طرفدار هاکی زنان ارتباط باعث می شود تورنتو بخشی از آن پنج شهرستان منطقه ای طرح برای رویای شکاف تور

حرفه ای زنان بازیکنان هاکی انجمن وارد فصل دوم خود را با برنامه های regionalize ساختار آن توسط پایگاه بازیکنان

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

حرفه ای زنان بازیکنان هاکی انجمن وارد فصل دوم خود را با برنامه های regionalize ساختار آن توسط پایگاه بازیکنان در پنج hub شهرها از جمله تورنتو — در حالی که همچنین در ادامه رویای آن شکاف تور سری از توقف سفر در سراسر شمال امریکا است.

گروه 25 بازیکن را به تمرین در میدان در GTA مونترال, Calgary, نیوهمشایر و مینه سوتا که در آن آنها خواهد شد که دسترسی به اختصاص اتاق پانسمان قدرت و امکانات تهویه و همچنین حمایت از کارکنان و مربیان کانون چهارشنبه اعلام کرد.

تصمیم به ایجاد مرکز شهرستانها از بازخورد PWHPA دریافت شده از اعضای آن پس فصل اول خود را.

از ناحیه ساختار اجازه می دهد تا PWHPA به تمرکز منابع خود را در پنج سایت که در آن بازیکن می تواند نگه دارید کامل شیوه ها و برنامه نمایشگاه بازی های خود را برای افزایش زمان بازی گذشته از یک هنوز-به-می شود-تعیین برنامه از شش به هشت رویای شکاف تور متوقف می شود.

در سال گذشته این انجمن تا به حال گروه های جمع آوری شده در هشت سایت هایی که فاقد بازیکنان به اندازه کافی برای نگه داشتن یک تمرین کامل. بازیکنان نیز تا به حال شانس محدود به رقابت در بازی ها با چند نمایشگاه و مسابقات برنامه ریزی شده حدود شش تعطیلات آخر هفته طولانی رویای شکاف حوادث.

"ساختار جدید را فراهم می کند بازیکنان با حرفه ای تر آموزش محیط زیست به طور منظم است که به ما اجازه می دهد برای قرار دادن بهترین محصول از زنان حرفه ای هاکی روی یخ روزانه" دو بار در ایالات متحده المپیک و PWHPA رئیس جمهور هیئت مدیره کندال Coyne Schofield در بیانیه ای گفت.

این PWHPA تاسیس شد یک سال پیش پس از سقوط از شش تیم کانادا هاکی زنان لیگ. عضویت در آن ساخته شده است حدود 200 بازیکنان — از جمله اعضای متحده و کانادا تیم های ملی — که متعهد به رقابت در آمریکا مبتنی بر زنان ملی هاکی لیگ.

ناراضی با محدودیت های مالی از بخش خصوصی سرمایه گذار-حمایت NWHL این PWHPA به جای دفاع برای ایجاد یک لیگ حرفه ای با در دراز مدت پایدار اقتصادی ،

این PWHPA اعلام می آید چند هفته پس از NWHL اعلام کرد آن را با اضافه کردن یک ششم تیم – و برای اولین بار در کانادا – با گسترش به تورنتو فصل آینده است.

25 بازیکن منطقه ای فهرست اسامی انتخاب خواهد شد پس از ازمایش و اعضای مستقر در این مناطق خواهد شد فرصت را به رقابت در بازی.

"توسط تغلیظ مناطق ما کمی بیشتر به ما اجازه خواهد داد برای ارائه بهتر منابع در این مناطق برای ما بازیکنان" PWHPA اجرایی عضو Jayna Hefford گفته آسوشیتد پرس از طریق تلفن.

"این یک اولویت برای ما به افزایش سطح تعهد و ارائه منابع اضافی برای ورزشکاران ما به توسعه و انجام در بالاترین سطوح," او اضافه شده است. "این به هیچ وجه جایی که ما فکر می کنم آنها نیاز به بود یا باید باشد اما هدف ما همیشه خواهد بود به ارائه حرفه ای ترین تجربه ای که ما می توانیم."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

PWHPA بازیکنان پرداخت نشده, اما آنها به وعده های غذایی خود را, سفر, یونیفرم, امکانات و هزینه های برداشت در سال گذشته توسط تعداد زیادی از حامیان مالی شرکت ها از جمله Budweiser مخفی آدیداس و Unifor کانادا بزرگترین بخش خصوصی اتحادیه. این PWHPA نیز تا به حال حمایت از بازیکنان NHL' انجمن و چند تیم NHL از جمله تورنتو افرا برگها آریزونا کویوتس آگهی های فیلادلفیا و واشنگتن پایتخت که در پخش نهایی دو رویا فاصله توقف در شبکه خود را.

هر چند coronavirus همه گیر شده و باعث عدم اطمینان اقتصادی برای بسیاری از شرکت های Hefford گفت اولیه بحث نشان می دهد بسیاری از, اگر نه همه از PWHPA شرکت همکاران متعهد به حمایت از بازیکنان دوباره در فصل آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن