مدرسه دوره های آموزشی در تاریخ سیاه چهره جدید موشکافی - Thu, 19 Jun 2020 PST

اکلاهما سیتی – برای چندین دهه بود که آن را مورد بحث کشتار صدها نفر از مردم در یک مرفه سیاه, منطقه تجاری, نزدیک

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

اکلاهما سیتی – برای چندین دهه بود که آن را مورد بحث کشتار صدها نفر از مردم در یک مرفه سیاه, منطقه تجاری, نزدیک به یک قرن پیش بود به عنوان تولسا مسابقه شورش.

تحت استانداردهای جدید طراحی و توسعه توسط معلمان اوکلاهما دانش آموزان خواست در نظر گرفتن تفاوت های بین برچسب و آن را یک "قتل عام" یا "شورش" است که چگونه آن را هنوز هم شرح داده شده در قوانین ایالتی. به طور معمول در نهم و 11th, نمرات, دانش آموزان نیز تشویق به تحقیق بازماندگان و یادگیری دست اول حساب از سال 1921 خشونت است.

"در صورتی که به درستی آموزش داده و سپس هر دانشجوی سال اول است زمینه را برای چرا و چگونه این نوع از چیزی که اتفاق می افتد در ایالات متحده آمریکا گفت:" آرون بیکر یک معلم تاریخ در شهرستان پوتنام منطقه مدرسه در شهر اوکلاهما.

دولت استانداردهای جدید در حال رفتن به مدارس به عنوان یک ملی در گفتگو نژادی و بی عدالتی به ارمغان می آورد جدید موشکافی چگونه آفریقایی سابقه تدریس در سراسر کشور. تظاهرات اخیر بیش از خشونت پلیس همچنین در حال آوردن آگاهی به تعطیلات مهم نیست که به طور گسترده ای تدریس – Juneteenth. جشن, جمعه, این افتخارات روز در سال 1865 که گذشته سیاه بردگی مردم آموخته بودند آزاد شد.

هیچ درسی ملی و یا مجموعه ای از استانداردها برای آموزش تاریخ سیاه در امریکا است. تنها تعداد کمی از کشورها از جمله آرکانزاس, فلوریدا, ایلینوی, می سی سی پی و نیویورک قوانین نیاز است که از آن به تدریس در مدارس دولتی. متحده مجموعه ای از استانداردهای خود را و تاریخچه بررسی دوره اغلب در لمس برده داری بازسازی ظهور Jim Crow قوانین و جنبش حقوق مدنی.

برخی از کارشناسان و مربیان می گویند سیاه تاریخچه درس تمرکز بیش از حد بر خشونت و درد و رنج به جای سیستمیک جنبه نژادپرستی و سفید برتری در حالی که دیگران می گویند در گذشته بوده و مقادیر است.

در تگزاس هیئت مدیره آموزش و پرورش به تازگی تایید شده البته در مطالعات آفریقایی آمریکایی خواهد شد که یک انتخابی برای دانش آموزان دبیرستانی.

دانشگاه تگزاس استاد درگیر در حال توسعه برنامه درسی, Kevin Cokley گفت: خود دانشجویان می گویند که آنها در حال تدریس مقادیر نسخه از تاریخ سیاه در مدرسه بالا است.

"زمانی که من آموزش در مورد برده داری و چه وحشیانه آن بود و های خاص جزئیات بیشتر از دانشجویان بومی تگزاس – نشان می دهد که آنها به یاد نمی جزئیات برده داری که من آنها را در دوره" گفت: Cokley یک استاد روانشناسی آموزشی و آفریقایی و آفریقایی مطالعات. "اغلب آنها شوکه و خشمگین برای پیدا کردن آنها را آموخته بودند اطلاعات من به اشتراک گذاری با آنها."

قتل عام در تولسا اتفاق افتاده بیش از این دوره از 16 ساعت از 31 مه تا 1 ژوئن 1921 هنگامی که سفید حمله اوباش سیاه ساکنان و کسب و کار. به عنوان بسیاری از 300 نفر کشته شدند و صدها نفر دیگر زخمی و هزاران نفر بی خانمان شدند. Tulsa, سیاه, کسب و کار منطقه شناخته شده به عنوان سیاه و سفید وال استریت نابود شد.

اوکلاهما مدارس شده اند نیاز به آموزش پس از قتل عام 2002, اگر چه برخی از مردم بر این باور نبود در حال تدریس در همه جا. Tulsa مدارس برقرار استانداردهای جدید از دو سال پیش که دولت و وزارت آموزش و پرورش به عنوان یک راهنمای استفاده.

قتل عام تا حد زیادی نبود بحث در اوکلاهما تا یک کمیسیون تشکیل شد در سال 1997 به منظور بررسی خشونت است. این کمیسیون به رهبری دولت آمریکا به مردم ایران ، کوین ماتیوز یک تولسا دموکرات که گفت: آموزش جدید استانداردهای نشده مواجه مخالفان اما که برخی از مردم ترجیح داده اند به ترک قتل عام در گذشته است.

"افراد مسن به نام من و گفت:" چرا شما می خواهید را به این بازگشت تا این راز کثیف?'" او گفت:.

ماتیوز گفت: مادر او یک دختر جوان در تولسا در طول قتل عام اما هرگز به او گفتم در مورد خشونت. او یاد گرفته در مورد آن را به عنوان یک فرد بالغ از مادر بزرگ خود را ،

"آن را مانند یک فیلم, من می توانم آن را باور نمی کند در اینجا اتفاق افتاده است" ماتیوز گفت.

LaGarrett پادشاه مدیر مرکز کارتر برای K-12 سیاه و سفید تاریخچه آموزش و پرورش در دانشگاه میسوری گفت که او معتقد است بیش از حد وجود تاکید در این دستورالعمل از تاریخ سیاه بر خشونت است که اغلب در مرکز نژادپرستانه گروه هایی مانند Ku Klux Klan در راه است که نمی کاوش های ظریف و یا بی تفاوتی نسبت به سیاه مرگ و میر.

پادشاه ارائه آموزش در سال گذشته به 300 مربیان سراسر کشور که علاقه مند به تدریس تاریخ سیاه. او انتظار مجازی جلسه این تابستان به شرکت کنندگان بیشتر از حد معمول. او گفت که علاقه رو به رشد باعث می شود او را خوش بینانه اما این تاریخ نیاز به قاب متفاوت. فشار برای تنوع در آموزش و پرورش تا کنون منجر به بیشتر تغییرات ظاهری او گفت: بدون به اندازه کافی تاکید بر نقاط ورود و چشم انداز تاریخ سیاه.

"مردم سفید نمی اذعان Juneteenth اما در عین حال قرار است ما را به یک کشور که معتقد به آزادی است. ما آموخته اند 4 ژوئیه 1776 است که استقلال واقعی روز اما آن را نه" پادشاه گفت:. "اکثریت قریب به اتفاق مردم سیاه و سفید هنوز به بردگی گرفته شده."

لارنس Paska مدیر اجرایی شورای ملی برای مطالعات اجتماعی گفت: مدارس باید آماده برای کمک به راه رفتن دانش آموزان از طریق سوال در مورد تبعیض تظاهرات و خشونت نژادی و به هنگام بازگشت در پاییز.

"مفهوم" آیا ما یک درسی است که پاسخگو به نیازها و تجارب دانش آموزان ما در حال حاضر؟' که یک سوال مهم در مدارس نیاز به درخواست" Paska گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب