در حال رشد برای مبتدی ها: جدید کتاب چگونه به کمک پرورش دهندگان جدید - سه شنبه, 14 Jul 2020 PST

در حال رشد در میشیگان Murph Wolfson تنها بچه که برداشت سبزیجات وقتی که او رفت و به اردوگاه. او همیشه به حال عش

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

در حال رشد در میشیگان Murph Wolfson تنها بچه که برداشت سبزیجات وقتی که او رفت و به اردوگاه.

او همیشه به حال عشق را برای باغبانی و حتی دست استاد باغبان وضعیت به عنوان یک بزرگسال. او قبلا نوشت: کتاب در مورد چگونه گیاهان به نفع سلامت اما به تازگی خود را گسترش نوشتن کارنامه به حشیش.

کتاب جدید خود را به سادگی با عنوان "چگونه به رشد ماری جوانا" ارائه می دهد 203 صفحه از مشاوره به طور خاص برای تولید کنندگان مبتدی. ارائه شده در آسان به دنبال فرمت Wolfson را پوشش می دهد موضوعاتی مانند دانه های داخل سالن, مقابل, هوای آزاد, در حال رشد, هیدروپونیک, مراحل رشد گياه و کنترل آفات در میان خیلی چیزهای دیگر.

ماری جوانا چیزی است که او اعتراف می کند او می داند بسیار کمی در مورد.

"این جالب گیاه" Wolfson گفت. "آنها به خوبی رشد می کنند اما به رشد که در آن شما دریافت smokable شاهدانه ترفند این است."

او شروع به آزمایش با رشد خود گلدان گیاهان زمانی که او 13 ساله بود. او 48 سال در حال حاضر.

او گفت: بسیاری از مدرن باغبانی و باغبانی کتاب گرفته شده توسط شاهدانه – ظاهرا هر کس می خواهد به دانستن بیشتر در مورد این گیاه پیچیده است.

در کتاب خود Wolfson توضیح می دهد که شاهدانه گیاه دوپایه است و معنی آن این است زن و مرد بخش است. زن و مرد وجود دارد و گیاهان و همچنین اتفاقی که شامل هر دو جنس نر و ماده گل. نر و ماده در گیاهان رشد می کنند باید به اندازه کافی نزدیک به هم برای نر برای گرده افشانی گیاهان زن, به طوری که آنها شروع به تولید و دانه.

مدرن ترین کشتکار تمرکز تنها بر روی زنان گیاهان و از بین بردن مردان و اتفاقی قبل از آنها فرصتی برای گرده افشانی. دلیل این است که گل یا جوانه از آن چیزی است که مصرف می شود و unpollinated زنان تولید قوی, قوی جوانه با بیشتر THC غنی از رزین.

Wolfson می گوید نر گیاهان هستند که مفید برای پرورش اما به منظور رشد قوی قابل عرضه در بازار, فشار, شما باید برای خلاص شدن از مردان است.

برخی از تولید کنندگان در اتاق که در آن آنها دو رگه عمد به ایجاد دانه که پس از آن به فروش می رسد تا آنجا که $10 در هر دانه.

Wolfson را توصیه نمی کند شروع به رشد, با کیفیت پایین, دانه, و او در مورد راه های مختلف برای جوانه زدن بذور در کتاب خود.

برخی از پرورش دهندگان را انتخاب کنید به کلون از یک مادر/زن گیاه. این به این معنی گیاهان خود را همان مشخصات ژنتیکی از گیاه مادر. نگاهی به کوچک برش از مادر و گیاه آن را در خاک همراه با ریشه هورمونی است که باعث تحریک سلول های ریشه. Wolfson گفت: کلونینگ است که چگونه رشد مورد نظر می توانید فشار دقیقا.

مبتدیان که فکر می کاشت چند دانه را در یک گلدان و قرار دادن آن در یک گنجه بزرگ با نور رشد کافی است کشف خواهد شد که قرار نیست کار بسیار خوبی, می گوید: Wolfson. مشاوره خود را اگر ممکن است برای شروع در حال رشد در یک محل حفاظت شده خارج از داخل ساختمان در حال رشد نیاز به اضافی سطح از پیچیدگی است.

اما حال می تواند مخاطره آمیز باشد بسته به قوانین جایی که شما زندگی می کنند. و قابل مشاهده گیاهان نیز می تواند اهداف برای دزد.

یکی دیگر از گزینه این است که یک فضای سطل,' است که ایجاد یک میکرو رو به رشد محیط با تهویه. Wolfson گفت: شما می توانید بسیار خلاق با یک فضای سطل.

"هوای شگفت انگیز است – اندازه غیر قابل باور است – اما داخل سالن شما می توانید همه چیز را کنترل و تولید بسیار قوی شاهدانه," او گفت:.

اکثریت قریب به اتفاق از آنچه شما در پیدا کردن در قفسه های فروشگاه است که در داخل خانه رشد کرده گفت: به دلیل آن کنترل می شود و همچنین تولید یک مقدار بزرگتر. تولید کنندگان داخلی می تواند تولید با کیفیت خوب جوانه در 10 هفته چرخه متناوب تولید وجود دارد مستمر برداشت.

در مقایسه تولید کنندگان در فضای باز ممکن است تنها در یک یا دو برداشت از یک سال و بسته به اندازه و محل آنها.

تازه واردان نیز ممکن است نمی دانم زیادی در مورد گونه که Wolfson در مقایسه با سیب.

ما می دانیم همه چیز در مورد گالاس عسل, چیپس, کیهانی چیپس و غیره که به طور خاص پرورش برای کیفیت خاص. همان می رود برای ماری جوانا که در آن یک سویه پرورش برای کیفیت مانند طعم و رنگ و قدرت.

او گفت: sativas گونه تمایل به رشد بهتر به طور طبیعی در یک محیط گرمتر اما indicas ناهموار و می توانید زنده ماندن یک شب در سرما.

اگر شما در حال پیشرفته تر رشد Wolfson اختصاص یک فصل هیدروپونیک در حال رشد که در آن شما رشد بدون خاک. آن را کمی پیچیده تر اما کاملا فراموش قادر بود به او گفت.

Wolfson است که در فلوریدا مستقر روزنامه نگار و نویسنده پزشکی حرفه ای. او همچنین صاحب یک سرمقاله خدمات شرکت است که با این نسخهها کار با خود نویسنده منتشر شده. "چگونه به رشد ماری جوانا" است منتشر شده by Simon & Schuster. آن را می توان در کتابفروشی محلی و یا آنلاین.

لیندا توپ یک روزنامه نگار مستقل مستقر در واشنگتن که تحت پوشش طیف گسترده ای از موضوعات از جمله مسائل زیست محیطی سالن شهر هنر و سرگرمی, آموزش و پرورش, و در حال حاضر حشیش میباشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب