COVID-19 وضعیت در ایالات متحده پیچیده Blue Jays قصد دارد به بازی در خانه رسمی می گوید

اتاوا—کانادا معاون بهداشت افسر می گوید دولت فدرال خواهد بود داشتن "های مختلف گفتگو" با تورنتو بلو جیز در مورد

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

اتاوا—کانادا معاون بهداشت افسر می گوید دولت فدرال خواهد بود داشتن "های مختلف گفتگو" با تورنتو بلو جیز در مورد بازی به طور منظم فصل بازی در Rogers Centre اگر ایالات متحده و کانادا شد و در مراحل مشابه را در کنترل COVID-19 بیماری همه گیر.

دکتر هوارد Njoo گفت: بحث در حال حاضر بین دولت کانادا و لیگ اصلی بیس بال تیم اما او گفت: این موضوع از داشتن هر دو جیز آبی و آمریکایی مبتنی بر تیم به طور مستمر عبور از آمریکا و کانادا مرز پیچیده ایده های میزبانی وب به طور منظم فصل بازی.

Njoo گفت: فدرال و انتاریو و تورنتو دولت راحت شد با اقدامات جیز آبی در محل قرار داده و با خیال راحت به عنوان یک تیم در Rogers Centre.

اما در مورد این مسئله از عبور از مرز او گفت: کانادا در یک مکان مختلف از ایالات متحده آمریکا با توجه به COVID-19.

"این موضوع از فصل به طور منظم من فکر می کنم من صحبت شد به پتانسیل سفر در سراسر ایالات متحده و کانادا مرز نه فقط جیز آبی ترک شهر و آمدن دوباره پس از یک سفر جاده ای بلکه برای تیم های آینده, که همچنین واضح است که کاملا متفاوت بازی توپ" Njoo گفت.

"کسانی که بحث ادامه دارد اما آنچه که من می گویم و شما قطعا می توانید نگاهی به, داده, است که اوضاع در کانادا و ایالات متحده به من می گویند از خالص اپیدمیولوژیک نقطه نظر بسیار متفاوت است."

Njoo گفت: در حالی که در کانادا به طور معمول پرونده حدود 300 جدید COVID-19 موارد روزانه, ایالات متحده سوابق بیش از 60 ، 000 مورد در هر روز است.

"و قطعا این وضعیت به نظر نمی رسد که تغییر سرعت در ایالات متحده," او اضافه شده است.

جیز اعلام کرده اند ترجیح خود را به بازی در Rogers Centre. گزینه های ذکر شده اند TD Ballpark را در Dunedin, Fla., در وسط یک coronavirus نقطه داغ یا Sahlen زمینه در بوفالو, n. y. که در نظر گرفته شده است تا عمده-لیگ استانداردهای. Dunedin است جیز آبی' بهار-سایت آموزش در حالی که بوفالو به جیز آبی' سه گانه-A وابسته است.

Njoo گفت: حتی اگر تیم بازدید از تورنتو پایبند به همان استانداردها و پروتکل های موضوع باقی مانده است که جیز آبی خواهد شد از رفتن به آمریکا برای سفرهای جاده ای و آینده را در طول مرز.

"اگر (بازدید تیم) آیا آمدن به کانادا و اونجا خیلی تنگ قرنطینه حباب آنها نمی ترک هتل و فقط به بازی که یکی از جنبه های" او گفت:.

"اما من می توانم درک برای آبی جیز برای بازیکنان که بازی سختی است زیرا آنها تا به حال این بسیار تنگ قرنطینه و کار حباب برای بهار آموزش در اینجا در کانادا. اما اگر آنها به ترک کانادا و رفتن در یک سفر جاده ای, آن را سخت به نگاه همه عوامل درگیر در شرایط از آنچه خطر ممکن است برای خود ترک کانادا و سپس بازگشت.

"پس وجود دارد بسیاری از عوامل در بازی, و من نمی توانم تظاهر به دانستن همه امکانات و چیزهایی که نیاز به نگاه شود اما قطعا من فکر می کنم یک موضوع مهم در شرایط سفر به عقب و جلو در سراسر مرز آمریکا."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

جیز آبی' بازکن فصل است در تاریخ 24 ژوئیه در خلیج تمپا. خانه درب بازکن ژوئیه 29 در برابر واشنگتن است.

2020 فصل 60 بازی از معمول 162.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن