کریستبل مانده را رعد و برق, جاری شدن سیل به میانه

هلند, Mich. (AP) — بقایای طوفان گرمسیری کریستوبال در حال حرکت بودند از میانه و به کانادا روز چهارشنبه با توفان

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

هلند, Mich. (AP) — بقایای طوفان گرمسیری کریستوبال در حال حرکت بودند از میانه و به کانادا روز چهارشنبه با توفانی بادها و باران های سنگین پشت سر گذاشتن جاری شدن سیل در ایندیانا, ویسکانسین, میسوری و آیووا.

بادهای پایین آورده درختان و چپ هزاران نفر بدون برق در ویسکانسین, ایلینوی, ایندیانا و میشیگان و نبراسکا. در روستایی ایروکیز شهرستان در جنوب شیکاگو, خلاصه گردباد گزارش شده بود اواخر روز سه شنبه به خدمات ملی آب و هوا گفت. بدون آسیب گزارش شده است.

یک خط از رعد و برق تحت فشار قرار دادند از طریق اتاوا شهرستان در میشیگان غربی صبح روز چهارشنبه. شهر هلند در کنار دریاچه میشیگان فعال طوفان هشدار آژیر به عنوان بادها رسیده با سرعت 70 مایل در ساعت با توجه به شهرستان را مدیریت اضطراری ،

خطوط برق و درختان گزارش شده در هلند و دیگر شهرستانها.

همچنین در میشیگان غربی هاپکینز ایجاد کرد رئیس جمهور تری Weik شد در نظر گرفتن سبد گل از ایوان خود را از روز سه شنبه هنگامی که درخت در مقابل خانه اش شروع به سقوط نسبت به او چوب-تلویزیون گزارش شده است.

"درخت برداشته تا آن را پیچیده و آن را در من خیلی سریع" Weik گفت. آن را از طری خانه, سقف, اما هیچ کس صدمه دیده بود.

بیش از 160000 ابزار مشتریان در سراسر میشیگان پایین شبه جزیره از دست قدرت است.

جکسون میشیگان مبتنی بر مصرف کنندگان انرژی گفت: قطع شد تاثیر بیش از 137,000 مشتریان. دیترویت-بر اساس DTE Energy گفت: حدود 27,000 تا به حال هیچ برق در اواسط بعد از ظهر و بسیاری از آنها در میشیگان انگشت شست منطقه است.

آب و خدمات صادر گیل هشدار از طریق پنج شنبه شب در دریاچه میشیگان به دلیل امکان بادهای قوی ایجاد امواج از 6 تا 10 فوت (1.8 به 3.1 متر). پیش بینی هشدار داد boaters شناگران و paddlers به اقامت در خارج از آب است.

پراکنده شدید و رعد و برق شد و ممکن است روز شنبه از اوهایو و میشیگان به بخش هایی از شمال غرب پايتخت گفت.

تگرگ گزارش شده که 2 اینچ (5 سانتی متر) در قطر را درهم شکست یک خودرو و شیشه جلو اتومبیل در غرب ایندیانا را دایر با توجه به شیکاگو تریبون.

"همچنین در آن منطقه آنها 2.13 اینچ (5.4 سانتی متر) از باران در 30 دقیقه" هواشناس ریکی کاسترو گفت. "تگرگ گزارش از 2 اینچ بود windblown تگرگ اما بادهای احتمالا در نزدیکی و یا بیش از 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر) همراه با تگرگ. طوفان بسیار شدید در آن نقطه است."

ایندیانا وزارت حمل و نقل گزارش شده برخی از خطوط بین ایالتی 80/94 در هموند آب گرفتگی شدند که پس از باران.

طوفان در حال حرکت جلوتر از یک جبهه سرد نیز باعث جاری شدن سیل در نیواورلئان و باعث بسته شدن یک بخش از رهبری بزرگراه. دولت بزرگراه بخش گفت: بخشی از westbound ایالتی 610 در نیواورلئان بود تعطیل با توجه به بالا آب.

در غرب ویسکانسین باران از بقایای کریستبل شسته بخشهایی از برخی از جاده ها است. باران سنگین نیز آمار میسوری و آیووا در روز سه شنبه پر creeks و باعث پراکنده شدن سیل. برخی از مناطق کم ارتفاع و خیابان در آیووا در زیر آب بودند روز شنبه پس از باران های سنگین.

در نبراسکا طوفان تشکیل ضعیف گردباد سه شنبه شب که به طور خلاصه نشانید زمین های کشاورزی غرب Fairbury در جنوب شرقی نبراسکا آب و خدمات گفت. وجود دارد هیچ گزارشی از خسارت یا آسیب.

کریستبل را بقایای نقل مکان کرد و به میانه پس از شلاق جنوب. طوفان ضعیف به افسردگی در اوایل روز شنبه پس از inundating ساحلی لوئیزیانا و ginning خطرناک است آب و هوا در طول بیشتر از آمریکا در سواحل خلیج فارس ارسال امواج توفنده بیش از می سی سی پی سواحل swamping بخش هایی از یک آلاباما شهر جزیره و تخم ریزی یک گردباد در فلوریدا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن