غصب و آمریکای شمالی ثروتمندترین کورس مرگبار در 7

غصب برنده 2016 Breeders' Cup کلاسیک و قهرمان سه ساله نر که در آن سال در راه خود را به تبدیل شدن به شمال امریکا

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

غصب برنده 2016 Breeders' Cup کلاسیک و قهرمان سه ساله نر که در آن سال در راه خود را به تبدیل شدن به شمال امریکا تمام وقت پیشرو پول نان آور درگذشت. او هفت.

Juddmonte مزارع گفت: غصب شد معدوم شنبه و پس از بیمار شدن. این Lexington, Ky., مزرعه پرورش گفت: معلوم نیست چه بیماری بود و یک کالبد گشايی برنامه ریزی شده است.

Juddmonte گفت: غصب شده بود موفق پرورش فصل تا هفته گذشته هنگامی که آن را به حالت تعلیق در آمد چرا که از آنچه در ابتدا مشکوک به درد گردن. روز بعد او خود را در غرفه و تلاش برای به دست آوردن او را به عقب تا ناموفق بودند. او گرفته شده بود به یک بیمارستان حیوانات در لکزینگتون برای تست.

"متاسفانه غصب شد و هنوز هم قادر به ایستادگی پس از چهار روز طاقت فرسا برای او" Juddmonte در بیانیه ای گفت. "او را به مبارزه با ارزش به او در مسیر مسابقه تبدیل به یک چالش در مراقبت از خود. وقتی که جدی ثانویه مسائل مربوط به سلامت در مجموعه تصمیم گیری ساخته شده بود به او را به خواب."

آموزش توسط Hall of Famer باب Baffert, غصب تا به حال هفت برد در 11 حرفه ای شروع می شود و درآمد از $17,422,600 (ایالات متحده) ساخت و او را در شمال امریکا تمام وقت ثروتمندترین تجربه.

غصب شد و تربیت در کنتاکی و خریداری برای $560,000 توسط Juddmonte مزارع این مسابقه بهره برداری از شاهزاده خالد بن عبدالله عضو عربستان سعودی در خانواده سلطنتی است. به عنوان یک گیاه یک ساله, غصب را دندان جلو بودند زدم پشت به احتمال زیاد نتیجه در حال لگد توسط اسب. یک دندان آلوده شد و حذف شد که تا به حال تاثیر کمی.

پس از شروع مسابقه حرفه ای خود را در کالیفرنیا تحت Baffert, غصب سفر شرق به ساراتوگا در سال 2016 و در زمان یک گام عمده در کلاس. او سهام اولین برابر Preakness برنده Exaggerator و بلمونت برنده خالق در Travers.

غصب منفجر دور رقابت برنده 13 1/2 طول و فوق العاده آهنگ رکورد با زمان 1:59.36 برای 1 1/4 مایل سریعترین در مسابقه را 147 سال سابقه.

"او واقعا شگفت انگیز است و من قصد دارم به دست او را با تمام قلب من" توییتی سالن از شهرت سوارکار اسب دوانی شدن مایک اسمیت. "سریعترین مایل و سه ماهه من همیشه رفته!"

خاکستری کلت به دنبال با یک پیروزی در Breeders' Cup کلاسیک سبقت کالیفرنیا کروم در فینال furlongs به پیروزی یک نیمه از ظهر. غصب به دست آورده گرفتگی جایزه به عنوان قهرمان سه ساله نر. برای شروع چهار سال فصل غصب برنده 2017 Pegasus جام جهانی در برابر دو اسب از سال کالیفرنیا کروم در مسیر دیگری رکورد در گلف استریم به دنبال پیروزی در دبی, جام جهانی در برابر یک رشته که شامل تفنگ دونده.

"در آن طول می کشد بسیاری را به من گریه اما من گریه کردم امروز صبح وقتی که من شنیده اخبار" Baffert گفت از پایگاه خود در سانتا آنیتا در کالیفرنیا است. "من تا به حال هرگز یک اسب که انداخت در چهار جادویی نژادها در یک ردیف که شد خاموش نمودار. او فقط درخشان."

Baffert به مدت طولانی در نظر گرفته 1973 برنده تاج سه گانه دبیرخانه به عنوان حامل استاندارد برای اسب.

"من انداخته غصب در برابر آن اسب," او گفت:. "من هرگز می گویند که در آن زمان آن را موهن بمقدسات اما من باور او این بود که نوع اسب است."

پس از بازگشت به آمریکا از دبی, اما, غصب رنج می برد سه زیان مستقیم و بازنشسته شد. "او فقط نمی خواهید برای اجرای" Baffert گفت.

با وجود داشتن تنها چهار شرط پیروزی های بزرگ دستی برای کسانی که برنده به او اجازه تبدیل شدن به پیشرو پول برنده در شمال امریکا است.

Baffert به یاد می آورد که ادعای بیجا نبود مجروح در طول مسابقه حرفه ای خود را.

"او مانند آهن" مربی گفت. "من می توانم که اسب خسته است. او هرگز در باد (بعد از یک مسابقه) او فقط می خواهد یک نفس عمیق بکشید. حتی در دبی او آمد مانند آن چیزی بود."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Baffert و همسرش جیل قادر به خود را قبل از Kentucky Derby زیارت به Lexington به بازدید غصب و Baffert دیگر بالا بازنشسته ستاره این سال به دلیل مسابقه به تعویق افتاد با این بیماری همه گیر کوروناویروس. اما غصب sired سه محصول در گل میخ و Baffert است که به دنبال به جلو به دیدن فرزندان خود را.

"من واقعا بر این باور است که در اسب," او گفت:. "من تربیت شده خود من مادیان را به او."

گفت: داگلاس ارسکین Crum مدیر عامل شرکت Juddmonte گروه "فیزیکی خود را و ویژگی های شخصیتی در حال عبور به شدت به فرزندان خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن