مراقبت از سالمند طرفداران وزن در مراحل بعدی برای منگنز سالمندان در میان coronavirus

آماده برای دیدن مادر بزرگ و چهره به چهره? پس از سه ماه از مستندات در نظر گرفته شده برای محافظت از سالمندان و ج

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

آماده برای دیدن مادر بزرگ و چهره به چهره? پس از سه ماه از مستندات در نظر گرفته شده برای محافظت از سالمندان و جمعیت های آسیب پذیر از COVID-19, مقامات بهداشتی دولت به تازگی منتشر شده دستورالعمل برای هر دو آزاد و "پنجره باز" بازديد در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

این یک تغییر است که برخی از سالمند مراقبت از طرفداران call سر رسیده و یکی از چندین مرحله است که بسیاری از سالمندان و خانواده های آنها خواسته بود مینه سوتا وزارت بهداشت در نظر بگیرید. بیشتر در حال آمدن است.

"بله اجازه می دهد ساختار بازدیدکننده داشته است باید انجام شود" گفت: Eilon Caspi یک مشاور در زوال عقل رفتار و کمکی عضو هیات علمی در دانشگاه مینه سوتا دانشکده پرستاری. "این احتمالا باید انجام شده است هفته پیش. چرا این کار را در خارج از منزل اگر ما می دانیم که در خارج از منزل می تواند امن تر از داخل خانه با ماسک در؟"

Caspi افزود: "من نمی گویم ما باید اعضای خانواده فقط راه رفتن در. خواهد بود که بی پروا. (اما) ما گزارش از ساکنان در حال مرگ از انزوای اجتماعی در گواهی مرگ به عنوان یک علت دوم مرگ است."

هنوز هم دیگران که صحبت کردن برای سالمندان می گویند در کنار ramped تا, تست, شدید احتیاطی — حتی ممنوعیت بازديد خانواده — است موجه شده اند داده می شود که چگونه به سرعت COVID-19 می rip از طریق مراقبت دراز مدت مرکز. ایالت 80 درصد از شناخته شده COVID مرگ و میر شده است در جمع امکانات مراقبت.

در اوایل ماه ژوئن دولت وزارت بهداشت شناسایی چهار امکاناتی که تا به حال به سمت بالا از 100 مورد تأیید رمان coronavirus بین ساکنان و کارکنان از جمله دو محل با بیش از 50 ساکن مرگ و میر هر کدام.

"(جمع مراقبت) کاملا خواسته های شخصی تماس از دیگر انسان که در آینده از خارج چند بار در روز" گفت: دکتر جیمز Pacala یک دانشکده پزشکی دانشگاه مینه سوتا استاد و رئیس جمهور گذشته آمریکا سالمندان جامعه است. "وجود دارد هیچ جایگزینی. هیچ تصویری اپل است که می تواند کمک به خانه سالمندان مقیم خارج شدن از تخت یا توالت درستی و یا قرار دادن در دندان مصنوعی خود را."

حرکت رو به جلو چه چیز دیگری باید, دولت, صنعت و خانواده های عزیزان انجام می شود متفاوت است که آن را می آید به حفاظت از آن در دراز مدت مراقبت از ویروس ؟ در اینجا که در آن شش مراقبت از سالمند طرفداران ایستاده در این سوال:

کریستین SUNDBERG, بزرگان صدای خانواده طرفداران

کریستین Sundberg

کریستین Sundberg مدیر اجرایی سالمند صدای خانواده طرفداران یک ائتلاف است که در سال 2017 در اطراف مسائل سالمند آزاری و غفلت در جمع مراقبت از تنظیمات.

"من فکر می کنم ما نیاز به نشستن با هم — طرفداران و (دولتی) وزارت بهداشت — برای کشف کردن چه چیزی را حس می کند برای ملاقات. وجود دارد رفتن به خطرات مهم نیست که چه کار می کنیم. اما از اين نقطه نظر این است که گرفتن وخیم. مردم به میزان قابل توجهی کاهش است.

"و ما می دانیم که این جداسازی این است که کشتن برخی از آنها. انزوا شده است شناخته شده به عنوان یک انتقادی و سلامت روانی مسئله به خصوص برای افراد مسن. به خصوص در حال حاضر در طول تابستان وجود دارد باید در راه است که آنها می توانید ببینید در خارج یا این که این تسهیلات می تواند کمک به ارائه یک منطقه امن برای آنها را ببینید."

MARY JO جورج, AARP, MN

Mary Jo جورج

Mary Jo جورج است حمایت مدیر با AARP, مینه سوتا, این کشور بزرگترین انجمن از بازنشسته افراد.

"با توجه به تعداد مرگ و میر ما در ادامه به تماس با قانونگذاران به انجام بیشتر. برخی از سوالات ما در حال افزایش: ما باید به دنبال ایجاد سایت های جدید که فقط درمان COVID? ... ما باید از بین بردن این عمل از ارسال COVID مثبت بیماران از بیمارستان و بازگشت به این امکانات ؟

"اگر شما در یک اتاقی وضعیت و یکی از هم اتاقی آزمایش مثبت ما فکر می کنم آنها باید برای به اشتراک گذاشتن یک اتاق. که فقط یک حکم اعدام است."

در ماه ژانویه دولت قانون به نام الکترونیکی نظارت بر قانون در زمان اثر است که اجازه می دهد تا خانواده ها به نصب خود را از راه دور فعال دوربین های امنیتی در یک دوست در یک جمع مراقبت از اتاق به طوری که آنها می توانید آنها را نظارت از راه دور.

"(امکانات) آیا باید برای اجازه دادن به یک ارائه دهنده اینترنت در می آیند و اگر آنها نیاز به انجام است که" جورج گفت. "من به شدت در نظر مردمی در نظر بگیرید که. ما می خواهیم مردم بدانند که قانون در این کتاب — خانواده ها می توانند نصب دوربین."

جولی نقش منطقه شهری آژانس در پیری

جولی نقش

جولی در نقش مدیر ارتباطات با منطقه شهری آژانس در پیری یک سازمان منطقه ای اجرا می شود که ارشد پیوندی خط و ارشد دیگر خدمات از طرف مینه سوتا هیئت مدیره در پیری است.

"اکثر مینه سوتا خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی عمل کرده و به سرعت به محدود کردن بازدید کنندگان قرار داده و شیوه های ایمنی در محل. آنها با تلاش برای رسیدن به کافی تمیز کردن وسایل و تجهیزات حفاظت فردی و در حالی که وجود داشته است بهبود دسترسی به منابع باید به یک اولویت برای دولت و برای مراقبت از امکانات.

"کمبود نیروی انسانی و پایین بودن دستمزدها هستند به مدت طولانی از مشکلات است که باید برای کمک به اطمینان از محیط امن برای ساکنان خانه های سالمندان. یافته های حاصل از یک مطالعه منتشر شده در ماه مه هیچ رابطه بین کیفیت از خانه سالمندان (به عنوان اندازه گیری توسط 'خانه سالمندان مقایسه رتبه بندی ستاره) و بروز عفونت و یا مرگ.

"محدود کردن فرد بازدیدکننده داشته است لازم است برای حفاظت از ساکنان که به ویژه آسیب پذیر هستند به COVID-19. ما نه حمایت گسترده شل شدن آن محدودیت. ما اما بر این باورند که افراد مبتلا به زوال عقل و دیگر شرایط جدی نیاز خانواده و مراقبان.

"مراکز بهداشتی درمانی را باید استثنا برای خانواده و مراقبان که ارائه مراقبت ضروری. ما حمایت از رژیم صهیونیستی است. (Tim) Walz پنج نقطه برنامه ریزی برای حفاظت طولانی مدت مراقبت از ساکنان. ... ما معتقدیم که دولت و رهبران صنعت در مسیر درست هستند اما آنها باید سخت کوش.

"احساسات عمومی نیز ایفای نقش کرده است و ما از ترس است و رد به شدت از COVID-19 — دیدن آن را به عنوان یک مشکل برای مردم به جای جمعی مشکل است. رهبران باید از خود بپرسید اگر این تصمیم گیری آنها در مورد اقتصاد در حال هزینه زندگی و رفاه افراد مسن است."

EILON CASPI, GERONTOLOGIST

Eilon Caspi

Eilon Caspi بنیانگذار زوال عقل رفتار مشاوره و کمکی عضو هیات علمی در دانشگاه مینه سوتا در دانشکده پرستاری. او عضو موسس و بزرگان صدای خانواده طرفداران ائتلاف.

Caspi گفت: اعضای خانواده و بازدید از امکانات مراقبت از اغلب اولین انتخاب کنید تا کبودی قلم داروها و زخم بستر و شواهد دیگر به طور بالقوه تهدید کننده زندگی سوء استفاده و یا غفلت. بدون ساختار بازدیدکننده داشته است که سطح حفاظت بوده است از دست رفته تا به حال.

"ما در حال از دست رفته خانواده طرفداران زیرا آنها می توانند مراجعه نمی," او گفت:. "ما در حال از دست رفته 95 درصد از تحقیقات که انجام شده قبل از COVID-19.

"در بسیاری از غفلت در حال وقوع است. به دلیل بدتر شدن نیروی انسانی شرایط آنها در حال گرفتن مراقبت از آنها دریافت قبل از همه گیر اما در گواهی فوت, آن را نمی خواهد می گویند: "COVID' (چرا که آنها آلوده نیست).

"نیروی انسانی یک مسئله مهم قبل از COVID-19. ... بحران در اینجا بود و قبل از مگا بحران در اینجا بود."

Caspi پشتیبانی عمومی ملاقاتها. او گفت: دولت نیاز به آزادی بیشتر دستورالعمل های دقیق در مورد ساختار بازدیدکننده داشته است برای بیماران مبتلا به زوال عقل که ممکن است اشتباه در مورد اینکه چرا آنها نمی تواند آغوش خود را به یک دوست و یا که ممکن است تلاش برای خلاص شدن از آنها ،

با توجه به مرگ و میر "در طول چند هفته گذشته من خواسته مینه سوتا وزارت بهداشت برای ارائه نظر تفکیک تعداد COVID-19 مرگ و میر با تمایز بین خانه های پرستاری در مقابل کمک خوابگاه زندگی, در مقابل دیگر در دراز مدت مراقبت از تنظیمات خود را روزانه و به روز رسانی وضعیت گزارش" Caspi گفت.

"اساسی چنین گزارش ما اجازه خواهد داد برای پیگیری و بررسی روند مهم منحصر به فرد برای هر نوع از مراقبت دراز مدت تنظیم در طول زمان است. امید من این است که آنها شروع خواهد شد با استفاده از این مهم نظارت و اندازه گیری است که در حال حاضر اجرا در برخی از پرجمعیت ترین ایالت در کشور است."

کریس اورستیس نویسنده

کریس اورستیس

کریس اورستیس سابق کنگره لابی گر برای بیمه و مراقبت طولانی مدت و صنایع و نویسنده کتاب "راهنمای بقا به پیری است." او بر در ایالت مین است.

"خانه های سالمندان زندگی کمک امکانات امن ترین, خطرناک ترین مکان های ارشد می باشد. که من معنی آنها در یک محیط جدا. شما باید حرفه ای آموزش دیده است که می تواند مراقبت از. آنها بسیار آشنا با (چگونه به شامل) آنفلوانزا و ذات الریه و دیگر شرایط است که می تواند شروع به پخش شده است.

"اما COVID است به خصوص موذی و موثر در گسترش آن. من به صحبت بسیاری از امکانات در سراسر کشور که در آن آنها گرفتار یک یا دو عفونت و شاید یک یا دو نفر عضو شده اند قادر به منزوی کردن آن قبل از آن گسترش مانند آتش سوزی. اما بالقوه برای گسترش آتش سوزی وجود دارد.

"اگر شما می توانید اقامت در تماس با یک دوست خود را از طریق تلفن از طریق اینترنت. می دانم چه خبر است در این تاسیسات است. و اگر وجود دارد مورد تأیید نمی افتاد.

"اگر شما در حال برنامه ریزی در نظر گرفتن یک دوست از یک مرکز, شما نیاز به مطمئن شوید که شما در حال گرفتن نیست آنها را از ماهیتابه را به آتش کشیدند. اگر شما آنها را بیرون بکشد شما باید برای تبدیل شدن به یک 24-7 ارائه دهنده مراقبت. خانه خود را راه اندازی کنید ؟ آیا شما از این نوع راست تخت, حمام ؟ شما ممکن است قرار دادن آنها در یک خانواده محیط زیست که در آن شما لازم نیست که کنترل بیش از امکان گسترش و یا شما ممکن است افشای خودتان را به آنچه که آنها در حال انجام است.

"اما اگر وجود دارد شیوع آتش سوزی (در دوست خود را در یک مرکز مراقبت های) شما ممکن است نیاز به مداخله صرف نظر از این نگرانی است."

دکتر جیمز PACALA تو دانشکده پزشکی

جیمز Pacala

دکتر جیمز Pacala یک رئیس جمهور گذشته آمریکا سالمندان جامعه می آموزد خانواده پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه مینه سوتا.

Pacala نیست اولین متخصص به تعجب با صدای بلند که آیا برخی از بیماران خواسته می شود مجاز به مرگ در صلح است.

"در مینه سوتا ... ما باید یک درصد بالاتر از بسیاری از جاهای دیگر از سالمندان به کل مرگ و میر. که ممکن است در واقع یک چیز خوب است.

"شما در حال صحبت کردن با یک متخصص امراض دوران پیری. این است که من بی ارزش تر زندگی مردم است. افراد مسن که در حال بستری در بیمارستان که داده شده بسیار تهاجمی مراقبت ممکن است آنهایی که مناسب ترین پاسخ به این که مراقبت و که می خواهم که مراقبت. آنچه که ما شاهد آن هستیم ممکن است یک رویکرد بهتر به مراقبت تسکینی از آنچه ما می بینیم در کشورهای دیگر به ببینید که بیماران خواسته بودن محترم است.

"من فکر نمی کنم کسی را مورد مطالعه است که هنوز رتبهدهی نشده است. آن می تواند. بخشی از آن می تواند چگونه آن را در حال شمارش است اما وجود دارد می تواند تفاوت های دیگر. من فقط فکر نمی کنم ما می دانیم.

"باید مراحل مختلف گرفته شود از چه گرفته شده در حال حاضر ؟ Ramping تا گسترده تست درک که آلوده است که من فکر می کنم که مسیر درست است. ... این مسیری است که من می بینم همه چیز رفتن. آن را دردناک به دلیل آن به نظر می رسد بسیار آهسته اما آن را در واقع در حال حرکت به سرعت.

"در حال امکانات رفتن در دریا (با احتیاط)? من می خواهم به شما واجد شرایط وجود ندارد. با توجه به دو whammy که آنها در مجبور جمع زندگی و آسیب پذیر و بیمار جمعیت — شما را به برخی از اقدامات شدید.

"سوال این است که چقدر آشنایی بیشتر با خطر آیا شما تحمل با بازديد از خانواده و دوستان ؟ هر کس در حال مبارزه با آن است. به طور کلی من فکر نمی کنم آنها در حال رفتن به دریا. من مطمئن هستم که وجود دارد نمونه (به خلاف)."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن