نوار را برانگیخت در مرکز شهر بویزی شده اند ممکن است در معرض coronavirus سلامت منطقه می گوید: - سه شنبه, 11 Jun 2020 PST

اگر شما رفت و نوار رقص چهار شنبه, ژوئن 5 یا شنبه, ژوئن 6, در مرکز شهر بویز بهداشت و درمان منطقه مرکزی می گوید

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

اگر شما رفت و نوار رقص چهار شنبه, ژوئن 5 یا شنبه, ژوئن 6, در مرکز شهر بویز بهداشت و درمان منطقه مرکزی می گوید: شما ممکن است در معرض به کوروناویروس.

CDH می گوید یک گروه از حداقل 10 نفر بازدید چند میله در بویس در آن تاریخ در حالی که عفونی با COVID-19. پنج تن از این افراد آزمایش مثبت برای این ویروس در حالی که پنج نفر دیگر در نظر گرفته احتمالی موارد است.

میله در منطقه 6 و خیابان های اصلی که در آن آلوده کاربران بازدید در طول ساعات شب از ماه ژوئن 5 و 6 شامل آمستردام سالن کاکتوس نوار Humpin' هانا احمقانه توس StrangeLove و تام Grainey است.

CDH توصیه می کند که هر کسی که بازدید از هر یک از موسسات و یا زمان صرف شده در منطقه 6 و اصلی در آن روز مانیتور خود را برای هر گونه از علائم زیر: تب سرفه تنگی نفس و لرز و درد عضلانی گلودرد و یا از دست دادن طعم و مزه و یا بوی طریق ژوئن 20. علائم ممکن است به نظر می رسد 2-14 روز پس از قرار گرفتن در معرض.

هر کسی که تجربه هر یک از علائم آن است که توصیه می شود برای تماس با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را.

"به عنوان آیداهو در ادامه به بازگشایی بیماری خوشه مثل این یکی یک یادآوری است که COVID-19 است که هنوز هم بسیار در حال حاضر در جوامع ما" بهداشت و درمان منطقه مرکزی منطقه مدیر اهل دوک گفت: در آزادی مطبوعات. "این بسیار مهم است که ما پیدا کردن جدید ما عادی که نیاز به شامل پوشیدن پوشش صورت به خصوص در شرایطی که کافی فاصله فیزیکی امکان پذیر نمی باشد و در ادامه به دنبال راه هایی برای محدود کردن چهره به چهره قرار گرفتن در معرض. هر گونه تعامل با دیگران به خصوص در تماس نزدیک قرار می دهد ما در معرض خطر بیشتری برای تبدیل شدن به آلوده coronavirus."

CDH گفت: آن اپیدیولوژی ادامه خواهد داد تا تحقیقات خود را به این بیماری خوشه که شامل مخاطب خاص ردیابی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن