دامین Cox: سیاتل تیم NHL می شود آن را مناسب با Kraken در زمانی که تیم در حال بازبینی نام خود را

وظیفه بود و در واقع نسبتا ساده و ساده است.فقط لازم نیست به کسی توهین.همین حالا نوبت هر گروه قومی به یک کارتون

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

وظیفه بود و در واقع نسبتا ساده و ساده است.

فقط لازم نیست به کسی توهین.

همین حالا نوبت هر گروه قومی به یک کارتون در مقابل نیوجرسی استفاده نمی آشکار نژادی لکه دار نکنید توهین به مردم بومی.

در این زمان نام مستعار-پاکسازی آب و هوا که همه سیاتل جدید NHL تیم تا به حال به انجام.

خوب ماموریت انجام شد.

Kraken. ما می تواند کار با آن است. آن را تخیلی و سرگرم کننده و خدای من این نیست که همه یک تیم نام مستعار نیاز به ؟ در نظر گرفتن که کلی روش کار کرده بسیار خوبی برای تورنتو رپتورز. و نشویل شکارچیان. حتی اتاوا Redblacks.

فقط رنگارنگ نام مستعار است که متناسب با یک فنجان قهوه و یک کلاه بیس بال کمک می کند تا افراد خلاق تولید برخی از گرافیک خوب و ویدئوها برای بازی عملیات مردمی و تولید یک تشویق خوب در حمایت از این تیم در خانه. در یک دنیای کامل, کسی می آید تا با یک "ما شمال" کمپین که سمان نام به این شهر است.

این نباید فیزیک هسته ای مردمی.

که سیاتل Kraken وارد شده اند در همان زمان ما با سپاسگزاری تکان دادن وداع ردسکینز و اسکیموها و امیدوارم به زودی به سرخپوستان بریوز, ستاد و Blackhawks است اما جالب نیست دقیقا نشان دهنده یک نقطه عطف در تاریخ ورزش.

پس از همه تیم ها متوقف شد با استفاده از این توهین لقب یک مدت طولانی و طولانی پیش. آن را فقط به یک زمان طولانی برای خلاص شدن از آنها و این روند در حال انجام است. این Redmen از بین رفته اند, مبارزه با سو بین رفته اند اما هنوز کار بیشتری برای انجام.

آیا Kraken نام مستعار در واقع هر چیزی در همه به این شهر سیاتل — نیست — دیگر مسائل. رفته اند روز هنگامی که یک تیم را به نام مستعار نیاز به هر گونه ارتباط معنی دار به شهرستان, استان, دولت, یا کشور است که در آن تیم بازی می کند. بنابراین ما باید یوتا و جاز داجرز لس آنجلس کارولینای طوفان و وگاس شوالیه طلایی.

این واقعا در مورد یک مرزی مستعار و هیجان انگیز لوگو یک تیم می تواند فروش ، آن را در مورد پول است. شما می توانید شرط می بندم اگر تورنتو بود برای به دست آوردن یک دوم ترک در نامگذاری این شهر تیم هاکی از آن خواهد آمد تا با چیزی به مراتب جالب تر (و گرامر صحیح) از افرا برگها. اتاوا انجام داده اند می تواند خیلی بهتر از علمی سناتورهای. واشنگتن مطمئن رفت و قطعا خنثی با اتباع. ونکوور تنها خواسته آن می تواند کمپرسی Canucks. یکی می داند چرا مینه سوتا به نام آن تیم بیس بال دوقلوها اما دقیقا نمی ایجاد مجموعهای از, خلاق, تجارت امکانات.

وبستر دانشگاه مستقر در سنت لوئیس در زمان نام مستعار روند به دورترین محدودیت. مدرسه فقط اختراع خود را دارد. این Gorloks. سپس آمد تا با خیالی آفریده و آرم. با توجه به این مدرسه یک gorlok است "پنجه از یک سرعت یوزپلنگ های شاخ شدید بوفالو و چهره قابل اعتماد سنت برنارد."

بنابراین سیاتل فقط به حال به زمین جایی بین سناتورها و Gorloks. و انجام داد.

یک تیم نام مستعار قابل توجهی است اما به سختی مهم است. واقعا عناصر مهم برای یک حق رای دادن موفق در بازار, مالکیت و مدیریت است. داشتن یک تیم قوی بلافاصله مانند شوالیه طلایی, مطمئن کمک می کند و انتظار این است که NHL است از آن تجربه آموخته و سعی خواهد کرد به ارائه Kraken GM ران فرانسیس با ابزار به رقابتی از سمت راست دروازه.

تخت کلاه حقوق و دستمزد ایجاد شده توسط coronavirus بحران باید ایجاد بیشتر پرسنل فرصت برای فرانسیس اگر توسعه پیش نویس صورت می گیرد به عنوان برنامه ریزی شده بعدی در ماه ژوئن. داشتن یک رقیب فوری تا بزرگراه در ونکوور نیز باید یک مزیت به حق رای دادن جدید.

داشتن یک خنک مستعار اما قصد ندارم به حل سیاتل بزرگترین مشکل است. Kraken خواهد شد ورود به NHL در بدترین زمان ممکن برای هر تیم جدید در لیگ, تاریخچه پرداخت داشتن یک سوپر $650 میلیون (ایالات متحده) برای امتیاز از پیوستن به یک عمل جراحی است که برای تصور آینده نمی تواند باز کردن درب های خود را به مشتریان پرداخت.

ایالات متحده تنظیم روزانه سوابق COVID-19 و سیاتل تایمز گزارش داد که دولت واشنگتن است "در مسیر فراری نرخ انتقال." به عبارت دیگر Kraken خواهد بود در تلاش برای انجام کسب و کار برای سال در یکی از جهان همه گیر نقاط داغ.

جالبترین نام مستعار در جهان ثابت نیست که.

سیاتل تنها 14 ماه قبل از آن بازی برای اولین بار, مگر, البته, 2019-20 NHL برنامه هل 2020-21 فصل به اواسط سال آینده و اجازه نمی دهد 2021-22 فصل برای شروع تا زمانی که خدا می داند که.

این چیزی که در مورد این ویروس. آن را هل می دهد ورزش به انجام کارهای ورزشی نمی خواهید به انجام. COVID-19 در حال حاضر آن را ثابت می upend حتی با دوام ترین و قدرتمند ورزشی سنت. آن را محو ویمبلدون ساخته جیز آبی بی خانمان ها, به تعویق افتاد, کارشناسی ارشد, مجبور تعیین شده hitter وظیفه در لیگ ملی به ارمغان آورد لیگ فوتبال کانادا به زانو و ایجاد هرج و مرج برای لیگ ملی فوتبال.

سیاتل تنها می توانید حدس بزنید در این مرحله چه این ویروس را به Kraken. که می گویند زمانی که آب و هوا تعهد عرصه — Krak خانه ؟ — خواهد شد از نظر قانونی قادر به میزبان فروخته مخاطب ؟ Kraken می توانید شروع به بازی با یک $81 میلیون حقوق و دستمزد و صفر بلیط درآمد. آن را می شود بیشتر به چالش کشیدن از آغاز اتاوا بازی خارج از مرکز مدنی یا طوفان قبل از بازی با خانواده و دوستان در Greensboro.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

NHL شده است صحبت کردن در مورد یک تیم در ایالات متحده در شمال غربی اقیانوس آرام به مدت سه دهه و این باعث می شود آن را به نظر می رسد واقعی است. یک نام مستعار قرار می دهد سیاتل در ذهن طرفداران NHL امروز بیشتر از قبل. شما می توانید انتظار برای دیدن که تیز لوگو برای شروع بر روی تی شرت و کلاه در یک خیابان در نزدیکی شما.

بله, این یک روز بزرگ برای هاکی در Puget صدا. Kraken موفق کلان شهر یک تیم بود که در سرفصل آخرین بار NHL دمیده شد به بی نظمی توسط یک بیماری همه گیر از یک قرن پیش. جدید نام معاصر است تخیلی و مناسب وحشی برای سال 2020 است.

بهترین از همه, هیچ کس احساس توهین.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم سیاتل Kraken نام و آرم ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن