متس' مارکوس بود قصد دارد در یک فصل به عنوان او وارد پیاده روی سال

مارکوس بود شده است بازی بیس بال از او یک بچه است. او ستاره دار در Patchogue-مدفود دبیرستان و سپس دانشگاه دوک ا

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

مارکوس بود شده است بازی بیس بال از او یک بچه است. او ستاره دار در Patchogue-مدفود دبیرستان و سپس دانشگاه دوک است. او پیش نویس توسط Blue Jays در سال 2012 و معامله شد به متس در سال 2019. این خواهد بود که او در فصل نهم به عنوان یک طرفدار هفتم در رشته — و در نهایت پس از همه, که در پایان سال او خواهد شد یک عامل رایگان برای اولین بار قادر به انتخاب کنید که در آن او می خواهد به کار و اجازه باز کردن بازار تعیین ارزش خود را.

فقط به عنوان بازار تانک.

به دلیل مالی ویران ساخته شده توسط coronavirus همه گیر هیچ کس انتظار عمده-تیم های لیگ به صرف مقدار این زمستان به عنوان آنها در سال های اخیر زمستان زمانی که صرف شد و در حال حاضر پایین به اندازه کافی و آهسته به اندازه کافی است که آن زحمت بازیکنان. زمان برای بود و دیگر خیمه رایگان عوامل مانند Mookie بتی و J. T. Realmuto که هر دو بازی موقعیت های که در آن متس نیازمند هستند — نمی تواند بدتر.

"آن را واقعا بازی کردن آن را به عنوان بازی کردن" بود گفت:. "من باید یکی از اسلحه. من اعتقاد دارم که من یکی از جوانترین. من بسیار سالم. من که یک سال بزرگ. پس با این حال نقش آن, من فکر می کنم آن را بازی خواهد کرد."

چه نوع از قرارداد او به پایان می رسد تا با حدس میزنن به خصوص در این محیط اقتصادی. اما یکی از پیش همه گیر نقطه مرجع است زاک ویلر.

اگر چه آنها انواع مختلف کوزه بود برسد رایگان آژانس در 29 سال, همان سن ویلر انجام داد. و برخی از آنها حرفه ای شماره ها تقریبا یکسان بود یک 3.76 عصر و 1.292 شلاق در شش فصل ویلر یک 3.77 عصر و 1.294 شلاق در پنج فصل.

ویلر کردم $118 میلیون (آمریکا) بیش از پنج سال از فیلیز. در حالت عادی که می تواند یک هدف بود. جهان در حال حاضر عادی است.

با این حال از آن نقش بیرون بود این است که به دنبال به جلو به داشتن طولانی مدت صفحه اصلی.

"من واقعا باور دارم که من هستم رفتن به یک پتانسیل بکر هنگامی که من واقعا حل و فصل و می دانم که من هستم رفتن به جایی نمی," او گفت:. "من فکر می کنم که رفتن به انجام شگفتی برای من ذهن من بدن من تبادل توانایی همه چیز. من واقعا معتقدم که بهترین سال ها جلوتر از خودم."

در این میان بود که هنوز هم در کوئینز n. y. که در آن وجود دارد بیشتر در کوتاه مدت همه گیر ملاحظات برای مقابله با.

او اذعان کرد برخی از اضطراب در مورد بازی بیس بال در یک بحران بهداشت عمومی اما گفت که او نمی اجازه می دهد خود را به "فکر می کنم سه روز پایین جاده ها است."

"من فکر می کنم هر کس در عمق نگرانی" بود گفت. "بدیهی است که وجود دارد یک بیماری همه گیر در رفتن در حال حاضر, بنابراین آن را سخت به می گویند که هیچ کس را نگران و حتی اگر آنها می گویند آنها نیست. من واقعا بر این باورند که در اینجا با متس آنها در حال انجام کار خود را و آن را واقعا احساس می کند مانند یک محیط امن. بنابراین من احساس امن در اینجا من احساس می کنم خوب است."

در طول بیس خاموش شدن خود اهمیت به متس تغییر کرده است. آنها را از دست داده نوح Syndergaard در سال با توجه به تامی جان عمل جراحی که به طور موثر به پایان رسید بهار آموزش چرخش رقابت آن را امن برای استیون Matz ریک Porcello و مایکل Wacha و غیررسمی در حال حرکت بود به شماره 2 نقطه در پشت یعقوب deGrom.

بود که اغلب بیانگر انتظارات بزرگ او تحمیل بر خود رفت و به قلمرو حیوانات به دنبال حق استعاره.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من اعتماد و من قصد دارم به یک سگ من میخوام نوع بود که اسب را که بولداگ ذهنیت" او گفت:. "هیچ کس وجود دارد که رفتن به مرحله به جعبه که به من کمی هر ترس است.

"من قصد دارم برای رقابت به بالاترین سطح در هر زمان بدون در نظر گرفتن چگونه من احساس می کنم که بعد. من قصد دارم به خودم پاسخگو باشد. هیچ کس قرار می دهد که فشار بیشتر بر خودم از من. من خودم به بالاترین استاندارد است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن