تورنتو FC بیمارستان جاستین مارو خوشحال به پشت در زمینه آموزش

تورنتو FC بیمارستان جاستین مارو جدید عادی رانندگی به زمین تمرین در فوتبال, یونیفرم, آوردن توپ و آموزش مخروط با

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

تورنتو FC بیمارستان جاستین مارو جدید عادی رانندگی به زمین تمرین در فوتبال, یونیفرم, آوردن توپ و آموزش مخروط با او.

او برای تکمیل یک پرسشنامه قبل از خروج از خانه تحت دما را بررسی کنید زمانی که او می رسد در باشگاه شمال تورنتو مرکز آموزش و پوشیدن یک ماسک از ماشین خود را به این زمینه به صورت انفرادی تمرین.

"زمانی که ما در این زمینه ما به تنهایی" او گفت: رسانه ها در کنفرانس پنج شنبه. "من می توانید ببینید که هم تیمی های من وجود دارد. من ممکن است قادر به فریاد زدن به آنها را, اما ما واقعا نه تعامل."

او می گوید که او را به یاد چیزی که او ممکن است انجام این کار در خارج از فصل اگر او رفت و در تعطیلات و تنها یک توپ با او.

"من انجام برخی از در حال اجرا من انجام برخی از دریبل اما نه خیلی بیشتر از آن. به طوری که آن را حس عجیب و غریب."

هنوز کلیولند بومی استقبال شانس برای قرار دادن خود cleats و کار با توپ در یک زمین مناسب و معقول از طریق داوطلبانه تمرینات فردی است که آغاز شده و روز شنبه برای تورنتو بازیکنان.

"این دشوار بودن یک ورزشکار حرفه ای در تلاش برای تناسب اندام در خانه," او گفت:. "قادر به لمس یک توپ فوتبال است. این واقعا دشوار است."

"من فکر می کنم این باشگاه انجام یک کار باور نکردنی از, گرفتن از, گرفتن تجهیزات به ما و به ما همه چیز را که آنها احتمالا می تواند به طوری که ما می تواند به ماندن در بالای همه چیز. اما بدون فضای آن را واقعا دشوار است به ماندن در بالای آنچه که ما نیاز به انجام است. پس از آن واقعا خوب است به عقب بر گردیم در این زمینه و لمس توپ دوباره."

او می گوید: این هم یک قالب ذهنی امداد "از آنجا که آن را احساس می کند مانند ما در حال ساخت برخی از پیشرفت."

MLS معلق بازی مارس 12, دو هفته به 2020 فصل با توجه به جهانی همه گیر. لیگ گزارش شده است که به دنبال در نظر گرفتن تمام 26 باشگاه به منطقه اورلاندو در تابستان امسال برای یک اردوگاه آموزشی و سپس بازی بدون تماشاگر.

مارو درک لیگ میل به بازگشت در عمل به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است در حالی که محدود کردن خطر برای همه نگران است.

"همه چیز که ما در حال انجام است خطر ابتلا به آن — آن است که آیا فردی, آموزش, آموزش کامل, آموزش تیم یا بازی کامل وجود دارد خطر" گفت: فردا. "و به طوری که در آن نقطه که در اورلاندو متمرکز من خواهد راحت احساس می کنید که در لیگ گرفته و تمام اقدامات احتیاطی مناسب برای امن نگه داشتن ما. و به نگه داشتن ما را از آسیب برساند.

"اما در همان زمان این ویروس بسیار قوی است. بنابراین من احساس راحت در یک وضعیت شبیه به این. من فقط امیدواریم که که وجود دارد برخی از زمان در حال حاضر و هنگامی که این فرایند در واقع شروع به واقعا ناخن پروتکل بنابراین هر کس منافع مراقبت گرفته شده است."

در حالی که او گفت: دوری از خانواده اش خواهد بود سخت در چنین شرایطی او ترجیح می دهند آنها در خانه مانده.

"من احساس بسیار امن با آنها را در اینجا در تورنتو," او گفت:. "رفتن به پایین وجود دارد چیزی است که من می خواهم به گرفتن بر روی شانه های من و نه بیشتر از خانواده من"

با بوندسلیگا بازگشت به اقدام این هفته فردا گفت که او را هیجان زده برای دیدن چگونه لیگ آلمان کرایه. اما او مربوط است تا خود را با چگونه COVID-19 ممکن است تغییر بازی از جشن هدف برای تیم وعده های غذایی در دوران فیزیکی فاصله.

"هر بار که من فکر می کنم در مورد چگونه عجیب و غریب و یا چگونه از آن متفاوت ممکن است من فقط بیا به فکر می کنم که هر کس در حال انجام بهترین خود را در یک وضعیت واقعا دشوار است ... شما نمی خواهید به خطر اندازد کسی ایمنی و بنابراین همه ما فقط در تلاش برای پیدا کردن یک تعادل در اینجا."

32 سال از فردا می خواهد به عقب بر گردیم به عمل حتی اگر این معنی است که بازی قبل از خالی استادیوم.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"من نمی گرفتن هر جوان و حرفه ای من است رفتن به آخرین برای همیشه لطفا برای. بنابراین من می خواهم برای دریافت در برخی از بازی ها در حالی که پاهای من هنوز در حال کار," او گفت: با خنده.

فردا می گوید تناسب اندام خود را به سطح است که احتمالا آنچه در آن خواهد بود در شروع اردوگاه های آموزشی.

"گرفتن لمس توپ زیر پاهای عقب در زیر من از در حال اجرا سرعت و چیزهای شبیه به آن. اینها چیزهایی هستند که من انجام داده اند در حدود دو ماه در حال حاضر."

این باشگاه تقسیم این تمرین را با یک گروه از برخی از 14 آموزش در روزهای دوشنبه سه شنبه و بازیکنان باقی مانده کار را سه شنبه ها پنج شنبه ها و شنبه ها. آنها دو شیفت در روز با مبهوت زمان ورود برای جلوگیری از ازدحام در پارکینگ.

پس از اینکه در مستند آن را خوب است برای دیدن یک چهره دوستانه — حتی در فاصله.

"هر کس تا به حال یک لبخند بر روی صورت خود," او گفت:.

هنوز هم آن متفاوت است.

"این عجیب و غریب به صحبت کردن با هم تیمی های خود را از شش 10 فوت دور با یک ماسک. آن را فقط همان نیست. اما در همان زمان ما تمام شده است در خود ما در حال حاضر به مدت دو ماه. و بنابراین آن را فقط خوب برای دیدن آن بچه ها در همه."

آنها با استفاده از دو رشته با چهار بازیکن در زمین — هر یک کار خود را در یک جداگانه ربع. وجود دارد یک مربی در هر زمینه است.

بازیکنان یاد بگیرند که خود را با آموزش زمان ها و آموزش کامل با نمودار از طریق برنامه.

تنها بازیکنان نیست در شهر در جوزی آلتیدور مهاجم است که در فلوریدا و مدافع پرسپولیس Ciman که در مونترال در خانه و خانواده خود را. هر دو در حال انجام تمرینات خود.

در یک یادداشت شخصی مارو احساس خوش شانس است که فوری او و خانواده سالم است. خانه اش در تورنتو دارای یک حیاط خلوت بنابراین او کمی فضای بیشتری را با پاراگوئه همسر جیمنا و دختران کیار و لوسیا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن