Dear Abby: همسایه شکایت همسایه بیش از botched نوسازی حمام

DEAR ABBY: ما دوستانه با ما همسایه درب بعدی که متعلق به یک شرکت پیمانکاری و ما او را استخدام برای نوسازی حمام

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

DEAR ABBY: ما دوستانه با ما همسایه درب بعدی که متعلق به یک شرکت پیمانکاری و ما او را استخدام برای نوسازی حمام ما. در آن زمان ما فکر می کردیم او یک کار فوق العاده است. آن را به نگاه زیبا. متاسفانه او نمی مجموعه ای وان را به درستی و نشت کند و اتفاق می افتد در زیر آن. سه سال بعد ما سقف آشپزخانه آمد. ما مجبور به پرداخت $10,000 برای تعمیر آسیب و کل وان و دوش به حال به حذف و دوباره.

صحبت ما با همسایه ما در مورد آن, و او به نظر می رسید شرمندگی اما پس از صحبت با همسرش که وکیل او گفت: ما گزینه های ما به "خوردن آن" و یا از او شکایت. ما از او شکایت.

مورد اخراج شد قبل از محاکمه در یک فنی و قاضی پیشنهاد ما refile با یک وکیل. ما در حال تلاش برای نشان دادن خودمان در دادگاه ادعا های کوچک و قاضی گفت: آن را دشوار است به انجام زمانی که طرف مقابل یک وکیل است. من آنقدر خشم و تنفر نسبت به آنها که زمانی که من دیدن آنها قلب من پوند است.

ما دیگر کشورهای همسایه در کنار ما است. همه آنها می گویند زن و شوهر حرکت خواهد کرد اما اگر آنها نمی, شما می توانید با ما هر گونه مشاوره در مورد چگونه به مقابله با این اگر ما را انتخاب کنید نه به refile دعوی? او می داند که او در تکمیل این بخش از کار اشتباه است اما همسر او نمی خواهد اجازه دهید او را به انجام کار درست. من دور توسط فقدان اخلاق از مردم ما به عنوان دوستان است. آنها در حال حاضر قطع روابط با کل دایره از دوستان در محله ما بیش از این است. — درست در شرق

عزیز درست: مقصر نیست تنها برای آنچه اتفاق افتاده است; شوهر او است و او مایل شریک است. آنها به همان اندازه اخلاقی به چالش کشیده به ذکر خودت را به تعداد آنها را در حال حرکت در هر زمان به زودی.

از آنجا که شما تمایلی به متحمل شدن هزینه استخدام یک وکیل به نمایندگی از شما در دادگاه در نظر گرفتن گزارش به اداره کسب و کار بهتر و در دولت متعاهد مجوز هیئت مدیره. اگر شما ممکن است صرفه جویی در خانواده یکی دیگر از نا امیدی و پولی از دست دادن شما.

عزیز ابی: من احساس می کنم بهتر است در خود من. من بچه ها را نمی خواهم, من نمی خواهم و نمی خواهم تعهد است. من را پذیرفته اند که من بهتر از خودم اما مادر من که مذهبی است که هنوز هم متقاعد شده است که من می خواهم یک بچه یک روز. او احساس می کند او "می داند که" حتی اگر من به او گفتم چند بار که من قادر نخواهد بود برای رسیدگی به شوهر و یا فرزندان. من انجام بهترین من به پوزخند و تحمل آن, اما من احساس گناه ناامید کننده برای او انجام نمی فانتزی او در مورد من داشتن یک نان آور و شوهر و خيانت همسر با بچه ها.

این نیست که او نمی خواهد به یک مادر بزرگ. او در حال حاضر است اما خواهر من کامل نیست و من نمی خواهم که مادر خواسته به من چه بقیه خواهر و برادر نمی تواند. همچنین من می توانم بگویم این ایده از بودن من دوجنسي می سازد تهوع. او هنوز هم در انکار.

چه می توانم انجام زمانی که او می گوید همه چیز مثل او نمی تواند صبر کنید تا من یک شوهر یا یک بچه از خود و یا هنگامی که او باعث می شود همان تحریک کننده صورت هر زمان که هر چیزی در مورد هر کسی که گرایش جنسی ذکر شده است? — آن را دوست دارد در تگزاس

عزیز آن را دوست دارد: چون به شما گفته اند مادر خود را بارها و بارها که ازدواج و والدین نیست آنچه که شما می خواهید هنگامی که او به ارمغان می آورد آن را تغییر موضوع. اجازه نمی دهد او به شما احساس گناه برای که مایل به زندگی می کنند زندگی خود را در راه شما را مشاهده کنید مناسب. آن است که زندگی خود او نیست و شما قرار نیست در این زمین خود را به انجام برسانند فانتزی و یا به صورت خواهر خود را کسری.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن