طوفان گرمسیری آرتور می شود برای اولین بار به نام طوفان 2020 فصل طوفان - Sun, 17 مارس سال 2020 PST

فورت لادردیل فلوریدا. – توفان آرتور تشکیل شنبه شب در سواحل شرق فلوریدا تبدیل شدن به اولین نام طوفان 2020 فصل ط

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

فورت لادردیل فلوریدا. – توفان آرتور تشکیل شنبه شب در سواحل شرق فلوریدا تبدیل شدن به اولین نام طوفان 2020 فصل طوفان.

یک طوفان گرمسیری هشدار صادر شده است برای بسیاری از ساحل کارولینای شمالی یک منطقه است که juts به اقیانوس اطلس و دریافت outsized به اشتراک گذاری از بازدید از طوفان و طوفان های گرمسیری. در ساعت 8 صبح روز شنبه, طوفان بود 355 مایلی جنوب-جنوب غربی Cape Hatteras, N. C., حرکت, شمال-شمال شرقی در 9 مایل در ساعت.

این طوفان که در زمان شکل 16 روز قبل از فصل رسمی ژوئن 1, تاریخ شروع تولید بادها از 40 مایل در ساعت به عنوان آن برگزار شد به یک مسیر است که می تواند تهدید, North Carolina, the National Hurricane Center گفت: در ساعت 8 صبح یکشنبه به روز رسانی. طوفان است و انتظار می رود برای تقویت بیش از چند روز آینده اوج در 60 مایل در ساعت در اواسط هفته آینده.

آرتور تشکیل شده از یک گسترده ای خوشه ای از ابرها در اطراف یک منطقه کم فشار است که زیرفشار از طریق فلوریدا تنگه معرض جنوب فلوریدا برای یک روز بارانی و باد می وزد آب و جمعه قبل از رفتن تا ساحل.

این خواهد بود که ششمین سال در یک ردیف برای دیدن یک نام طوفان فرم قبل از رسمی ژوئن 1 شروع فصل طوفان یک روند است که منجر به بحث در مورد اینکه آیا فصل تاریخ شروع باید منتقل شود ممکن است.

تقریبا تمام اوایل تخمین می زند برای این فصل طوفان پیش بینی بالاتر از متوسط تعداد طوفان با توجه به غیر منتظره گرم اقیانوس درجه حرارت و جهانی آب و هوا از عوامل است که به احتمال زیاد به کاهش ارتفاع بالا بادها که می تواند به جلوگیری از شکل گیری طوفان است.

به طور متوسط در فصل تولید هفت طوفان است. آب و هوا شرکت پیش بینی می کند نه با چهار رسیدن به عمده قدرت طوفان با سرعت باد حداقل 111 مایل در ساعت. دانشگاه ایالتی کلرادو پیش بینی هشت نفر از جمله چهار عمده هستند. AccuWeather پیش بینی هفت تا 11 با چهار تا شش رسیدن به عمده قدرت است.

این پیش بینی های رسمی از اداره ملی اقیانوسی و جوی اداره خواهد شد و پنج شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن