NFL بازیکن شکایت هواپیمایی متحده ادعا او تجاوز جنسی در طول پرواز

ناشناس NFL بازیکن واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر ایالات هواپیمایی گفت: یکی دیگر از مسافر تجاوز جنسی و آزار ا

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

ناشناس NFL بازیکن واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر ایالات هواپیمایی گفت: یکی دیگر از مسافر تجاوز جنسی و آزار او در طول یک ماه فوریه پرواز.

با توجه به شکایت به دست آمده توسط ایالات متحده آمریکا امروز ورزش بینام بازیکن سوار red-eye پرواز از لس آنجلس به نیوجرسی در اواخر فوریه. 10. طرح دعوی در دادگاه نیست دولت چرا آن را ثبت ناشناس. یک پیام به unnamed بازیکن وکیل شد و بلافاصله بازگشت.

یک زن مسافر شرح داده شده در طرح دعوی در دادگاه به عنوان یک "middle-aged قفقازی زن" نشسته بود در کنار او و شروع به سوال که چرا بازیکن با پوشیدن ماسک صورت که هر به شکایت شد به طور فعال در مورد گسترش COVID-19. با توجه به سازمان بهداشت جهانی وجود دارد 12 موارد تایید شده در ایالات متحده است.

در نهایت این زن ادعا شروع به درگیر شدن در "کلامی و یا فیزیکی انجام یک طبیعت جنسی" به سمت NFL بازیکن شناخته شده به عنوان "John Doe 1" از Essex County, N. J. دیگر شاکی در دادخواست ذکر شده است به عنوان "John Doe 2" چه کسی بازی نمی کند در لیگ و ساکن در فیلادلفیا, پنسیلوانیا است. هر دو شناسایی شده در طرح دعوی در دادگاه به عنوان سیاه و سفید مردان است.

این کت و شلوار مدنی در لس آنجلس برتر دادگاه در روز دوشنبه و به دنبال هر دو تنبیهی و قانونی خسارت مدعی خدمه پرواز سرنشین ایالات متحده پرواز عمل نکردند مناسب برای مقابله با این زن را به اتهام رفتار.

در یک نقطه, طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند متهم به اتهام برداشت بازیکن تناسلی مرد و پاره پاره کردن ماسک صورت. هنگامی که او از صندلی خود را به اطلاع یک پرواز زن گفته نقل مکان کرد و به وسط صندلی از راهرو و شروع اتوبوس John Doe 2.

هر شکایت زن "بستری بود و گرفته بود قرص" شد و خود را به دیگری منتقل ردیف هنگامی که خدمه پرواز وارد شده به ردیف.

"ایمنی و رفاه مشتریان ما همیشه اولویت ما" ایالات متحده سخنگوی گفت: در یک ایمیل به نیویورک تایمز روز چهارشنبه.

"این است که یک ماده مدنی و اگر چه ما ممکن است احساس ضارب را اقدامات جنایی ما در یک موقعیت به دنبال چنین جبران" Benji Azizian, وکیل برای دو مرد نوشت: در یک ایمیل به ایالات متحده آمریکا امروز ،

در علاوه بر این به تحت پیگرد برای تجاوز جنسی و جنسی باتری خسارت هستند که در پی برای باتری عمدی از پریشانی روحی غفلت از پریشانی روحی سهل انگاری و غفلت استخدام آموزش نظارت و حفظ و نگهداری.

"با تجاوز جنسی و یا هر گونه حمله که برای ماده آن سخت است برای تعیین کمیت آسیب رنج می برد" Azizian گفت. "در این زمان ما باید یک مقدار دلار از نظر در دسترس نیست اما می گویند که ما به دنبال عدالت و جبران خسارت از جمله خسارات تنبیهی برای آنچه مشتریان ما تا به حال برای تحمل و قدرت." —__

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب