کولر آبی: گیر در خانه ؟ اجازه دهید یکی از این کتاب ها را از شما دور - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

فقط در مورد هر کس اشکال سفر در حال حاضر و آینده آب و هوا خوب نمی خواهد آن را آسان تر است. کمک به ابتدا که خارش

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

فقط در مورد هر کس اشکال سفر در حال حاضر و آینده آب و هوا خوب نمی خواهد آن را آسان تر است. کمک به ابتدا که خارش با برداشتن یک کتاب در مورد سفر و اجازه می دهد تصورات خود را به رفت و برگشت شما به دور است. در اینجا برخی از پیشنهادات خود را به شما آغاز شده است.

"سفر با یک خر در Cévennes" توسط رابرت لوئیس استیونسون را 1879 –این یکی از استیونسون اولین آثار منتشر شده و کمک پیشگام این ژانر از ادبیات. نگاهی به سفر پیاده از طریق جنوب مرکزی فرانسه همراه با کلاسیک لجبازی خر Modestine.

"Shantaram" گرگوری دیوید رابرتز, 2003 – استرالیا بانک دزد و معتاد به مواد مخدر فرار Pentridge زندان و فرار به هند است. دریافت به پر سر و صدا اموات بمبئی.

"در جاده" توسط جک کرواک 1957 – این کلاسیک از پس از جنگ ضرب و شتم هنر و counterculture صحنه بر اساس کرواک را به سفر با دوستان خود در سراسر ایالات متحده است. آن را می خواند به عنوان یک درهم و برهم و خاطرات شخصی با مواد مخدر جاز و شعر در خدمت به عنوان پس زمینه.

"سفر با چارلی" توسط John Steinbeck, 1962 – این سفرنامه به تصویر می کشد نویسنده 1960 سفر جاده ای از طریق ایالات متحده همراه خود را نوعی سگ پشمالوی باهوش چارلی. دنبال همراه بیرونی مرز ایالات متحده تمام راه را از مین به شمال غربی اقیانوس آرام از طریق نویسنده زادگاه سالیناس کالیفرنیا در سراسر تگزاس و از طریق جنوب عمیق بسته بندی بازگشت به نیویورک.

"زیر آفتاب اهل توسکانی" توسط فرانسیس Mayes, 1996 – این خاطرات قطاری آفتابی عاشقانه رها ویلا tucked دور در حومه اهل توسکانی جزئیات روند مرمت و همچنین چندین دستور العمل های.

"گربه که به پاریس رفت" توسط پیتر Gethers, 1990 – این رمان کوتاه مناسب برای خیال بافی جهانگردان عاشق و دوستداران گربه به طور یکسان. کشف طنز که یک گربه می تواند به کلاسیک سفر شرایط.

"سرزمین های از دست رفته مرز" توسط کیت هریس 2018 – این اولین کتاب اسناد و مدارک نویسنده را تجربه دوچرخه سواری بیش از 6000 مایل در 14 ماه همراه آسیا تاریخی جاده ابریشم. هریس در زمان سفر با دوست دوران کودکی Mel بین مطالعات سفر از طریق برخی از مکان های از راه دور در این سیاره است.

"وحشی" توسط Cheryl Strayed, 2012 – سفر با منحرف در او که خاطرات خود را بازگو انفرادی, پیاده روی در امتداد Pacific Crest Trail پس از عبور از مادرش و طلاق از شوهرش. پیاده روی کمک می کند تا خود را کشف خودش و اعتماد به نفس او.

"Vagabonding" توسط رولف پاتس 2002 – کشف آنچه که درگیر در فرایند خروج از زندگی به طور منظم برای رفتن به اکتشاف جهان و تجربه زندگی در شرایط خود را. این یکی باعث می شود برای یک relatable قرنطینه خواندن در شرایط شکستن از روال روز به روز اما از آن صحبت می کند و حتی بیشتر در مورد چگونه حتی کسانی که فکر نمی کنم آنها به اندازه کافی پول و یا زمان می توانید پیدا کردن یک راه برای سفر بیشتر از چیزی است که بسیاری از مردم ممکن است یک درک جدید برای.

"کیمیاگر" با پائولو کوئلیو, 1988 – نوشته پرتغالی این کتاب پرفروش بین المللی می گوید داستان از یک اندلس چوپان پسر سانتیاگو که آرزوی سفر به اهرام مصر در جستجوی گنج اما آنچه که او می یابد به پایان می رسد تا بیشتر شخصی به جای.

قطار مغز

آزمون دانش خود را با سوال چیزهای بی اهمیت

هنگامی که موزه لوور باز برای اولین بار به عنوان یک موزه ؟

  • 1190
  • 1793
  • 1622
  • 1419

چهارشنبه پاسخ: سالک

خط خلاق

هیچ کس تا کنون گفت: قرنطینه خواهد بود هیجان انگیز است. بسیاری از آنها با استفاده از زمان در خانه برگرداند خلاقیت خود را. که گفت:, پیدا کردن الهام خلاق معمولا کمی طول می کشد بیش از فقط وقت اضافی بنابراین در اینجا چند چیز شما می توانید انجام دهید برای پیدا کردن که جرقه.

  • نگه داشتن یادداشت ها. یک مجله و یا نوت بوک را برای خودتان اختصاص داده شده به طور انحصاری به jotting کردن ایده های سریع. باید آن را به اندازه کافی کوچک است که شما می توانید نگه داشتن آن در خود فرد یا در محل کار خود را. نترس از نامنسجم یادداشت ها – نه همه ایده ها بیان. اجازه دهید ایده های خود را رایگان جریان و کثیف فقط مطمئن شوید که برای دریافت آنها را قبل از آنها را اجرا کردن.
  • ایجاد یک چشم انداز هیئت مدیره. بصری ایدز هستند یک راه عالی برای کشف ایده های جدید و به وضوح به ایده های موجود. آنها می تواند بسیاری از اشکال خیلی تخیلی بود و آن را خود شما. شامل بخش, الهام بخش, رنگ, شکل, عکس, نقل قول. پیدا کردن تصاویر آنلاین و یا در مجلات و یا خود را ایجاد کنید.
  • قرار است که صبح grogginess به کار و نوشتن یک جریان آگاهی درست زمانی که شما از خواب بیدار. قبل از اینکه شما در حال هشدار و سازمان شما ممکن است مقدار زیادی از سرگرم کننده و عجیب و غریب و احتمالا نامنسجم افکار شناور در اطراف در مغز نیمه خواب. اجازه دهید خود را ناخودآگاه انجام کار برای شما و نوشتن اولین چیزهایی که به ذهن می آیند در صبح است. پرش از تخت و سر راست به ایستگاه کار خود را. برای کسانی که کمی تمایلی به خارج شدن از پوشش نگه داشتن یک نوت بوک در نزدیکی تخت خود را بنابراین شما می توانید نوشتن چند چیز بدون به خطر انداختن هر یک coziness.
  • حرکت در اطراف. گرفتن اکسیژن بیشتری به مغز شما می تواند کمک به روشن شدن افکار خود قرار داده و حرکت در پشت ایده های جدید. آیا در خانه تمرین و یا پیاده روی, اگر شما نیاز به یک تغییر از مناظر.
  • نگه داشتن یک مجله. روزنامه نگاری نه تنها به شما کمک می کند تا هضم افکار و احساسات خود را, آن کمک می کند تا شما در لحظه و منعکس کننده. روزنامه نگاری کمی روزمره کمک می کند تا شما می دانید که در آن سر خود را و آن را نیز یک تمرین روزانه است که کمک می کند تا حفظ یک حرکت رو به جلو. این یک راه فوق العاده برای ترکیب زمان شخصی با تفکر خلاق است.

موزه بازدید

یکی از مهمترین و به همان اندازه موثر و خنده دار روند قرنطینه از J. Paul Getty موزه هنر آنلاین به چالش بکشد.

چالش وظایف حوصله جدا شده مردم در همه جا به تمدد اعصاب معروف آثار هنری با استفاده از هر آیتم آنها در دسترس است. این چالش به نظر می رسد برای شروع با, هلندی, Instagram حساب Tussen Kunst & Quarantaine اما این محبوبیت پس از گتی به دنبال کت و شلوار قرار داده و از نسخه خود را از این چالش با کمی دقیق تر محدودیت ها – انتخاب یک اثر هنری و از نو خلق کردن آن را با استفاده از تنها سه مورد را در خانه خود.

چالش انباشته از هزاران مقاله و آنها هنوز هم ریختن. جای تعجب نیست که بسیاری از آنها قابلیت coronavirus اساسی کاغذ توالت و خانواده پاک کننده سرمایه گذاری در برخی از این طنز از عجیب و غریب این بار. یکی دیگر از ویژگی های مشترک شامل افراد با استفاده از حیوانات خانگی خود را برای تفریح مانند یک مینی Goldendoodle ایستاده در شاهوار تفریح و سرگرمی از جورج واشنگتن در سال 1796 پرتره و یا کرکی سفید pup ایستاده در برای اسب در "ناپلئون عبور از رشته کوه های آلپ."

اگر شما به دنبال برای برخی از قرنطینه, خلاق, الهام بخش, فهرست ارسالی توسط به دنبال #gettymuseumchallenge و @tussenkunstenquarantaine در Instagram نرم افزار و یا در Instagram.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب