'وقت آن است که برای تغییر': جاش بل ارائه می دهد کلمات قدرتمند در بی عدالتی اجتماعی

جاش بل به زودی فراموش نخواهد کرد احساس او تا به حال زمانی که او در تلفن خود و آموخته است که جورج فلوید کشته شد

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

جاش بل به زودی فراموش نخواهد کرد احساس او تا به حال زمانی که او در تلفن خود و آموخته است که جورج فلوید کشته شده بودند توسط پلیس مینیاپولیس در مه 25.

"آن را مانند, 'دوباره؟'" بل گفت. "این یک سناریو که در آن به عنوان یک ملت این احساس ما را از طریق امی کوپر حادثه و پس از آن Ahmaud Arbery حادثه قبل از آن. در عرض یک هفته و نیم یا دو هفته به این سه نکته نفرت انگیز چیزهایی که در آن فقط احساس بی عدالتی بود که در ادامه به رشد است."

در "چهار یا پنج سال" و امیدوارم خیلی زودتر زنگ امیدوار است که نوعی بی عدالتی متوقف می شود که یکی از دلایلی که به نظر می رسد این جمعه گذشته در MLB شبکه های رادیویی در کنار چند عمده leaguers به عنوان بخشی از یک بحث گروهی به نام "بیس بال و سیاه امریکا است."

Negro لیگ بیس بال موزه جمهور باب Kendrick پیوسته بل لورنزو قابیل, Mychal مسلمات تیلور Hearn دوایت اسمیت جونیور و Delino DeShields جونیور به عنوان گروه صحبت کرد و برای حدود 50 دقیقه در نابرابری نژادی و آنچه آنها می توانند به عنوان بازیکنان بیس بال برای از بین بردن بی عدالتی اجتماعی.

بل بود به خصوص فصیح انتقال افکار و احساسات و توصیف جدیت از این وضعیت در حالی که همچنین حمایت برای تغییر.

"من فقط به امید این زمان در سال آینده و یا در این زمان چهار یا پنج سال از هم اکنون همه چیز تغییر کرده است به طوری که این چیزها اتفاق نمی افتد," بل گفت. "نمی توان آنها را زیر فرش جاروب. وقت آن است که برای تغییر, بنابراین من امیدوار هستم که آن را می آید در حال حاضر."

بل نیز صحبت khezri و فشار به گسترش آگاهی برای بی عدالتی اجتماعی به طور خاص چگونه است که جنبش بود به غلط به عنوان بی احترامی به پرچم هزینه کارفرمایی کار خود و میلیون ها دلار.

دزدان دریایی اولین baseman به نام Kaepernick وضعیت "ترسناک" به دلیل چگونه به راحتی یک حق و علت معقول و منطقی می تواند اشتباه.

"این ترسناک به من به عنوان یک ورزشکار" بل گفت. "اگر من خودم را در کفش خود را وجود دارد نه یکی که من می توانم به اصلاح یک روایت ایجاد شده است. که مأیوس کننده برای دیدن چیزی شبیه به آن اتفاق می افتد اما در حال حاضر ما یک فرصت که در آن به نظر می رسد مانند هر کس در همان صفحه در مورد این.

"اگر شما احساس نمی جورج فلوید گریه کردن برای زندگی خود را زمانی که او در آن بتن با دست خود دستبند به دست از پشت سر با گریه از نفس نفس زدن برای هوا من نمی دانم. شما باید مشکلات مختلف. اما 99 درصد از مردم که تماشای ویدئو و آنها مانند " چیزی اشتباه است در اینجا.'

"من فکر می کنم در حال حاضر یک فرصت عالی برای تمام ورزشکاران این که آیا شما سیاه و سفید, هر چه به گرد هم می آیند و شروع به ابراز این بی عدالتی فقط چون در حال حاضر زمان است. هر کس احساس می کند به همان شیوه. من فکر نمی کنم این امر می تواند به راحتی شات پایین."

بل همچنین صحبت در مورد خود و تربیت است. چگونه مادر خود را (Myrna) استاد و خانواده اش ارزش آموزش و پرورش در حالی که همچنین با اشاره به این واقعیت است که بیش از حد بسیاری از دیگران کمتر خوش شانس. چنین فرصت و نه در همه جا فراوانند بل یادآور شد.

"مردم درک نمی کنند که چرا شهرستان درونی درونی-شهر" بل گفت. "مردم درک نمی کنند که بانک نکردن وام از جوامع برای چند دهه. یک دلیل وجود دارد که چرا جهان راه آن است که در حال حاضر و آن را احساس مانند آن را به نوعی هماهنگ که در راه است.

"این حتی یک زمین بازی برای هر کسی که در حال رشد در ایالات متحده است. اگر شما در برخی از محله, اگر شما به دنبال یک راه خاص شما کمتر احتمال دارد به کشته شدن یک پلیس و بیشتر احتمال دارد به رفتن به کالج و زندگی را برای خودتان. آن را دشوار است.

"من فکر می کنم این مهم است که ما تمام سعی و آموزش خودمان و کسانی که در اطراف ما. اما بسیاری از مردم فقط نمی فهمم. آن چیزی که آموخته بود به من در دبیرستان بود. این چیزی است که مادرم به من آموخت. اما همانطور که بیشتر مردم درک آنچه در جریان است که بیشتر مردم به اطراف نگاه کنید و شروع به پرسیدن سوال در مورد اینکه چرا همه چیز در حال راه آنها فکر می کنم که زمانی که تغییر واقعی اتفاق می افتد."

سوال آخر مطرح شده به بل همچنین تولید فوق العاده smart response. Kendrick بسته با درخواست هر روزنامه نگار آنچه که او می خواهم برای دیدن و تغییر به عنوان یک نتیجه از این و بل ذکر شده یک زن و شوهر از چیزهایی.

با هم به عنوان یک موضوع فراگیر. اما بل همچنین برای حمایت بیشتر دوربین های بدن برای افسران و قابل مجازات اگر آنها در حال استفاده نمی شود.

بل همچنین گفت که او می خواهم بدن دوربین فیلم ساخته شود بیشتر به راحتی در دسترس شهروندان است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"برای من چه من می خواهم برای دیدن اولین و مهمترین تغییر در سیاست عمومی" بل گفت. "این رو به طور غیر قانونی برای پلیس به بازداشت بدون بدن دوربین در. اگر چیزی می رود و بدن خود دوربین نبود در آن را پس از آن مانند شش ماه پرداخت و شما نمی توانید به کار در شهرستان ، شما می دانید چه کنم ؟ آن را به طوری که آن لطمه می زند و خیلی بد است که چیزهای شبیه به این اتفاق می افتد نیست. از آنجا که ما این گزارش را بخوانید. چه آن دسته از بچه ها قرار بود به می گویند که شخص فوت در بیمارستان و رفتن آنها به حفاظت و خدمت دوباره در خیابان ها بعد شاید بعد از آن شب. برای من تغییر سیاست به طوری که دوربین های بدن لازم هستند.

"من همچنین می خواهم برای دیدن یک جهان که در آن این فیلم است و بیشتر به راحتی در دسترس برای جامعه. نباید آن را یک مبارزه به دیدن چیزهای شبیه به این. من احساس می کنم خیلی بیشتر موارد شده اند زیر فرش جاروب و هیچ کس تا کنون می شنود در مورد آن. که نباید در این مورد. مردم باید رای مردم را که می خواهید به تغییر این چیزها. من می خواهم برای دیدن یک تغییر به سیستم به عنوان یک کل. من می خواهم برای دیدن مردم در مورد مراقبت از سیستم و در مورد مراقبت از میدان بازی مساوی برای همه مردم در تمام زمینه ها از همه نژادها و همه باورهای مذهبی.

"اگر ما می تواند به ایجاد این نوع از فضای من احساس خیلی راحت تر آوردن کودکان و نوجوانان به این دنیا و خیلی شادتر در مورد کودکان و نوجوانان آنها در حال رفتن به زندگی آنها در حال رفتن به زندگی می کنند. مردم 100 سال پیش وحشت زده بودند در مورد به دنیا آوردن آنها بچه های خود را به, و آن را نباید همان راه 100 سال بعد. اجازه دهید مطمئن شوید که 100 سال از این تنها مورد نیست ، آن را نمی توان در این مورد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن