YMCA اردوگاه نی با توجه به مجازی اردوگاه تابستانی با توجه به COVID-19 - Sat, 16 مارس سال 2020 PST

برای اولین بار در 105 سال سابقه یک بچه اردوگاه تابستانی در شمال Spokane, مارس میزبان فعالیت خود را عملا در این

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

برای اولین بار در 105 سال سابقه یک بچه اردوگاه تابستانی در شمال Spokane, مارس میزبان فعالیت خود را عملا در این سال به دلیل نگرانی در مورد کوروناویروس.

تصمیم گرفته نشده است اما رهبران YMCA اردوگاه نی می گویند که آنها در حال ارزیابی تهدید ویروس و نظارت دولت مراحل بازگشایی برای تعیین اینکه آیا آنها می توانند با خیال راحت ارائه سنتی تابستان اردوگاه.

یک گزینه این است که برای کوتاه شدن برنامه جلسات و محدود کردن تعدادی از کودکان و نوجوانان اختصاص داده شده به زندگی می کنند در هر کابین. یکی دیگر از گزینه این است که جریان فعالیت های کمپینگ بر روی صفحه نمایش کامپیوتر خود را به طوری که آنها می توانند شرکت کنند و در طول بازی از راه دور.

"مجازی اردوگاه است که قطعا یک امکان" گفت: Phil "شکن" هریسون مدیر اجرایی کمپ نی. "اگر ما هنوز در فاز 2 سناریو که در آن ما یک توانایی محدود از چگونه بسیاری از مردم ما می تواند بر روی سایت است که قطعا ما را تحت تاثیر قرار راه به کار برنامه."

"ما درک می کنیم که وجود دارد نیز به خانواده هایی که ممکن است راحت با kiddos آمدن به اردوگاه و یا فرستادن کودکان خود را از" هریسون گفت. "و ما می خواهیم به احترام کسانی که در خانواده های بیش از حد و مطمئن شوید که ما در حال انجام کاری برای تعامل با کسانی که kiddos همچنین."

اردوگاه نی در حدود 30 مایلی شمال اسپوکن در کنار فن دریاچه. تاسیس شد به عنوان یک اردوگاه در سال 1915 پس از اهدای حدود 14 هکتار توسط گوزن پارک banker فرانک رید.

در حال حاضر با توجه به هریسون اردوگاه برنامه های تابستانی در خدمت حدود 2000 نفر از کودکان و نوجوانان از درجه اول از طریق خود دانشجوی سال دوم سال دوم دبیرستان.

"ما یک سنت غنی در اسپوکن جامعه ریشه فقط در مورد همه جا در بعضی از فرم یا مد, کسی بود که یک مشاور اردوگاه در یک نقطه" هریسون گفت.

"یکی از چیزهایی که ما واقعا سعی کنید به ساخت روابط و چگونه می توانید با یک مشاور تاثیر زیادی می شود و یک مدل نقش برای یک بچه," او گفت:. "ما تمام وقت گوش 'این بهترین هفته های سال' از بچه ها."

یک هدف از این اردوگاه را به کودکان و نوجوانان ارائه تجربیات سازنده است که گاهی اوقات آنها را با فشار از محدوده آسایش خود هریسون گفت. به عنوان مثال او اشاره کرد بعضی از بچه ها هرگز تجربه هیجان از پریدن به دریاچه.

ترجمه آن نوع از تجربه آنلاین آسان نخواهد بود.

اما هریسون گفت: اردوگاه سازمان با توجه به مجازی تحویل روحانی مذاکرات که معمولا تحویل هر روز صبح در کمپ نی و همچنین به عنوان سرگرم کننده ویدئوها از فعالیت ها مانند اردوگاه مشاوران شکم بدترین بازیکن میدان رقابت است.

"ما واقعا فقط به دنبال در تمامیت تمام برنامه نویسی کنیم" او گفت:, "و دیدن آنچه که می تواند بیشتر فرمت های سنتی که در آن یک در یک و جایی که آن را مانند" سلام ما قصد داریم برای قرار دادن این فیلم را برای خود سرگرمی و تفریحی.' "



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب