MLBPA می گوید بازیکنان را گزارش; ایمنی پروتکل آخرین مانع برای بیس بال - سه شنبه, 23 Jun 2020 PST

لیگ بیس بال بازیکنان ارتباط آگاهانه لیگ جمعه که اعضای آن را گزارش برای زمستان آموزش 1 ژوئیه به یک جزء اصلی برا

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

لیگ بیس بال بازیکنان ارتباط آگاهانه لیگ جمعه که اعضای آن را گزارش برای زمستان آموزش 1 ژوئیه به یک جزء اصلی برای بیس بال بازگشت.

تنها راه باقی مانده مانع حصول اطمینان از رمان coronavirus وجود ندارد ، و یا اگر آن را ندارد که تاثیر بسیار ناچیز است.

که اخبار آن را شکست و در مدت کوتاهی پس از 5 p. m. مهلت باید استنباط برخی از سطح خوش بینی از کسانی که مایل به دیدن دوباره بیس بال. اما این دو طرف و سست موافقت نامه با هم مانند کودکان نوپا و چاقو — آن را سخت به آنها اعتماد.

این جمعه هم نشان دهنده یک گام مهم به سمت پایان دادن به این طولانی و گاهی اوقات مسخره اختلاف کار است که به ظاهر به یک نتیجه گیری در دوشنبه هنگامی که MLB کمیسر راب مانفرد گفت که پیاده سازی 60 بازی فصل در دو شرایط: که بازیکنان به توافق برسند به گزارش ژوئیه 1 و دو طرف توافق بر سلامت و پروتکل های ایمنی.

اگر چه بخش دوم که از لحاظ فنی پیچیده نیست تا مهلت وجود دارد هیچ نشانه ای از آن را محول به دیگر تند و زننده اختلاف است. و در حالی که هنوز هم وجود دارد برخی از عقب و جلو رفتن ما حداقل یک چارچوب کلی از آنچه هر دو طرف را نگاه کنید برای به انجام رساندن. که عبارتند از:

  • اجتماعی فاصله هر جا که امکان پذیر است که می تواند به نوبه خود می ایستد به بالفعل dugouts. اساسا در هر نقطه اما این بازی خود بازیکنان و مربیان و کارکنان را تشویق به نگه داشتن 6 پا از فضا.
  • این معلوم نیست چه عذاب خواهد بود اما شما باید انتظار برای دیدن بالا-سپاس آغوش یا تف از هر نوع.
  • بازیکنان حال گفت: برای جلوگیری از دوش که می تواند یک نقطه درگیری به ویژه در میان کسانی که ممکن است باید به بازی یک بازی در 95 یا 100-درجه حرارت و سپس هیئت مدیره یک هواپیما به یکی دیگر از شهرستان.
  • اجتناب از Ubers تاکسی یا دیگر سوار-به اشتراک گذاری خدمات و از در ballpark.
  • درجه حرارت خواهد شد بررسی می شود در طول روز و COVID-19 آزمون انجام خواهد شد یک بار در هفته.

وجود دارد بیشتر خواهد شد بدیهی است. و احتمالا متنوع بیش از حد. اولین بار, ایمنی و بهداشت مطرح شد با نتیجه 67-صفحه سند تحویل از لیگ به بازیکنان است که آنها به عنوان خوانده شده و ارائه بازخورد.

این مهم است که توجه داشته باشید که این گفت و گو در این بخش از توافق شده است به طور مداوم مثبت در سراسر. تا آنجا acrimony عنوان شده است وجود دارد بیش از پول و منابع در هر دو طرف باید به طور مداوم ابراز خوش بینی آنها در نهایت توافق بر سلامت و ایمنی است.

"لیگ و تیم ما به اشتراک بگذارید بهترین منافع" یک بازیکن گفت. "این یک پیروزی برای همه اگر بازیکنان ماندن در این زمینه است."

آن را نیز یک برنده اگر بیس بال است و قادر به نجات چیزی از این فصل اگر آن را قادر به پرتاب کنار ستیز بحث و بی اعتمادی شکل و خارج چگونه به بازی بازی های ورزشی بازی آن را به خوبی و سرگرم کننده است.

یک گام مهم بعدی برای پیگیری در اینجا شامل برگشتی. تا به حال دو طرف به یک توافق postseason به احتمال زیاد خواهد بوده است گسترش از 10 به 16 تیم. در حال حاضر پس از مانفرد تا به حال به تحمیل یک فصل آن نشسته در 10.

اما با چند هفته قبل از روز افتتاحیه — جولای 24 — این چیزی است که آنها می توانید سعی کنید از هر دو طرف ایستاده و به پول و به دست آوردن قرار گرفتن در معرض گسترش postseason.

بازیکنان شد 25 میلیون دلار تضمین حذفی استخر در سال 2020 اما شاید این دو طرف می تواند سکوی پرشی کردن بهداشت و ایمنی مذاکرات و انجام این قطعه کلیدی را به عنوان به خوبی.

آنها همچنین هر دو بهره مندی از پخش پیشرفت دوم قطعه گلوله از معامله ای است که هرگز اتفاق افتاده است.

بازیکنان با پوشیدن میکروفن می تواند افزایش بیس likability. طرفداران می تواند شاید درگیر کمی بیشتر و این مهم به دلیل بیس بال باید فروش آن بازی و آن ستاره.

ورزش باید ارائه قانع کننده تلویزیون محصول برای طرفداران آن پس هیچ کس نمی خواهد به تماشای بازی ها از غرفه.

آنها همچنین نیاز به حل و فصل برخی از بیس بال-نوع مسائل: آیا برای شروع فوق العاده نوبت با یک دونده در پایه دوم اگر آنها می خواهند به هر گونه تغییر قوانین در تعویض و ساخت رسمی پارچ دیگر ضربه در لیگ ملی برای سال 2020 است.

این برنامه خواهد بود یکی دیگر از عوامل به عنوان آن باید بازنگری شده و همچنین. با 60 بازی برابر نه تیم شانس وجود دارد MLB می تواند با یک 40-20 تقسیم طرفدار مخالفان تقسیم با 10 بازی در برابر کسانی که چهار باشگاه ها و چهار برابر پنج از دیگر لیگ.

این شهر همچنین دارای یک کمی بیش از نه هفته به برنامه این بازی ها به معنی تیم را تنها شش روز خاموش در 66 تاریخ.

کردن زمینه های کشمکش و ذکراست که مصرف گذشته 88 روز است به احتمال زیاد بیش نیست. با اجازه مانفرد پیاده سازی یک فصل MLBPA حفظ حق خود برای تنظیم یک شکایت که برخی از تحلیلگران تخمین زده می شود ارزش تا آنجا که $900 میلیون باید این بازیکنان را به نفع خود.

در حالی که نمی خواهد تاثیر فصل بهداشت و پروتکل های ایمنی قطعا به خصوص در حال حاضر. به همین دلیل است که باید به واجب بودن هر دو این گروه ها برای پیدا کردن زمینه های مشترک و ایجاد پارامترهای هر کس برای حفظ و سالم است.

"وجود دارد رفتن به گسترده غربالگری تست و تمیز کردن پروتکل هایی است که ما قصد داریم برای قرار دادن در محل" دزدان دریایی جمهور تراویس ویلیامز گفت: پیتسبورگ تکنولوژی شورا در طول یک ماه ژوئن 1 پخش. "لیگ کار کرده است با کارشناسان بهداشت و درمان. ما در حال همکاری با کارشناسان بهداشت و درمان به منظور واقعا تدوین و فرموله کردن آنچه که به نظر می رسد.

"من فکر می کنم ما تا حدود 70 یا 80 صفحه دستی در این نقطه در تمام پروتکل های مختلف است که ما در حال رفتن به دنبال به منظور مطمئن شوید که ما یک محیط امن."

---

©2020 Pittsburgh Post-Gazette

بازدید از Pittsburgh Post-Gazette در www.post-gazette.com

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب