: در زوم چت از واشنگتن که در آن از او برنامه به صورت دفاع از قهرمان اتباع در روز چهارشنبه.

باشگاه بالا چشم انداز می رسد در یک زمان دشوار در تاریخ این ورزش با این بیماری همه گیر بازی ویران کردن این زمینه است.

جیز' برنامه ریزی شده بعدی حریف فیلادلفیا فیلیز به تعویق افتاد بازی مقابل نیویورک یانکیز به دلیل COVID-19 نگرانی های مربوط به سفر اخیر توسط Miami Marlins. جیز باید پس از روشن فیلادلفیا هتل ها برای جلوگیری از ماندن که در آن Marlins ماند.

و البته وجود خواهد داشت هیچ طرفداران در اتباع پارک برای پیرسون بزرگ, اولین, بدون پدر و مادر در دست به تشویق.

"ما هنوز هم شما قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن لحظه" پیرسون گفت: از پدر و مادر خود دیو و ایلین خواهد شد که همسرم از خانه و خانواده خود را در اودسا, Fla.

این بازی احساس می کند مانند شروع از چیزی بزرگتر است.

در 23 پيرسون در حال حاضر اعتماد به نفس کافی برای نگاه به آینده در زندگی حرفه ای او قبل از اولین بار او را بزرگ لیگ بشه. هنگامی که شما با شش پا و شش و می توانید با لمس 104 متر.p.h. در رادار تفنگ با رفتن ثانویه رزین های شما یک مقدار زیادی از ابزار به عقب که اعتماد به نفس.

در طول سال های اخیر, پخش, تحلیلگر باک مارتینز بازگویی یک داستان در مورد چت با پت Hentgen های جیز' 1996 Cy جوان جایزه برنده, در مورد پیرسون. Hentgen نمی دریغ به ذکر است phenom در همان نفس به عنوان یک هفت بار Cy جوان برنده: راجر کلمنس.

"شما نگاه کنید به بالا-دارای چشم انداز لیست و شما آنها را خاموش و در حال اجرا در لیگ برتر — این چیزی است که من قصد دارم به انجام" پیرسون گفت. "من مایل به دریافت بهتر هر شکل و فرمی که من می توانم."

پیرسون شده است به شدت تبلیغ همیشه از جیز پیش نویس او با 28 سال 2017.

او می رسد به عنوان بیس هشتم-رتبه چشم انداز با توجه به MLB خط لوله شماره 1 تا کنون در این جیز سیستم.

دوام اما همچنان یک علامت سوال فقط با 1231/3 جزئی-لیگ نوبت زیر کمربند خود را. او دچار شکسته ساعد راست در یک خط رانندگی خود را در سال 2018 اولین و با کلاس-یک Dunedin, خود را به پایان, فصل, اما در زمان بازگشت برای آریزونا سقوط لیگ و نشان دهنده سه رقمی و fastball و ویرانگر کشویی.

جیز نگه داشته و او را از 30 فهرستی برای شروع این فصل به حفظ یک سال اضافی از کنترل خود قرارداد. او در حال حاضر با آن مواجه واجد شرایط یک لیست صف گرچه پس از آغاز در برابر Red Sox در نمایشگاه بازی در بوستون سه شنبه گذشته.

پیرسون مجاز چهار اجرا می شود در اولین ورود قبل از حل کردن یک بیت ترک پس از 3 2/3 فریم. این یک تجربه یادگیری است. خلیج فارس بین Red Sox و جزئی لیگ عظیم است و پیرسون به کار می رفت برای اصلاح یک نقص مکانیکی در پشت او پا در دوران بعدی اغل گاو یا حشم جلسه.

"آن را سرد می شود که در وضعیت" پیرسون گفت: از بوستون تجربه. "من فکر می کنم من چیزهای زیادی یاد گرفتم. که بوستون — خود را در یک صف و تنظیم این چیزی است که باعث می شود بازیکنان بزرگ است.

"از دست دادن چهار اجرا می شود در زمین باز یافته و سپس بازگشت و نگه داشتن (نمره از نصب) و کمک به تیم ما در رقابت این چیزی است که بازیکنان را مجبور به انجام. پشت پا چیزی بود که من jotted. من آن را در سمت, پس اگر آن چیزی است که اتفاق می افتد دوباره من می دانم که چه باید بکنید."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پیرسون انتظار به احساس "خوب اعصاب هیجان" در روز چهارشنبه. او گفت: او را دریافت مشاوره از تگزاس رنجرز fireballer مت بوش و جیز مربیان گفت که او را به "اجازه دهید من چیزهای انجام آنچه در آن می کند سعی نکنید شخص دیگری است."

که پیرسون در ملخص کلام است. اگر او زمین تا به توانایی خود او باید به کمک جیز در حال حاضر و در نهایت فارغ التحصیل به پایان مقابل از چرخش. اگر او حتی نیمه حرفه ای کلمنس انجام جیز را ساخته اند که دور اول انتخاب کنید به یاد داشته باشید.

Mark Zwolinski

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما را برای دیدن در طول Nate پیرسون Blue Jays اولین? به اشتراک گذاری افکار خود را:

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب