'این است که فقط یک حقیقت': Inslee خواستار ساکنان به پوشیدن ماسک برای بازگشایی اقتصاد - Thu, 09 Jul 2020 PST

دولت در هنوز ایستاده. با استان ها مجاز به پیشرفت در بازگشایی فاز رژیم صهیونیستی. جی Inslee یک پیام برای ساکنان

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

دولت در هنوز ایستاده.

با استان ها مجاز به پیشرفت در بازگشایی فاز رژیم صهیونیستی. جی Inslee یک پیام برای ساکنان: پوشیدن ماسک.

در یک کنفرانس خبری پنجشنبه Inslee تصریح کرد: اهمیت صورت پوشش در مبارزه با COVID-19 گیر ترغیب ساکنان به پوشیدن ماسک بنابراین دولت می تواند بیشتر باز اقتصاد آن است.

"این فقط یک واقعیت" Inslee گفت. "این ویروس بی رحمانه وحش و آن را در حال رشد است در دولت ما."

به عنوان مورد شماره های افزایش طول دولت Inslee گفت: تنها راه برای حرکت رو به جلو است برای ادامه به استفاده از ابزار در حال حاضر در محل از جمله پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله.

در Spokane County, سلامت منطقه گزارش 53 مورد جدید از COVID-19 روز پنج شنبه به معنی این منطقه گزارش شده بیش از 300 مورد جدید در پنج روز گذشته. وجود 36 بیماران بستری در شهرستان و 20 از آنها Spokane County ساکنان.

خونتان موارد یک مشکل در بسیاری از بخش های واشنگتن است.

چندین شهرستانهای شرق آبشار به دور از نشست هدف از 25 تأييد مورد در هر 100000 نفر در دو هفته گذشته. در Spokane County در آن زمان نرخ 135 نفر در هر 100 ، 000. در شهرستان Yakima که نرخ 504 مورد در هر 100,000. در شهرستان داگلاس آن است که 247 مورد در هر 100,000.

به عبارت دیگر به عنوان Inslee پنجشنبه به خبرنگاران گفت: "این ویروس در حال رشد است در کشور ما و در حال رشد در بسیاری از نقاط کشور ما است. در حال حاضر آن را در جامعه گسترش یافته است."

ایالت روزانه مورد شمارش همچنان در یا بالاتر مارس سطوح و تا به امروز نزدیک به 38,000 واشنگتن باید آزمایش مثبت برای ویروس.

وزیر بهداشت جان Wiesman گفت: شواهدی وجود دارد که ماسک آهسته گسترش با اشاره به Yakima و Benton, استان ها, که تا به حال صورت نیاز پس از پایان ماه ژوئن. اعداد وجود دارد در حال تشویق او گفت:.

"ما امیدواریم که ما می توانید ببینید نتایج مشابه در سراسر کشور" Wiesman گفت.

آن را چند هفته برای دیدن نتایج این ایالت ماسک قیمومیت اما Inslee گفت که او مطمئن است آن را کمک خواهد کرد که سرعت گسترش اگر هر کس طول می کشد.

وی افزود: او مردد به برنامه ریزی برای محدودیت بیشتر مانند تغییر فاز مورد نیاز و یا در حال حرکت شهرستانهای بازگشت.

"ما در حال تلاش برای برنامه ریزی برای موفقیت در اینجا," او گفت:.

به عنوان رویکردهای دولتی آغاز سال تحصیلی Inslee گفت که او در حال همکاری با مدارس و سرپرست آموزش عمومی کریس Reykdal برای تعیین بهترین راه برای باز کردن در پاییز.

Inslee گفت: دولت ادامه خواهد داد به دنبال سلامت و دستورالعمل های ایمنی اما نمی داند که دقیقا همان چیزی است که می تواند برای سقوط. او گفت که او را با Reykdal در هفته آینده بیشتر به بحث در مورد برنامه های خاص اضافه کردن آن را نمی خواهد "یک اندازه متناسب با همه" و هر منطقه به احتمال زیاد خواهد شد که یک طرح های مختلف.

Inslee انتقاد رئیس جمهور تهمت خود را برای تهدیدات شنبه به کاهش بودجه فدرال به مدارس اگر آنها نمی بازگشایی در فرد در پاییز. او را تهدید به شکایت رئیس جمهور اگر بودجه فدرال در حال کاهش است.

"من می خواهم دولت واشنگتن به تصمیم گیری برای دولت واشنگتن" او گفت:.

به واشنگتن گردشگری نجومی خواهد بود در نوسان کامل در تابستان, Inslee گفت: او هیچ زمان برای اجرای طرح های مسافرتی, محدودیت با وجود بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر این کشور انجام دهند.

به عنوان تعدادی از موارد افزایش می یابد در سراسر کشور Inslee گفت: آن چیزی است که او را همچنان در نظر بگیرید. این تغییر می تواند در هر نقطه او اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن