فریمن فایل: بورن کتاب یکی از 3 پروژه های اخیر برای وودبری نویسنده

برنده جایزه نویسنده برایان فریمن نیست خیلی متاسفم او و همسرش مارسیا در حال منزوی کردن خود در وودبوری صفحه اصلی

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

برنده جایزه نویسنده برایان فریمن نیست خیلی متاسفم او و همسرش مارسیا در حال منزوی کردن خود در وودبوری صفحه اصلی. فریمن که می نویسد روانی پلیسی نیاز به زمان را به پایان برساند گذشته از سه سال 2020 پروژه های.

در ماه جولای اولین کتاب خود را در Robert Ludlum را جیسون بورن سری منتشر خواهد شد. سپتامبر به ارمغان می آورد جدید هیجان انگیز شامل مینه سوتا کارآگاه Jonathan گشاد گشاد راه رفتن. یک رمان مستقل نزدیک تکمیل خواهد شد منتشر شده ماه فوریه آینده. علاوه بر گام کتاب فریمن می نویسد جداگانه سری های کابین بولتون و فراست ایستون و او نوشته شده شش stand-alone رمان.

فریمن اولین گام هیجان انگیز "غیر اخلاقی" برنده راز نویسندگان بین المللی Macavity جایزه بهترین رمان اول. "خون ریخته" و در سال 2013 به تنهایی برنده جایزه بهترین رمان از بین المللی هیجان انگیز نویسندگان سازمان "صدای داخل" از فراست Easton سری برنده مینه سوتا کتاب جایزه. کتاب خود را فروخته اند و در 46 کشور (او به خصوص محبوب در اروپا) شده اند و از ترجمه به 22 زبان.

صحبت ما با 57 ساله نویسنده در مورد خود مشغول سال و کتاب های جدید.

"بورن تکامل" (Putnam, فروش جولای 28)

"من واقعا لذت بردم از نوشتن این کتاب با این آدرنالین سوخت صحنه های اکشن" فریمن می گوید: خود را بین المللی تریلر جاسوسی های یاد جیسون بورن.

فریمن به نظر نمی رسد ترسیده بودند با در نظر گرفتن بیش از یک شخصیت محبوب میلیون ها نفر از خوانندگان در سراسر جهان یک شخصیت برای آنها دو قبلی نویسندگان را اختراع mythos, نه به ذکر است چهار فیلم با بازی مت دیمون به عنوان بورن.

بورن مبهم مرد است که dissociative amnesia معرفی شد توسط Robert Ludlum در "هویت بورن" در سال 1980 توسط "The Bourne Supremacy" و "اولتیماتوم بورن." زمانی که Ludlum نقل مکان به دیگر کتاب حق رای دادن گرفته شده توسط اریک ون Lustbader نوشت که 11 بیشتر نبردهای هیجان. در سال 2018 ون Lustbader هم می خواستم برای انجام پروژه های دیگر. بنابراین Ludlum و مستغلات به دنبال یک نویسنده جدید.

"حدود 20 سال پیش من یک تماس از من عامل در نیویورک" فریمن به یاد می آورد. "آنها به دنبال کسی را بیش از این سری است و من می خواهم به پرتاب کلاه من در حلقه ؟ من گفت: من می خواهم آن را دوست دارم. من یک Ludlum فن تمام زندگی من است. 'The Bourne Identity' یکی از من تمام زمان های مورد علاقه پلیسی. من آن را خوانده ام در بسیاری از مواقع از آن برای اولین بار بیرون آمد و من احساس من می تواند قطره به جیسون جهان است. پس از چند ماه سکوت من تماس بگیرید که پوتنام از من خواست برای نوشتن بورن. من به نام ویرایشگر صحبت در مورد چشم انداز از آنچه من می خواهم انجام نقشه برداری از یک طرح مفهومی و ما به مسابقات هستند. زمانی که این کتاب انجام شده Ludlum خانواده به معنای واقعی کلمه نمی خواهید به تغییر یک کلمه. که من افتخار است."

انفجاری افتتاح "بورن تکامل" مکان های جیسون و girfriend در یک جشنواره که در آن او کشته در تیراندازی و کشتار. بورن معتقد است Treadstone — آژانس ساخته شده است که او که او چه کسی است — در پشت این قتل است. هنگامی که یک نماینده کنگره است ترور بورن قاب برای جرم و جنایت است و شکار توسط رفقای قدیمی در Treadstone به عنوان به خوبی به عنوان یک جهانی دوز و کلک با تکنولوژی بالا میلیاردرهای که او را استخدام برای پیدا کردن در مورد مرموز Medusa گروهی که می خواهد را در سراسر جهان از طریق دستگاه های الکترونیکی است که تغییر رفتار است.

فریمن می گوید: "بورن تکامل" است که تقریبا مستقل است که هیچ ربطی به کتاب اریک ون Lustbader نوشت.

"من در تلاش بود برای رفتن به Ludlum اصلی چشم انداز ویژگی های این یاد قهرمان," او می گوید. "من سعی کردم به گرفتن جنبه های اساسی بورن به عنوان یک قهرمان که مجروح شده است و هویت خود را از دست می دهد با هیچ حس از چه نوع انسان است كه قاتل و یا اخلاقی ، که اخلاقی ابهام درایوهای کل شخصیت و آنچه که من می خواستم به تصرف در این کتاب است."

"بررسی های اولیه در حال دادن "بورن تکامل" thumbs-up. ناشران هفتگی: "فریمن به درک شرکت از بورن را درهم پس زمینه به علاوه مهارت های لازم برای نگه داشتن عمل جلو و مرکز. بورن طرفداران امید برای یک encore از این نویسنده با استعداد."

"مراسم تشییع جنازه برای یک دوست" (سنگ سیاه و سفید, چاپ و نشر, Sept. 22) و گشاد گشاد راه رفتن بر روی صفحه نمایش کوچک است.

فریمن جشن Jonathan گشاد گشاد راه رفتن را 15th anniversary با "تشییع جنازه برای یک دوست" 12th, در این سری محبوب در مورد یک دلوت بر اساس پلیسی آغاز شد که در سال 2005 با "غیر اخلاقی است."

در "مراسم تشییع جنازه برای یک دوست" گشاد گشاد راه رفتن بهترین دوست باعث می شود یک بستر مرگ اعتراف است که او محافظت گام توسط پوشش تا قتل. زمانی که پلیس حفاری تا از دوستان در حیاط آنها پیدا کردن یک بدن با گلوله سوراخ در جمجمه. مرد شده بود دیشب در یک سوراخ, اما در حال حاضر آن را به یک پرونده قتل و گام اولیه است مشکوک.

فریمن هرگز منحرف از آنچه که او گفت: مطبوعات پیشگام زمانی که اولین کتاب خود را منتشر شد: "من علاقه کتاب در مورد احساس serial killers. من امیدوارم که من می نویسم پلیسی که از لحاظ احساسی گرد رسیدن به یک شرایطی به هیچ وجه با هیچ مصنوعی راه حل یک حس قوی از مکان ها و شخصیت های خوانندگان واقعا دوست دارم."

گشاد گشاد راه رفتن طرفداران خواهد بود خوشحال می دانیم که قهرمان ما ممکن است رهبری برای تلویزیون است. "از دفن جای" پنجم در گام کتاب است و انگیزه برای یک امکان جدید, هیجان انگیز, درام, سریال.

"AMC سفارش یک خلبان اسکریپت" فریمن نشان می دهد. "مارسیا و من مشغول به کار در این دو سال. آن را سخت به نگه داشتن آن آرام است."

این ایده از آنجلا Bromstad رئیس جمهور سابق NBC Universal, که متولد شد در Grand Rapids, Minn. او به عنوان خوانده شده 'از دفن, محل,' مجموعه در دولوت و Grand Rapids و آن را دوست داشتم.

"آنجلا احساس میانه بوده است از دست رفته در تلویزیون های جرم و جنایت را نشان می دهد" فریمن می گوید. "خیلی تمرکز در سواحل غرب یا شرق ساحل. او به دنبال یک تریلر سری که آغوش کیفیت از میانه. آنجلا تولید شرکت با David Semel ("جالوت") و یکی از مدیران تلویزیون در هالیوود با سابقه برای خلبانان که تبدیل به سری. من صحبت چندین بار به سرب نویسنده Kelly Masterson ("کشتن کندی"). او را بخوانید و دوست داشت همه گام رمان و سخت در تلاش است تا درست شد به کتاب و سریال, اما این است که هالیوود پس از 18 میلیون چیزهایی که می توانید تغییر دهید و در طول راه."

هنوز هم آمده

"این شجاعانه ترین و غیر معمول و هیجان انگیز من نوشته ام" فریمن می گوید از رمان مستقل منتشر شود در سال آینده. "این کلاسیک برایان فریمن اما بسیار متفاوت از گذشته است."

اگر چه اکثر توجه به Freeman, سری, او می گوید: او standalones به طور فزاینده ای محبوب. او امتیاز خود را به جدید ترین, "تیف ریور فالز" در مورد مینه سوتا نویسنده که کتاب در حال آمدن به زندگی است.

"'تیف ریور فالز' تا به حال شگفت آور, اجرا," او می گوید. "این احساسی که کتاب را دریافت کرده بود این راه من می خواهم امیدوار بود. خوانندگان گفت: آنها با گریه به عنوان آنها به عنوان خوانده شده آخرین فصل است. مطمئن باشید من گریه میکرد که من آنها را نوشت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب